Hatırlatma
Masalı öyle görünce şok olmuştum.Buda nerden çıkmıştı şimdi.
Masalı Emir şerefsizine sarılırken görmüştüm.
Nasıl buldu bu burayı. Masalı ona sarılken gördüğümde içimden birşeyler koptu. Gözlerim yanıyordu. Ne oluyordu bana böyle. Ben hergün bi kızı altımda inletir sonrada siktiri çekerdim. Ama konu masal olunca gözüm hiç birşeyi görmüyor. Allahım yardım et. İlk kez bi kız için Allaha yalvarıyordum."-Çağlar bak Emir gelmiş"
bana bakarak kurduğu cümleden sonra bu ana daha fazla şahitlik yapmamak için içeri yöneldim
Masladan
Çağlara dönüp baktığımda çok kötü görünüyordu ağlayacak gibiydi iyide ne olmuştu. Bir bana bir Emire bakmıştı sarıldığımızda. Ona döndüğümde bana bakarak dalmıştı. Neyi vardı bu psikopatın. Ona her Çağlar diye seslendiğimde belki bana güzelim der diye umut ediyordum ama o demiyordu. Ona emir gelmiş dediğimde ellerini yumruk halinde sıktı ve hiç birşey demeden içeri geçmişti. Zaten Emire sarılıp ayrılmam bir olmuştu. Başka kokuyordu Emir başkasının parüfümü kokuyordu kadın parfümü. Allahım ne olur böyle bişe olmamış olsun.
İçeri geçtiğimizde Çağlar oturmuş siparişleri vermişti bilene. Acaba Emirde bana güzelim dermiydi. Denemekten zarar gelmez"-Emir"
"-Efendim aşkım."
"- Hiç yok bir şey."
Dememişti zaten kimse benim psikopatım gibi diyemez kimse öyle güzel güzelim diyemezdi bunları düşünürken Çağlara bakıp sırıtıyordum.
Siparişler geldiğinde herkes kahvaltısını yapıyordu. Bir ara gözüm Çağlara kaydı hiç bir şeye dokunmamıştı. Emirin telefonu çaldı telefonun ekranına bakıp masadan uzaklaştı. Bende Çağlara baktım. Ve söze girmiştim" Çağlar"
"- Efendim Masal"
"- neden hiç bir şey yemiyorsun?"
"-Canım istemiyor."
"- olmaz ama"
diyip yanına oturdum tabağında ne var ne yok ağzına tıkıyordum. Çağlar durdurmaya çalışsada durmuyordum.
Emir birden sinirle masaya geldi ve
"- tamam anladık çağları seviyorsun da bu kadarda olmaz Masal!!"
"- ne diyorsun Emir sen"
"- uzaklaş Çağlar'dan !"
deyip bağırdı
- hayır
diye bende ona aynı şekil bağırdım.
- iyi ozaman sana Çağlarınla mutluluklar
diyip masadan ceketini alıp gidiyordu ki yanına bir kız geldi.
""Sevgilim dün gece neden gelmedin""
diyip Emire sarıldı.
Ben olanları şoka uğramış bi halde izliyordum. Emire dönüp
"- emir bu ne demek oluyor. Açıkla ondan sonra nereye istersen git. Ah çok mutluyum nasıl aldatıldığımı dinleyeceğim."
histerik bir kahkaha atıp onlara bakmaya başladım
- bak masal bi dinle lütfen tanımıyorum ben bu kızı."
Emir öyle der demez oturduğumuz yerdeki projeksiyon açıldı ve Emirle o kızın samimi fotoğrafları çıktı. Emire dönüp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Aşığım ( düzenlenmeye alınmıştır)
RandomLütfen beğenmediğiniz yerleri söyleyin