psikopat aşığım 27

697 31 3
                                    

gençler son 3 bölümü yazıp arkadaşıma veriyordum o yayınlıyordu. lakin isimleri karıştırmış. düzenleme yaptım göz atın. masalın nişanlısı çağlar fakat o doruk yazmış geri düzelttim. :D :D :D özür özür özüüüürrr :D :D iyi okumalar



hatırlatma

Ölüm günümün bugün olduğunu anlamıştım.

******

-''Ar...arda sen ne zamandır bizi dinliyorsun?

- ''bizi ekip kahvaltıya gitmeye karar verdiğiniz andan belli''

Dağıstan'ın beni alttan cimciklemesiyle ona döndüm. kaş göz yapıyodu. bende ona kaç göz yaptım. sonra o tekrar bana kaç göz yaptı. en son dayanamayıp

-'' gerizekalı anlamıyorum en diye kaç göz yapıyon''(su)

-'' üf ha mal kaçak diyicektim.''(dağıstan)

Arda'Ya geri döndüğümde çoktan efken ateşe dönmüş olduğunu gördüm. Masal ile Çağlara baktığımda az önce Çağlar'ın yüzüne püskürttüğüm çayı temizlediğini gördüm. Kırkırdadığımda. Masalın öldürücü bakışlarından dolayı başka yöne döndüm. Dağıstan ise 15 dakikadır yaptığı gibi hala çayını karıştırıyordu. tam günümüz güzel gidiyor derken yine hayatın biiz göt edişlerine geldik. karşı tarafa baktığımda aysunun bu tarafa doğru geldiğini gördüm. hepimiz birbirimize bakarken Dağıstan ayağa kalktı.


-'' neden geldin''(dağıstan)

hepimizin merak ettiği soruyu dağıstan dile getirmişti. onu bir ara çikolatayla ödüllendirmeye beynime kazıdıktan sonra aysuya baktım. siyah bir pantolon altına spor bir ayakkabı üstüne ev haliyle çıktığını belli eden bir tşört giymiş. saçları düzdü. makyaj olarak parlatıcı sürmüştü

belindeki spor çantasını kucağına alıp bir sandalye çekti ve oturdu. çantanın fermuarını yavaşça açtı. ve içini karıştırmaya başladı. bir kağıt çıkarıp masanın üstüne koydu. hepimiz ona anlamsız gözlerle bakarken dağıstan buruk bir şekilde bakıyordu. ardayla göz göze geldiğimizde başını olumsuz anlamda salladı ve dudaklarını birbirine bastırdı.

kalemide çantadan çıkartıp masaya koydu.

-'' sana neden geldin dedim değil mi ?''(Dağıstan)

-''unuttun sanırım boşanıyoruz ve bu işlemin çabuk bitmesi için kağıdı imzalaman gerekiyor''(aysu)

Dağıstan gözlerini ireleştirerek aysuya baktı. beklemiyordu böyle birşeyi. birden bire ne olduğunu anlamış değildim.

-'' benden bu kadar çabuk kurtulmak istediğini bilmiyordum''(Dağıstan)

aysu gözlerini bi yere dikip boş boş baktı ardından kafasını sağ sola sallayarak kendine geldi 

-'' uzatmanın bir anlamı yok bu ortamda bulunmak istemiyorum daha önemli işlerim var imzalada bitsin ''(Aysu)

-'' seni burada zorla tutan yok istersen dolup gidebilirsin mahkemede nasıl olsa görüşürdünüz.''(Masal)

-'' senin için gelmedim masal kes sesini''(Aysu)

herkes susmuş sadece Dağıstan'a bakıyordu. kalemi alıp kapağını açtı bir süre bekledikten sonra kalemi geri kapattı ve masanın üstüne bıraktı.

-'' imzalamıyorum bak Aysu bebeğimizin ölmesini bende istemiyordum böyle davranmanı gerektirecek bir şey yok''

-'' Dağıstan istemiyorum seni anlamıyor musun dur birde heceleyerek söylim beynin bu sefer basar belki is-te-mi-yo- rum.''(aysu)

Psikopat Aşığım ( düzenlenmeye alınmıştır)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin