Hatırlatma
Bunu söylediğimde sinirle gözlerime baktı ve tişörtümü parçalamaya başladı yardım edin diye bağırıp duruyordum.Birden biri üstümdeki adamı çekip yumruklamaya başladı. Bi yandanda bağrıyordu
- sen benim hatunuma nasıl dokunursun lan nasıl. O dokunduğun parmaklarını kırimde aklın başına gelsin. Onu öptüğün dudaklarını kesip sana yedirecem lan. Piç.
Diğer iki adamıda diğerleri dövüyordu. Karanlık olduğu için kim olduğunu görmemiştim. Ama hatunum diyince bunun arda olduğunu anlamıştım. Ağlıyordum hemde hıçkıra hıçkıra. Hemen kalkıp koşmaya başladım. Şerefsiz adam her yerimi kanatmıştı. Sağlam yerim kalmadı herhalde. İyide bu arda delisi beni nasıl buldu şimdi bunu düşünecek durumda değilim. Arkama baktığımda. Arda peşimden koşuyordu- su gel buraya yemin olsun ki bişe yapmicam. Bekle su.
Diye bağırıdı
Ben beklemeden koşmaya devam ettim arda yine bağırdı- vazgeçtim lan yemin felan etmiyorum bunun cezasını alıcaksın su. Yakalamim seni.
Onun bu dediklerinden sonra daha hızlı koşmaya başladım ayağımın ağrısından geberiyordum. O kadar hızlıydım ki önümü bile göremiyordum. Ve yine hayat bana gülümsedi ormanda olduğu gibi kaldırıma takılıp ağız üstü yere düştüm. Sakat ayağım kaldırıma gelmişti hemde tam yara olan yeri. Yetmezmiş gibi diğerini sakatladım. Ağrıdan artık ağlamaya başlamıştım. Dayanamayıp
Aaaaaaaa diye bağırdım. Arda yanıma koşarak geldi nefes nefese kalmıştı hemen yanıma çöktü. Önce ayağıma baktı. Dokundu. Ben yine aaaa diye inledim. Veee yine ardanın kucağındayım- naptın sen böyle ya beni deli etmeyemi çalışıyorsun su. Ya o adamlar sana birşey yapsaydı.
- bana kimse birşey yapamaz bırak beni bırakk.
- yaralısın olmaz
- yaralı olmasam bırakacan sanki salak.
- hayır
diyip güldü.
Ben tekrar bağrınca
- su noldu- ayağım başım ellerim her yerim ağrıyor. Başım çatlıyor arda offf
- dayan hatunum eve gidince doktor çağırıcam sana
Yanlışmı duydum bu bana hatunummu dedi. Neden hatunum diyip duruyor bu salak.- ben senin hatunun falan değilim gitmek istiyorum bırak
- suuu kes sesini
diye bağırdı.
Korkmuştum. Arabaya geldiğimizde beni arabaya bindirdi kendide. Bindi.Yol boyunca konuşmaya çalışsamda o benle hiç konuşmadı. Yola baktığımda dağ evine gittiğimizi anladım. Telefonla konuşup adamlarına dağ evine bi doktor getirmelerini söyledi.
Ardadan
Yine o sokakta bi aşağıya bi yukarıya gidip geliyordum. Umudumu kesmiş arabay doğru giderken suyun bağrışlarını duydum. Sesin geldiği yöne doğru ilerliyordum. Vardığımda gördüklerim resmen o adamı öldürmeme yeterli şeylerdi. Suyun üstüne çıkmış kıyafetlerini yırtıyordu. Direk o adama koştum ona bağırarak vurmaya başladım. Su ağlıyordu. Onun ağlamasını duydukça daha hızlı vuruyordum kendime engel olamıyordum. En son suya baktığımda yerinde yoktu. Etrafa baktığımda kaçtığını gördüm. Adama bakıp
- seni sonra geberticem lan diyip suyun peşinden koşuyordum.Ona bağrıyordum tehdit ediyordum sırf dursun diye. Bişee yapacağımdan değil. Su kaldırama takılıp düştü. Onun düştüğünü görünce benim canım yandı lan benim. Ağrı içinde inliyordu. Onun yanına geldiğimde yüzü gözü kan içindeydi ayağına baktım çok kötü durumdaydı. Dikiş atılacak derecede açılmıştı. Onu kucağıma alıp arabaya bindirdim. Yolda aliyi arayıp dağ evine doktor getirmesini söyledim. Su benle konuşmaya çalışsada onla konuşmuyordu. Çok sinirliydim ona. Onu üzecek hiç birşey yapmamıştım ben ama o benden kaçmıştı. Onun bu halini gördükçe sinirleniyor daha hızlı araba kullanmaya başlıyorum. Sabahın saat 6 sıydı çağlar gil daha uyuyorlardı. Onu arayıp emir piçine ne yapacağımızı soracaktım. Erken olduğu için aramadım uyandırmak istemedim. Arabadan suyu alıp içeri geçtim koltuğa bıraktığımda arda diye seslenmişti onu umursamadan evin kapısını hızlı bir şekilde çarpıp yukarı çıktım. Kıyafetlerinin arasından iç çamaşırlarını aldım birde üstüne giydireceklerimi. Aşağıya indiğimde ayağına bakıyordu.
Yanına gidip üstünü çıkarmaya başladım. Anlamaz gözlerle bama bakıyordu. Engel olmaya çalıştı ama ben hiç umursamadım. İç çamaşırlarıyla kalmıştı. Yanakları kıp kırmızı olmuştu. Utanıyordu belli. Onu kucağıma alıp yukarıya çıkardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Aşığım ( düzenlenmeye alınmıştır)
RandomLütfen beğenmediğiniz yerleri söyleyin