Psikopat Aşığım 15

1K 33 1
                                    

Hatırlatma
_ aylardır onu arıyorum hiç bir iz yok
*******

_ bak arda onu o gece suyu evde yalnız bırakırken düşünecektin. Artık suyu bulsamda yüzünü görmeyeceksin.

_ işler o kadar kolay ilerlemez

Doruktan
Ardanın suyu aldattığı gece.

Sabah yine alarmın lanet sesiyle uyandım. Alışveriş için gitmem gerkti. Banyoya girip rutin işlerimi hallettim . Allah kahretsin yine çok yakşıklıyım ya. Ama hala sapım oda ayrı bi mesele. Siyah pantolon siyah tşört beyaz sporlar gözlük evet kombin tamam. Cüzdan nerdeydi. Ya nereye koydum. Dün geceki halle evi bulduğuma şükrediyorum ama neyse. Komidinin üzeri boş. (kapı çalar). Sabahın körü hangi vicdansız aceb. Aman ha kır o kapıyı kırmazsan ben kırıcam artık zaten. Nedir bu ya. Babayın malımı cnm hyrdr.

- patlama geldik geldik.

- suuu

- doruk

- ne oldu canımın için sana böyle gel içeri. Neden haber vermedin geleceğini.

- aniden oldu. Ard... Arda beni aldattı doruk aldattı allah kahretsin.

- tamam sakin ol ben kahvaltı hazırlim konuşuruz bunları..

Mutfağa gidip kahvaltılıkları masaya koydum. Su o benim kuzenim. Yıllar sonra bulduğum kuzenim. Arda eğer doğruysa öldü demektir. Kimse üzemez su yu izin vermem. Kahvaltıyı hazırladıktan sonra suyu çağırdım.

- doruk

- efendim canımın içi

- ben...

- sen ne su

- ben hamileyim

- bunu şimdimi söylüyorsun. Evde kalıyorsun o ardaya yapacağımı biliyorum ben. Kaç aylık. Yada bırak herşeyi bi doktora gidelim. Öğrenelim bakalım.

Acele acele yola çıktık. Böyle bişe olamaz. Bu kız hamile şimdi ne olucak. Babasız mı büyüyecek bu çocuk.

- doruk

- su kes sesini. Bunu seni aradığımda bana söylemen gerekirdi.

Biliyorum ağlıyorsun. Ağlama demicem sana ağla rahatlarsın. Bu hataya nasıl düştün sen. Ve bana bunu nasıl söylemezsin. Aklım almıyor.

Hastaneye geldiğimizde su arabadan indi. Direk üçüncü kata çıktık. Odanın kapısını çalma zahmeti bulmadan daldım odaya.

- derya

- doruk noluyor kim bu kız

- su kuzenim. Hamile bak durumu nasıl

- tamam sucum ben derya doruğun arkadaşı ve kadın doğum uzmanı hadi uzan bakalım bebeğine

Su uzandı ben sinirden dört dönüyorum. Karnına o sıvı şeyi sürüp aleti gezdirmeye başladı

- derya hani burda bişe gözükmüyor

- bak doruk şu küçük şey su yun bebeği

- kaç aylık cinsiyeti bellimi doğum ne zaman

- sakin ol be cinsiyeti 4 aylıkken öğrenebilirz. 1.5 aylık. Su mide bulantısı devam edicektir. Başının dönmesi olucaktır. Bazı ilaçlar yazıcam onları düzenli kullan ağır bişe kaldırma dinlenmene çok dikkat etmelisin.

Psikopat Aşığım ( düzenlenmeye alınmıştır)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin