psikopat aşığım 23

817 32 3
                                    


hatırlatma

  kırılan telefonun parçalarına göz gezdirdikten sonra. ardaya döndüm. hiç birşey olmamış gibi yatağa geçmiş yatıyordu. cidden mi derdi neydi bunun. telefonumu yere çaldı. pardon duvara. telefon parçalarının yanına doğru ilerledim. toplamak için eğildiğimde ardanın gür sesiyle olduğum yere çivilendim. 


*****


arkamı dönüp ona baktım. yatağa oturmuş bana bakıyordu.

- derdin ne ne diye bağrıyorsun

- uyumak istediğimi söylüyorum ve sen beni rahatsız ediyorsun.

- seni rahatsız ediyorum öyle mi 

- evet

-iyi ozaman.

üstümdeki bir karış şeyi umursamadan dışarı çıktım. biraz bekledim belki arkamdan gelir diye ama beyfendi tenezzül bile etmedi. asansöre basıp gelmesini bekledim. asansörün düt sesini duyduğumda yiyişen bir çift gördüm. iğrençler. bana baktılar. 

- ım asansör üç kişilik yazıyordu ama sanırım siz o üçüncü kişi için uğraşıyorsunuz. devam edin afiyet olsun ben merdivenleri kullanırım.

piçimsi gülümsemeyle onlara bakarken onlar utançla başlarını yere eğdiler. asansörün kapısı tekrar kapatıldığında merdivenlere yöneldim. hızlı hızlı merdivenleri inmeye başladım. bir kaç kere tözekledim ama sonunda bitişteydim bitimişti. nefes nefes restoranta doğru yol aldım. su içip nefesimi düzene sokana kadar bekledim. ardından ardanın söylediği sözler aklıma geldi demek onu rahatsız ediyorum. geber pislik. otelin çıkışına doğru yöneldim. erkeklerin beni yiyecekmiş gibi bakmasından elbette ki bende rahatsız oluyordum. ama birkere artislik yaptık o odaya gece olmadan dönmem kine hıh otursun biraz düşünsün.

dışarı çıktığımda yanıma para almadım diye kendime küfür ederken yavaş yavaş yürümeye başladım. hava karanlıyor ve yağmurda atıştırmaya başlamıştı ne biçim bir hava düzeni var buranın böyle. yağmur damlaları zaten ıslak olan saçıma tek tek düşüyor üşüsem bile bu bana huzur veriyordu. hey bu emre değil mi ? emre bizim yurtdışında türklerin oturduğu mahallede oturuyordu.

- emreeeeee

- cıykırmandaki amacı anlamış değilim dibimdesin.

- işin garantisi bu yavrum

- güldürme beni senin karnın. bebeğe naptın lan.

- doğurdum canım ben onu odada babasıyla uyuyorlar.

- geldimi seninki

- seninki deme hele şuna neyse hadi ben kaçar bay

emreyle kısa muhabbetin ardından tekrar yola koyuldum. çünkü o şu sevdiği mükemmel kızla konuşacak. bu kızda ne var bilmiyorum yani ben hamileyken bile ondan sexydim. tamam tamam vurmayın :D

sokaklarda bir bu o yana bir bu yana yürüyorum. hayır insanlar yalnız kalmak istediklerinde herşeyi bırakıp sessizliğe çekiliyorlar ulan ben onu niye yapamıyorum. bi parka gidip oturdum atıştıran yağmur şuan daha şiddetliydi. etrafa göz attığımda sağ sola kaçışan insanlar dışında kimse yoktu. kaçmak yerine yağmurun bedenimi ıslatmasına izin verdim. 

********

kaç saat oturduğumu bilmiyorum ama gecenin bi vakti olmuş ve yağmur daha durmamıştı. üstümdeki bir karış şeyden su akıyordu o derece ıslanmıştım. otele doğru yönelmek üzere ayaklandım ki önümde biri belirdi. sarhoşların biriydi anlaşılan.

Psikopat Aşığım ( düzenlenmeye alınmıştır)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin