Hatırlatma
Arda bunu söylerken bağırdı. Korkmuştum yani kim olsa korkardı. İçimdeki cesaretli çocuk birden kaybolmuştu.En iyisi bu gerizekalı bana bişe yapmadan kahvaltı hazırlamaktı. Sonrafa burdan bi şekilde kaçardım.
Aşağıya inip kıyafetlerimi alıp banyoya geçtim. Üstümü giyip çıktım. Bu çocuk harbiden zevkli ya. Ayrıca bunun kaç tane evi vardı böyle. Her evide maşallah bizim mahalle kadar. Herneyse gidip çayı koydum. Ardaya seslendim ama duymadı. Şimdi bide yukarı bunu çağırmayamı çıkıcam ben ya of.
- ardaaaaaa. Ya ardaaa kime diyorum ben öküz çayı koydum hazırlanıp aşağıya in yavaş yavaş yardım et bana. Ya cevap versene kas yığını bak yukarı gelirsem kötü olur. Geliyorum lan oraya görürsün sen.
Merdivenleri hızlı hızlı çıkıyordum. Odaya girdiğimde kimse yoktu nerdeydi şimdi bu.
Çağlardan
Dün geceden beri Ardaya ulaşamıyordum. Nerdeydi bu. Masal dün gece barda uyuyakalmıştı. Onu alıp eve götürdüm. Yani dağıstanla aysuda evlere dağıldı.Masaldan
Emirin gitmesinden yaklaşık 1.5 ay geçti. Ne aradı ne sordu. Bu kadar sessizlik normalmiydi yoksa korkmalımıydım. Sabahtan belli şu telefonda susmadı gitti.
Arayanın kim olduğuna dahi bakmadan.- ne var sabahtan belli arayıp durıyorsun.
- güzelim sakin ol benim çağlar
- psikopatım sen miydin ya.
- eve güzelim bi sorun mu var neden bu kadar sinirlisin
-yok psikopatım bi sorun yok yani merak etme
Sudan
Odada kimse yoktu nereye kayboldu bu çocuk. Arkamı döndüğümde ağzım açık kalmıştı. Arda karşımda beline sarılı havluyla duruyordu. Saçından akan su damlaları kaslarına damlıyordu. Allahım bu ne yakışıklılık sen sahibinden al bana bağışla amin. Ağzım açık onu baştan aşağıya süzerken- Eğer gözlerinle beni yemen bittiyse üstümü giyinicem.
-hıı ne aa tamam giyin.
Diyip odadan koşarak çıkmıştım. En son merdiven basamağına ayağım takılıp düşmüştüm. Kanıyordu. Ayağımın acısıyla yerde inilerken
- su sakın bir yere kıpırdama geliyorum hemen
- tamam.
Bu nerden duydu benim düştüğümü ya off su off ne beceriksin bi kız oldun sen böyle.
Arda yukarıdan elinde ilk yardım çantasıyla iniyordu.
- Neden dikkat etmezsin anlamam ki. Şu lanet merdivenden neden yavaş inmiyorsun. Çok acıyormu. Ne yapim ben şimdi seni ya. Yavaş insen nolurdu lan nolurdu.
- Ya bağırıp durma zaten canım acıyor.
- gel baş belası gel.
Arda beni kucağına almıştı. Salons geçtiğimizde üstümde olan pantulonumun düğmesini açtı.
- Sapık napıyosun sen.
- sakin ol sana bişe yapıcağımdan değil bacaklarının yukarılarındada kan var ve pansumanı pantulonunu çıkarmadan yapamam
- Bırak ben yaparım.
Dediğimde Arda bana sinirli sinirli bakmıştı.
- su kes sesini bida sana bunu tekrarlamicam yoksa başka türlü seni sustururum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Aşığım ( düzenlenmeye alınmıştır)
RandomLütfen beğenmediğiniz yerleri söyleyin