Πήρα τη Μελίνα τηλέφωνο , κανονήσαμε να πάω σπίτι της να τα πούμε. Έκλεισα τη μουσική και πήγα σπίτι της. Ήπιαμε λίγη μπύρα και μετά φάγαμε πίτσα. Το φαγητό ήταν το μόνο που θα μπορούσε να με παρηγορήσει.
Μελίνα- Κρύστα ? Μην είσαι έτσι χάλια.... θα δεις με τον Θωμά όλα καλά θα πάνε. Και να μην πάνε δηλαδή.... τόσο όμορφη κοπέλα είσαι. Μπορώ να βρω τουλάχιστον 3 αγόρια που να ενδιαφέρονται για σένα.
Εγω- Ρεεεε εγώ τον Θωμά θέλω..... Μελίνα τον φίλησα...
Μελίνα- Τι >???? omggg και τι έγινε ? πες απ'την αρχή
Εγω- Πριν καμια βδομάδα είμασταν παραλία και τον φίλησα. Εκείνος ενέδωσε στα 2-3 πρώτα φιλιά και μετά τραβήχτηκε απότομα... ξέρεις τι μου είπε ? Μου είπε πως είναι ερωτευμένος με άλλη.
Μελινα- αλήθεια ? και τότε γιατί πηγαίνατε συνέχεια παραλία και γενικα... εγώ είχα καταλάβει πως σε ήθελε.
Εγω- εσείς που κάνετε και πιο πολύ παρέα... δεν είχες καταλάβει αν είναι ερωτευμένος με άλληη και με ποια ?
Μελίνα- κοίτα.. πρίν κανα χρόνο ήταν μία στο στο φροντιστήριο η οποία ωστόσο άλλαξε τότε φροντ. και τέλος πάντων τα είχε με αυτή για κανα μήνα. Μετα απο τότε που έφυγε δεν τους ξαναείδα μαζί αλλά ούτε ο θωμάς είπε κάτι και όταν τον ρώτησα μια φορά απέφυγε να απαντήσει.
Εγω- απ'τη μία θυμάμαι στο πάρτυ σου που είχα γνωριστεί μαζί του που ήταν τόσο κοινωνικός και σέξυ και καρδιοκατακτητής και φάνηκε να με θέλει. Αλλά όταν τον γνώρισα καλύτερα ήταν τόσο παράξενος....
Μελίνα- Ρεεε μην τον σκέφτεσαι τόσο πολύ.... το σουκου θα κάνω πάλι πάρτυ σπίτι μου και εννοείται θα έρθει και αυτός. Αυτή τη φορά μήν έρθεις με τζιν. Βρεθείτε και μιλήστε ειλικρινά για το τι συμβαίνει.
_----------------------_
Και έφτασε Σάββατο και φτιαχνόμουν πενήντα ώρες μπροστά στον καθρέφτη. Πήγα σπίτι Μελίνας. Δυνατή μουσική και τέτοια φάση. Βρήκα τις παλιές μου φίλες αν θυμάστε ... εκείνες που μου έσπαγαν τα νεύρα. Ήρθαν και μου μίλησαν... μου είπαν πως ομόρφυνα και γιατί δεν τις πέρνω κανα τηλ. και οτι χαθήκαμε. Εγω δεν τις πολυάκουγα. Συνέχεια έψαχνα μες το πλήθος να αντικρίσω το βλέμμα του και να του χαμογελάσω. Με βρίσκει η Μελίνα.
-Κρύστα είναι έξω στην αυλή και κάθετε... πήγαινε βρες τον
-Είναι με κάποιον άλλον?
-Με έναν φίλο του νομίζω.
Και πήγα στην αυλή. Και καθόταν αραχτός κάτω και κάτι έλεγε στον φίλο του. Φαινόταν στεναχωρημένος . Ο φίλος του τον πήρε αγκαλιά. Ήμουν ήδη πολύ κοντά για να συνεχίσουν να λένε οτιδήποτε. Ο θωμάς με κοίταξε... κοίταξε τον φίλο του και του είπε πως θα τα πούνε σε λίγο μέσα... Φαινόταν να είχε κλάψει αν και ήταν αρκετά σκοτεινά και δεν μπορούσα να το πω με σιγουριά.
-Γεια σου Κρύστα.
-Γεια... να κάτσω μαζί σου ?
-Ναι κάτσε.
Και κάθησα στα χορτάρια τα οποία έγδερναν τα μπούτια μου. Ίσιαξα το φόρεμά μου για να μήν με ενοχλούν τα χορτάρια τόσο.
Θωμάς- Είσα πολύ όμορφη...!
Εγω- Ευχαριστώ... ( παύση μερικών δευτερολέπτων)
Εγω- συγγνώμη που σου φώναξα τη τελευταία φορά στη παραλία.
Θωμας- γιατί δεν έρχεσαι πια ?
Εγω- σου εξήγησα τη τελευταία φορά.
Θωμάς- Δεν νιώθεις κάτι για μένα Κρύστα...
Εγω-Δεν έχεις ιδέα μάλλον...
Θωμας-όχι Κρύστα όχι... σε παρακαλώ δε νιώθεις ... όχι τώρα...
Η φωνή του τρεμόπαιζε... ίσως ήταν έτοιμος να κλάψει... χαμήλωσε το κεφάλι του.
Εγω- Θωμά ... ήταν εκείνα τα 10 δευτερόλεπτα θάρρους που είχα για να σε φιλήσω.... αν εκείνα τα 10 δεύτερα δεν είχαν υπάρξει τώρα ίσως να είχαμε έρθει μαζί σε αυτό το πάρτυ και ίσως να μου είχες πεί γιατί είσαι χάλια και ίσως εγω να προσποιούμουν πως δεν ένιωθα κάτι και πως ήμουν φίλη σου και ίσως να σε έπαιρνα μια αγκαλιά φιλικά και να σου έλεγα πως όλα θα πάνε καλά. Δυστυχώς ή ευτυχώς όμως τα πράματα δεν έχουν έτσι. Αυτο το διάστημα ονόμασα τα μάτια σου καθημερινά απογεύματα και όλον εσένα Κυριακή που είναι πάντα δύσκολη. Μη με παρακαλάς να μη νιώθω... δεν με νιώθεις ? Δεν ελέγχεται αυτό....
Θωμάς- Η ζωή είναι χάλια.... με χει γονατίσει πολλές φορές και σε λίγο καιρό ίσως με σκοτώσει ... αισθάνθηκα πως ήσουν εκείνη απ'την οποία να μπορούσα να κρατηθώ... αλλά απ'οτι φαίνεται δεν είναι έτσι... δεν λέω ίσως νιώθω και γω ... ίσως να ένιωθα κάτι για σενα ρε Κρύστα αν μπορούσα .... απλά ξέρεις τι ? Τη περίοδο αυτή τα καρδιοχτύπια σου και τα ερωτικά στιχάκια που πριν μου είπες και ίσως εννοούσες είναι το τελευταίο που με ενδιαφέρει . Ασε με ήσυχο....
Αυτη τη φορά η φωνή του δεν είχε τρεμοπαίξει καθόλου . Με τη τελευταία του λέξη σηκώθηκε και μπήκε μέσα. Είχα μείνει εκεί κάτω... δύο φράσεις του έπαιζαν στο μυαλό μου σαν τραγούδι σε repeat.' " Ασε με ήσυχο" , "Τα καρδιοχτύπια σου το τελευταίο που με ενδιαφέρει" . Τα μάτια μου είχαν θολώσει και τα μάγουλά μου είχαν μουσκέψει. Είχα πληγωθεί. Η καρδιά μου κόντευε να σπάσει. Είχα μία τάση να θέλω να πεθάνω. Πήγα γρήγορα στο μπάνιο και πλύθηκα. Έφυγα όσο πιο σύντομα μπορούσα.
YOU ARE READING
Χρόνια Εφηβικά
Adventure"Νιώθω αδύναμη τον τελευταίο καιρό.... μπαίνω όλο και βαθύτερα στον εαυτό μου, οι άνθρωποι που με καταλαβαίνουν λιγοστεύουν συνεχώς.... χρειάζομαι απο κάπου να κρατηθώ... μπορείς να με κρατήσεις ? Μπορείς ? ή θα γίνεις εκείνο το ποτήρι στο πάνω πάνω...