κεφάλαιο 3ο

391 41 0
                                    

Καθόμασταν πάλι με τον Θωμά στην παραλία ... 10 το βράδυ ήταν

Εγω-ξερεις θωμά είμαι πολυ τυχερή που σε γνώρισα... ήμουν λίγο καταθλιπτική μέχρι να αρχίσουμε να κάνουμε παρέα στο πάρτυ της Μελίνας. Είσαι αυτός απο τον οποίο κρατήθηκα.. Ευχαριστώ...

Με κοίταξε κια μου χαμογέλασε...

( παυση μερικών λεπτών)

Θωμας- εγω ευχαριστω... γιατί είσαι η καλύτερη παρέα του κόσμου.

Τον κοίταξα και του χαμογέλασα.

Θωμας- εχω τσιγάρα μαζί μου...

Εβαλε ένα ανάμεσα απτα χείλη του το άναψε και πήρε μια τζούρα.... ήταν τόσο σεξι... με τρέλαινε.

Θωμάς- πάρε μια τζούρα και συ...

-εμμμ δεν έχω ξανακαπνίσει ... αλλα το χω σκεφτεί πολλες φορες..

- ααα δεν το ξερα... οκ δεν θελω να σε πιεσω

-Αλλα θέλω ... δώσε μου αν είναι

Κάπνιζα για πρώτη φορά με τον Θωμά. πήρα μια τζούρα και φύσηξα... περίμενα να έβηχα ή κάτι τέτοιο αλλα ήταν πολύ κουλ.

Εγω- θα το κρατήσω αυτό.... είναι καλό.

Θωμάς- καλα... αλλά καλό θα ήταν να μην το αρχίσεις.

Ξάπλωσε , ξάπλωσα και γω , στην αγκαλιά του αυτή τη φορά.

Εγω- μαρεσεις οταν καπνιζεις... αλλα δεν μαρεσει να καπνιζεις

Θωμας-εσυ μαρεσεις γενικά....

Γύρισα τον κοίταξα και με κοίταξε και αυτός... πήγα να κάνω λιγο πιο κοντά του να τον φιλήσω αλλα εκείνος πήρε τζούρα και.... φνοφςοκποφδςς,δ . Ήμουν ερωτευμενη μαζί του... γιατί ήταν τόσο παράξενος ?

Καθε βράδυ βρισκόμασταν στην παραλία... περνούσαμε τέλεια .... τον σκεφτόμουν όλη μέρα... γινόμουν όμορφη για εκείνον... είχα φαντασιώσεις μαζί του εδω και ένα μήνα που γνωριζόμαστε.

Ήθελα να τα φτιάξουμε... να φιληθούμε....

Ξαναβρεθήκαμε εκείνο το βράδυ. Ήταν λίγο θλιμμένος. δεν ξέρω γιατί.... λέγαμε σαχλαμάρες... πάλι ήμουν ξαπλωμένη πάνω του. Γύρισα τον κοίταξα και με κοίταξε και αυτός. Τον φίλησα... ενέδωσε στο φιλί του. Η καρδιά μου φτερούγιζε , η ανάσα μου κόπηκε και το άγγιγμά των χειλιών του τόσο απαλό. Ενα δύο φιλιά και τραβήχτηκε. Με κοίταξε στα μάτια.

Θωμάς- Είμαι ερωτευμένος με άλλη εδω και πολυ καιρο.

Εγω- ααααα εεε δεν το ηξερα συγγνωμη.

Σηκωθηκα καθιστή εκείνος παρέμεινε ξαπλωμένος. Χίλιες σκέψεις στο μυαλό μου... μια παύση 3-4 λεπτών

Εγω- εχεις τσιγαρα μαζι σου ?

Θωμας- οχι...

πάυση 4 λεπτων

Εγω- καλύτερα να πηγαίνω

Δεν μου απάντησε. Πήγα σπίτι μου... έκλαψα πολύ. Η μαμα μου με πήρε αγκαλιά.

Εγω- μαμα είναι ερωτευμένος με άλλη.

Το άλλο πρωι είχα ηρεμήσει... ήμουν όμως χάλια... είπα όμως πως αυτη τη φορά δεν θα με πάρει απο κάτω... πήρα τη Μελίνα και βγήκαμε για καφέ. Ωστόσο την περισσότερη ώρα τον Θωμά σκεφτόμουν. Εκείνο το βράδυ δεν πήγα στην παραλία. 

Χρόνια Εφηβικά Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora