Θωμας- οι γονεις μου ανησυχουν για μενα... θελουν να φυγουμε για Αθηνα
Εγω - τι ? Μονιμα ?
Θωμας- δεν... δεν ξερω... εγω θα κανω ο,τι μπορώ να τους πείσω πως είμαι καλά. Τους είπα και για σενα.... τοτς ειπα πως μαζι σου... μαζι σου θα γινομουν καλά. Μου είπαν πως φεύγουμε αυριο το απόγευμα με το πλοίο.
Εγω- Θωμά... τώρα που σε βρήκα δεν θα σε χασω...
Ξεκόλλησα το μετωπο μου απτο δικό του και ένωσα τα χειλη μου με τα δικά του. Φιληθηκαμε για αρκετή ωρα . Εκείνος έπρεπε να φύγει γιατί θα ανησυχούσαν οι γονείς του. Φύγαμε μαζί.Είχα σχέδιο. Θα μιλούσα στους γονείς του. Δεν θα τους άφηνα να πάρουν τον πρώτο ερωτά μου μακριά μου. Ειδικά τώρα. Ειδικά τωρα που ξέρω την ιστορία του. Και τέλος , ειδικά τωρα που τον έχω φιλήσει και ήξερα πόσο έκαιγε η καρδιά μου καθε φορά που τον έβλεπα και πως τα δαχτυλα μου ηλεκτρίζονταν κάθε φορά που ακουμπούσα τις κοκαλιάρικες παλάμες του.
"Ξέρεις... νομίζω είναι το άλλο μου μισο. Ναι ναι... ξερω θα πεις πως ειναι νωρις και πως ειμαι ερωτευμενη για πρωτη φορά και τα λέω αυτά, μα νομίζω πως ειλικρινά άνθρωπος δεν έχει νιώσει έτσι ξανά για τον έρωτα του. Είναι σαν να ήμουν μισή σαν να έλειπε κάτι και αυτός να το συμπλήρωσε τόσο όμορφα σαν ενα κομματι παζλ. Για κάποιον λόγο ξέρω οτι η καρδιά μου θα μείνει για πάντα προσκολλημένη πανω του... το σώμα μου θα φθαρεί αλλα η καρδιά μου θα μείνει αναλοίωτη για εκείνον. Δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς αυτον. Ειδικά τωρα που ξερω πως νιωθει το ιδιο. Δεν προκειται να φυγει. Δεν θα το αφησω να γινει αυτο" είπα στη Μελινα κατευθειαν με το που σηκωσα το τηλεφωνο. Ισως να με παιρνούσε για phsyco ισως και εσείς το ιδιο... μα όπως είχα πει καποτε και στον Θωμα " αυτά ειναι συναισθήματα... δεν τα ελέγχεις " .
Μετά απο λίγο ο Θωμάς με πήρε τηλέφωνο . Μου είπε πως μίλησε στους γονείς του και πως δεν θα εφευγαν. Το συναίσθημα εκείνο το θυμάμαι ακομα.
YOU ARE READING
Χρόνια Εφηβικά
Adventure"Νιώθω αδύναμη τον τελευταίο καιρό.... μπαίνω όλο και βαθύτερα στον εαυτό μου, οι άνθρωποι που με καταλαβαίνουν λιγοστεύουν συνεχώς.... χρειάζομαι απο κάπου να κρατηθώ... μπορείς να με κρατήσεις ? Μπορείς ? ή θα γίνεις εκείνο το ποτήρι στο πάνω πάνω...