VI

999 79 20
                                    

Użytkownik Kurt Hummel dodał użytkownika Sebastian Smythe do grona „Najbliższych Znajomych"

(Sebastian Smythe lubi to)

Santana Lopez: WANKY!

Kurt Hummel: Jezz, San, czy dla Ciebie wszystko jest „wanky"?

Santana Lopez: .WANKY !

Kurt Hummel: Bez komentarza. – załamanie

Rachel Barbra Berry: To jest ktoś kto do Ciebie pasuje, Kurt. Dobrze, że wyleczyłeś się z tego dziwnego przywiązania do Blaine'a, biorąc pod uwagę fakt, że nie jesteście już przyjaciółmi. To byłoby zdecydowanie nieodpowiednie, gdybyś nadal wpatrywał się w niego niczym zakochany szczeniak.

Quinn Fabray: Naprawdę nie rozumiem jak można był aż taką IDIOTKĄ.

(Kurt Hummel, Santana Lopez, Finn Hudson i 29 innych osób lubi to)

Kurt Hummel: Dzięki Rachel, idealnie ukazałaś swoją osobowość w tym komentarzu. Upewniłaś mnie, że nie mam czego żałować, zrywając z Tobą wszelkie kontakty.

(Wes Montgomery, Jeff Sterling, Quinn Fabray i 41 innych osób lubi to)

Rachel Barbra Berry: Co? Ale nie o to mi chodziło! Nie możesz zerwać ze mną kontaktów, Kurt. Przyjaźnimy się od kilku lat!

Blaine Anderson: Pogrążasz się, Rachel. I kto Ci powiedział, że ja i Kurt nie jesteśmy już przyjaciółmi, na Boga?

(Jeff Sterling, Cole Young, Thad Harwood i 11 innych osób lubi to)

Rachel Barbra Berry: To raczej oczywiste, Blaine. Kurt Cię nienawidzi, przecież go okłamywałeś.

Kurt Hummel: No dobra, dość tej szopki. Blainey, Kochanie, musimy jej powiedzieć PRAWDĘ.

Blaine Anderson: Co?

Wes Montgomery: O! – podekscytowanie

(Jeff Sterling, Quinn Fabray, Tina C. Chang i 86 innych osób lubi to)

Kurt Hummel: Musimy powiedzieć Rachel, Blaine. Wiesz przecież co mam na myśli.

Rachel Barbra Berry: Powiedz o co Ci chodzi, Kurt!

Blaine Anderson: ?

Kurt Hummel: Ja i Blaine... cóż... naprawdę nie chcesz powiedzieć jej tego sam, Kochanie?

Blaine Anderson: Nic, do cholery, nie rozumiem!

Kurt Hummel: Jesteśmy kochankami, Rachel. Pieprzymy się jak małe króliczki (od miesięcy), a jeżeli chcesz dowodu, spójrz na szyję Blaine'a (lubię naznaczać to, co należy do mnie).

(Santana Lopez, Noah Puck Puckerman, Nick Duval i 71 innych osób lubi to)

Noah Puck Puckerman: Whoa!

Santana Lopez: OMFG! – rozbawienie

Rachel Barbra Berry: Blaine Anderson, mówiłeś, że to siniak, Ty dupku!

Quinn Fabray: Kurt 3

(Kurt Hummel lubi to)

Blaine Anderson: HUMMEL! IDĘ PO CIEBIE!

Słyszałem, KochanieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz