II

1.2K 82 11
                                    

Quinn Fabray: Kurt, chciałabym, żeby mój przyszły facet był AŻ TAK seksowny! ;)

plik: xKurt&SantanaxMakeOutSessionx

(Mercedes Jones, Tina C. Chang, Mike Chang i 411 innych osób lubi to)

Santana Lopez: Najlepszy pocałunek EVER! ;* :D

(Kurt Hummel lubi to)

Wes Montgomerry: OMFG!

(Thad Harwood, Jeff Sterling, Noah Puck Puckerman i 287 innych osób lubi to)

Noah Puck Puckerman: Ostro, Hummel. Kto by pomyślał. :D

(Finn Hudson, Artie Abrams, Nick Duval i 217 innych osób lubi to)

Finn Hudson: Nie rozumiem.

Mercedes Jones: Jak zawsze, Finn.

(Kurt Hummel, Santana Lopez, Mike Chang i 151 innych osób lubi to)

Rachel Barbra Berry: To było OBRZYDLIWE, Kurt! Nie wierzę, że mogłeś zrobić COŚ TAKIEGO! Zachowałeś się jak DZIWKA!

Kurt Hummel: Zamiast straszyć swoim zdjęciem profilowym, idź ukraść komuś chłopaka, Rachel. Tylko w tym się sprawdzasz.

(Quinn Fabray, Santana Lopez, Brittany S. Pierce i 75 innych osób lub to)

Quinn Fabray: Tylko wtedy, kiedy chłopak jest tak ślepy jak Finn.

(Kurt Hummel, Tina C. Chang, Noah Puck Puckerman i 27 innych osób lubi to)

Brittany S. Pierce: Nadal jestem smutna, Kurtie.

Blaine Anderson: To takie żarty, tak? Nieźle zagrane, Kurt ;)

(Wes Montgomerry, Jeff Sterling i Nick Duval lubią to)

Artie Abrams: Stary, czy to wygląda na żart, kiedy Kurt łapie Satana za pupę?

(Noah Puck Puckerman, Finn Hudson, Sam Evans i 215 innych osób lubi to)

Noah Puck Puckerman: Dla mnie NIE :D

(Finn Hudson, Kurt Hummel, Santana Lopez i 213 innych osób lubi to)

Kurt Hummel: Brit, Kochanie, dla Ciebie zawsze znajdę czas, przecież już Ci to tłumaczyłem. Nie musisz być smutna.

(Brittany S. Pierce lubi to)

Thad Hartwood: Z nią też?! Woooooow!

(Wes Montgomerry, Noah Puck Puckerman, Finn Hudson i 317 innych osób lubi to)

Kurt Hummel: Jak śpiewa artystka: „One, two, three... Not only you and me." ;)

(Santana Lopez i Quinn Fabray lubią to)

Noah Puck Puckerman: Zbuduję Ci ołtarzyk w męskiej szatni. Zasłużyłeś, Stary.

(Finn Hudson, Brittany S. Pierce, Quinn Fabray i 317 innych osób lubi to)

Rachel Barbra Berry: Czy Wy nie rozumiecie, że to OBRZYDLIWE?!

Santana Lopez: Oh, nie było, wierz mi.

(Quinn Fabray, Kurt Hummel, Brittany S. Pierce i 115 innych osób lubi to)

Kiedy w niedzielne przedpołudnie Santana, Brit i Quinn wpadły na „herbatkę" Kurt był co najmniej zdziwiony. Nie zdarzało się, by spotykali się we czworo i tym bardziej, nie zdarzało się, by dziewczyny przychodziły z wizytą. Nie do końca wiedział dlaczego to zrobiły i nie był pewien czy chce się dowiedzieć.

Słyszałem, KochanieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz