VIII

1.1K 73 31
                                    

Rachel Barbra Berry jest w związku z użytkownikiem Blaine Anderson

(Rachel Barbra Berry i Blaine Anderson lubią to)

Santana Lopez: Que? Zapłaciła Ci za to? Bo nie wierzę, że ktokolwiek ogłosiłby coś TAKIEGO dobrowolnie. #socialsuicide

(Noah Puckerman, Mercedes Jones, Quinn Fabray i 271 innych osób lubi to)

Sebastian Smythe: A czego spodziewać się po Andersonie? Ofiarowujesz mu Amerykę, a on zamienia ją na Rumunię.

(Jeff Sterling, Santana Lopez, Tina C. Chang i 115 innych osób lubi to)

Wes Montgomery: Blaine... To taki żart, tak? Nieśmieszny.

(Jeff Sterling, Thad Hardwood, Finn Hudson i 111 innych osób lubi to)

Finn Hudson: Stary, nie wytrzymasz za długo.

(Santana Lopez, Noah Puckerman, Artie Abrams i 387 innych osób lubi to)

Noah Puckerman: Hudson, masz mistrza!

(Sam Evans, Mike Chang i Quinn Fabray lubią to)

Rachel Barbra Berry: FINN! NOAH! Jak możecie być tacy niemili?!

Mercedes Jones: Zapytała zdzira, która zdradziła Mojego Chłopca.

(Santana Lopez, Tina C. Chang, Queen Fabray i 35 innych osób lubi to)

Rachel Barbra Berry: Jesteście OBRZYDLIWI. I nienawidzę Was!

Tina C. Chang: Wzajemnie :)

(Mercedes Jones, Brittany S. Pierce, Mike Chang i 61 innych osób lubi to)

Nick Duval: Blaine? Co, do cholery się tu dzieje? Nadal nie przeszło Ci to KO(S)MICZNE zauroczenie?

(Thad Hartwood, Sebastian Smythe, Quinn Fabray i 112 innych osób lubi to)

Blaine Anderson: A na co wygląda? Jestem w związku z Rach. I przestańcie nam ubliżać, bo to NASZA sprawa.

(Rachel Barbra Berry lubi to)

Kurt E. Hummel: Gratulacje Blaine, Rachel – mam nadzieję, że będziecie szczęśliwi.

(Blaine Anderson i Rachel Barbra Berry lubią to)

Mercedes Jones: Eee?

Finn Hudson: Nic nie rozumiem.

Santana Lopez: Lakier uszkodził Ci mózg, Hummel? Co, do diabła?!

(Noah Puckerman, Tina C. Chang i Quinn Fabray lubią to)

Kurt E. Hummel: Życzyłem tylko „szczęścia" znajomemu z chóru, chyba mam do tego prawo, prawda?

Blaine Anderson: Chciałeś chyba (mimo wszystko) napisać „przyjacielowi" :) Dzięki, Kurt.

Mercedes Jones: Ta, bo masz za co, białasie.

(Santana Lopez lubi to)

Kurt Hummel: Napisałem dokładnie to, co chciałem napisać, Blaine. Zresztą, całą sprawę „przyjaźni" mamy już chyba wyjaśnioną.

(Santana Lopez, Quinn Fabray, Mercedes Jones i 5 innych osób lubi to)

Blaine Anderson: Co? Ale przecież maraton filmowy...

Słyszałem, KochanieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz