X

1K 69 29
                                    

Rachel Barbra Berry: Dziękuję, że zajęliście się moim Kochaniem! :*

z: Thad Hartwood, Wes Montgomery, Jeff Sterling, Nick Duval, David Smith

Wes Montgomery: Powinnaś raczej podziękować Kurtowi.

(Thad Hartwood, Jeff Sterling, Sebastian Smythe i 45 innych osób lubi to)

Jeff Sterling: Gdyby nie on, pewnie teraz Blainers leżałby w szpitalu.

David Smith: Masz szczęście, że przez Twój wyskok Kurt nie skończył ze wstrząśnieniem mózgu, bo tego byśmy Ci nie darowali.

Rachel Barbra Berry: Nie rozumiem o co Wam chodzi, chłopcy :)

Santana Lopez: Wstrząśnienie mózgu? Najwyraźniej o czymś nie wiem. Montgomery?

Jeff Sterling: Skoro nie wiesz o co nam chodzi, Rachel, to naprawdę jesteś AŻ tak tempa jak myślałem.

(Santana Lopez, Nick Duval, Noah Puck Puckerman i 29 innych osób lubi to)

Quinn Fabray: Szybko się na Tobie poznali, Berry.

Rachel Barbra Berry: Nie ma powodu być niegrzecznym, Jeff.

Wes Montgomery: Santana, dziewczyna #facepalm Blaine'a popchnęła Kurta na półkę z książkami, kiedy ten przyszedł pomóc. Ma tylko małe rozcięcie i zasinienie z tyłu głowy, ale wyglądało groźnie.

Rachel Barbra Berry: Zapewne Kurt kłamie i w rzeczywistości nic mu się nie stało. Poza tym, to był przypadek.

Nick Duval: Jesteś żałosna.

(Kurt Hummel lubi to)

Blaine Anderson: Dlaczego nie wiedziałem o tym wcześniej? Rachel, co Ty, do diabła, zrobiłaś Kurtowi?!

Santana Lopez: Jesteś tak martwa, że na samą myśl się uśmiecham, Męskie-Ręce.

(Quinn Fabray, Tina C. Chang, Wes Montgomery i 36 innych osób lubi to)

Rachel Barbra Berry: To nieporozumienie, Blainey.

Blaine Anderson: Chyba jednak nie i nie nazywaj mnie „Blainey"! Ile razy mam Ci to powtarzać?

Rachel Barbra Berry: Hummel Cię tak nazywa i nie masz nic przeciwko!

Blaine Anderson: Bo to Kurt. Ty nie jesteś Kurtem i nie chcę, żebyś mnie tak nazywała, rozumiemy się? Odbierz ten telefon, bo musimy porozmawiać.

(Jeff Sterling, Nick Duval, Mercedes Jones i 17 innych osób lubi to)

Użytkownik Blaine Anderson zmienił status związku na „wolny"

(Wes Montgomery, Santana Lopez, Sebastian Smythe i 315 innych osób lubi to)

Rachel Barbra Berry: Co Ty wyprawiasz Blaine?! Nie zgodziłam się na zakończenie naszego związku! Co Ty sobie wyobrażasz?!

Blaine Anderson: Nie rób scen.

(Finn Hudson, Wes Montgomery, Thad Hartwood i 71 innych osób lubi to)

Rachel Barbra Berry: JAK ŚMIESZ?!

Finn Hudson: I tak długo wytrzymałeś, Koleś.

Słyszałem, KochanieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz