-Part 1-

229 8 0
                                    


Aku masih tak ade namjachinggu dan single...tetapi sebelah meja aku tu ade dua orang...satu tu belah kanan aku alien a.k.a V...kita orang selalu gaduh...sebelah V ialah Jimin.

Jimin adalah kawan baik aku semasa dari sekolah rendah hinggalah sekolah menengah sampai sekarang sama je dengan Hani sebagai kawan baikku dengan dua orang ni.

Kami bertiga merupakan kawan baik selamanya...Mereka berdua ialah artis..tapi yang peliknya dorang popular kat luar dan bukannya di sekolah....yang popular kat sini ialah aku....

Selalu terima banyak hadiah dari peminat terutama selepas rehat..kenapa aku popular....sebab aku ni cantik,lemah lembut,seksi dan pandai buat semua perkara yang aktiviti sekolah buat...

Kalau ade hari sukan..aku,Hani dan yang lain akan melakukan senam aerobik dan persembahan pada hari sukan sampai lelaki boleh pengsan...chia chia...

♬♪♬♪

“ Yah!!! Youngji!! "

Anak siapakah yang berani menjerit nama aku sesuka hati? Aku pusing ke belakang untuk melihat anak siapa yang jerit nama aku tadi.

“ Kau rupanya. Lain kali jangan jeritlah. Kau ingat aku ni pekak ke? "

Aku mencekak pinggang kerana marah. Aku menjeling ke arahnya sampai atas ke bawah.

“ Hahaha. Cutenya budak ni marah. "

“ Bwo?!! "

Apa dia kata aku cute bila aku marah! Dia gelakkan aku apabila keadaan begini. Aku melihat belakang Jimin ada seorang gadis yang datang ke arah kami berdua.

Ianya Hani. Aku melambai ke arah Hani supaya dia boleh lihat aku di sini bersama Jimin. Semasa aku melambai ke arahnya,aku melihat Jimin yang sedang meliarkan mata bulatnya ke sekeliling sekolah.

“ Hah, tu pun dia "

Aku memusingkan badan ke belakang apabila Jimin yang melambai ke arah belakangku. Lah mamat tu rupanya... Yang aku pergi pandang dia tu kenapa? Whatever. Aku mengembalikan posisi tadi.

“ Nanti kita jumpa kat kelas. Aku nak pergi dekat bae kesayanganku. Jumpa lagi nanti dalam kelas. Cakap kat Hani ya "

“ Kau pergi kat dia tu alien tak guna a.k.a V " Jerit aku.

Euww...gelinya aku dengar dari mulut Jimin yang dia kata V tu‘bae kesayanganku'. Aku melihat Jimin berlari ke arah lelaki bernama V a.k.a alien.

“ Anyeong, Youngji " Tegur Hani.

“ Anyeong, Hani. Jom kita naik ke kelas" Ajakku.

Kami berdua menaiki tangga menuju ke kelas 5FD (5 Fun Dynamic)

♬◇♪♡

Aku duduk semeja dengan Hani yang sedang memberi tumpuan pada pelajaran di dalam kelas dan aku juga sebaris dengan meja Jimin dan V. Setiap satu baris ke belakang ada dua meja.

Aku mula perhatikan Jimin yang nyaris tertidur di dalam kelas kerana duduk di dalam kelas terlalu lama menyebabkan kelas kami cepat rasa mengantuk.

[On-GOinG] My Love from You [KIM TAE HYUN X BTS]Where stories live. Discover now