- Part 7 -

25 3 0
                                    
















>_<____^_^____°_°_____________________

" Termenung apa tu? ~ "

Lamunan aku mati apabila terdengar suara empuknya milik Taehyung.

" Um? Takdelah. Tak termenung pun... " Tipu ku.

" Iya...kau termenung pasal jodohkan? Kan? " Katanya dan di akhiri dengan ketawa kecilnya itu.

Aku hanya diam dan memandangnya tajam.

" Alah awak marah saya ke?? " Kata si anak KIM dan ketawa kecil melihat wajah aku yang sedang marah.

Taehyung perlahan menarik kaki ku tanpa aku sedar sebab aku memandang tempat lain.

" Eh? Apa awak buat nih? " Tersentak aku apabila Taehyung menarik kaki aku secara tetiba

Taehyung diam dan meneruskan kerjanya yang sedang merawat kaki aku yang lembam bagaikan ubi keledek.

Setelah beberapa minit untuk membalut kaki ku dan akhirnya sudah selesai.

Taehyung mengluarkan sesuatu didalam begnya. Dia mengeluarkan sepasang kasut yang berwarna putih.

" Aku rasa kau muat dengan saiz kasut ni " Kata Taehyung yang sedang mencabut kasut aku yang masih tersarung di kaki ku.

Dia mula menyarungkan kasut berwarna putih dan berjenama 'NIKE '.

" Hah! Kan muat. Pandaikan aku pilih saiz kau. Heh~ " Katanya sambil membuat simbul pist dekat mukanya.

Alahai! Asal dia buat muka macam tu dekat depan mata aku!!! Kau nak aku mampus ke sakai!!!! Tengok! Aku dah terkeluar dah ayat ku yang pedass!!

Oky! Rileks Youngji. Rileks. Itu cuma ujian daripada Tuhan.

Stopppp!!

" Hmm. Yelah~ " Aku terus mengalihkan pandangan daripada aku meneruskan eye contect dengan anak Mr. Kim nih.

Menyampah rasanya. Nak je aku cekik dia. Apa aku cakap ni!??

Aku terus bingkas bangun dari tempat duduk dan terus ke penghadang untuk melihat bulan mengembang di malam yang sungguh cerah diikuti dengan angin sepoi-sepoi bahasa menerpa di wajah ku.

Sibuk je mamat ni ikut aku.

" Uhwah! Cantiknya bulan! Cantik macam kau "

Excuse me?!

Adakah saya sudah peka? Belumkan?

Aku memandang tepat ke arah anak matanya.

" Mwo? " Katanya.

Sekali lagi aku memandangnya dengan cara pandangan tidak percaya apa yang dia katakan.

" Tak percaya ke? Betul apa aku cakap. Kau memang cantik macam bulan mengambang dengan dress kau warna putih dengan corak bunga macam tu "

Cara percakapan dia macam dia tengah puji aku...

Wait a minute~

Dia puji akulah!

......apasal aku gembira sangat nih? Mungkin sebab aku jarang jumpa namja yang puji aku macam ni!!

Sumpah gila! Akhirnya,ada juga orang yang puji aku ni cantik. Dahlah orang tu...handsome...hand...some.........?

Youngji,kau gila!

" Kau oky tak? "

" Ahh ahh apaaa? "

[On-GOinG] My Love from You [KIM TAE HYUN X BTS]Where stories live. Discover now