+ Part 12 +

6 0 0
                                    









+_+__ +_+__ +_+__ +_+__ +_+__ +_+

7.15 a.m.

" Ah~ pukul berapa dah nih~ " Kata Youngji sambil meregangkan badan.

Dia mula mencapai phonenya.

" Eemm? Baru kul 7.16....dahlah nak gi joginglah " Rungut Youngji sambil pergi ke bilik air.

Pada awal pagi,Youngji akan berjoging bila cuti sekolah atau cuti umum. Itulah ruting harian Youngji.

Dia pergi ke bilik air sejerus selesai mengemas katil.

____________________________________

" Huh~ huh~ "

Kedengaran pernafasan Youngji yang kuat yang menghembus melalui mulut akibat berlari mengelilingi taman.

Sambil Youngji berlari,dia fikirkan sesuatu...

Haisshh~ Dia ni dah bangun ke? Sian pula klau dia tinggal sorang sorang dekat rumah~

Lalu dia sambung berlari.

Di laluan,satu penunggang basikal yang sedang menunggang laju di jalan di mana Youngji berjogging.

Lalu penunggang itu ingin menepis atau pecut di antara tepi bahu atau di lengan,Youngji.

Pada masa yang sama,ada seseorang telah menarik Youngji daripada digilis atau dilanggar oleh penunggan yang sengaja ingin melangar Youngji itu tadi.

" Ah! " Jerit Youngji sambil tertutup mata apabila seseorang menariknya sampai termasuk dalam pelukannya.

Youngji menjadi patung disitu yang masih tertutup mata.

Kemudian,Youngji berfikir sejenak.

Siapakah yang selamatkan aku tadi?

Dia serta merta membuka matanya.

Youngji melihat wajah seorang namja yang selamatkan aku tadi dengan lama.

Dia terpaku melihat wajahnya. Dia merenung wajah orang itu dengan lama.

Beberapa minit kemudian,

" Eh! Taehyung!? "

____________________________________

Taehyung p.o.v

Aku cuba untuk mencari tempat duduk apabila selasai aku berjogging tadi sambil membeli air mineral.

Argh! Ramai betul mahluk manusia pada awal pagi ini.

Hahaha,sorey...ayat longkang.

Sementara mencari tempat duduk,aku melihat sekeliling permandang taman yang sungguh ceria apabila melihat satu keluarga berjogging,ada mak cik mak cik bawang yang sebelah rumah jiran aku pun ada yang tengah berzumba dengan kawan dia,ada yang mengayuh basikal....

.....dan...

Eh?!

Macam aku kenal je budak perempuan tu...

Oh...

...dan Youngji.

Apa!

Youngji!!!

Nape dia kat sini?!

Mungkin aku dah salah pandang kot?

HA

HA

HA

" Oppa,orang baju hitam tu yang tgh tunggang basikal tu nak langgar unnie tulah! " kata budak perempuan itu sambil menunjukkan arah.

[On-GOinG] My Love from You [KIM TAE HYUN X BTS]Where stories live. Discover now