Youngji p.o.v
" Nak beli apa ni? "
Aku sekarang sudah pun menghampir ke lorong barangan basah.
" Beli barang dapur ler " Kata Taehyung yang berada di sebelah aku yang sedang menolak troli.
" Woi! " Jarit ku tiba.
Dia ni! Main stop pulak.
" Kau nak ikan,ayam,daging? " Tanyanya tanpa dia melihat aky sebab dia sibuk tengok ikan.
" Erm... "
Aku ni bukan jenis memilih tapi bila aku teringin je.
" Tak kisah. Janji cukup untuk kita makan kat rumah "
Aku mula lihat sekeliling jenis ikan.
" Em " Dia mengepitkan bibirnya.
" Aku ambik ikan tuna dengan danging " Katanya lagi.
" Oky " Aku hanya menunduk tanda 'ya'.
Selang beberape minit,
Aku dan Taehyung mula berjalan di bahagian tengah lorong sebelum masuk ke lorong yang ada barang.
Rasa macam adward sekarang ni. Aku pun tak tahu nak cakap apa dengan dia. Oky,my brain is stuck.
" Nape diam? " Tanya Taehyung.
" Takde pape "
" Kau rasa pelik kan bila aku ajak kau " Tanya dia.
Aku mula mendongak melihatnya sabaik sahaja dia tanya aku dengan soalan yang macam tu tadi.
" Erm... " Belum sempat menghabiskan kata aku,orang sebelah aku mula bebicara.
" Eleh,cakap jelah yang kau rasa x selesa. Kan? "
Dia mula merapatkan muka aku dengannya dan hampir sedikit lagi bibir kami bersentuh.
Dup!
Dap!
Dup!
Dap!
Jantung ku mula berdenyut dengan pantas.
Dia ni memang nak bayar bil hospital nanti ni! Dia ni tak boleh kalau jantung aku duduk diam, mesti laju kalau dia buat macam tu dekat aku.
Aku segera mengalih pandangan ke tempat lain.
Mata ku mula tertumpu pada tempat barangan wanita. Ini boleh jadi tukar topik ni.
Ting!
Bola mentol bernyala di atas kepala aku. XD
" Huh! Pencuci muka aku nak habislah! " Kata ku lalu berlari ke tempat barangan untuk wanita.
" Oi! Kau x feedback lagi lah soalan aku! " Jeritnya di belakang aku.
Aku hanya mengendahkan sahaja.
Ha! Tulah,buat lagi macam tu. Lepas ni,aku tak nak jejalan dengan kau!
____________________________________
Di rumah,
Akhirnya dah sampai rumah aku!!!
Aku cepat-cepat mengeluarkan kunci dan terus membuka pintu sambil membawa barang.
Aku mula meletakkan barang di atas meja dapar. Lepas tu,aku berlari menuju ke sofa lalu baring di atasnya.
YOU ARE READING
[On-GOinG] My Love from You [KIM TAE HYUN X BTS]
FanfictionSinopsis: "Oi! Kau ingat kau hebat sangat ke? Hah! Popular sangat ke kat sini?! Aku tak kisah kau ni artis ke tak,janji aku lebih hebat kat sekolah ni! Faham tak?!"-Kata Youngji panjang lebar. "Lantak ah! Apa kisah aku! Memang pon yang sebenarnya ak...