- Part 6 -

61 4 0
                                    

Hai! Yang kat atas tu...ialah gambar cover untuk citer ni.... Klau tak nampak juga tak tahu nk ckp ape....

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jangan kata kau ni... Oh shit! Damman! Alamak!! Ituka...itukan.... Youngji!-Guman hati V dibuatnya.

_________________________

Aku masuk dan terlihat ada satu keluarga ada di dalam bilik ini. Aku nampak appa dengan seorang lelaki dalam seusia dengan appa apabila aku melihat dengan teliti dan lelaki itu bersalaman dengan appa.

Dah tetua pun nampak masih bergaya dan segak. Ada sepasang mata yang membuat aku terasa kurang senang kerana ada yang sedang memerhati aku dari jarak jauh.

Aku hanya membuat persan tidak nampak dan buat posision manis + cute + ayu XD. Appa membawa kami ke tempat duduk dan semeja dengan seumur dengan appa. Aku,eomma,appa dan mereka semua pun bow serentak.

Kembali ke posisi tegak semula dan aku merebung meja di bawah sebab orang tu ada anak lelaki. Sebab tulah saya malu~. Apabila dah dengar appa sebut nama aku, aku tersentak lalu pandang appa.

" Youngji,yeobeo ini ialah Mr. Kim Sang Min. Kawan lama appa ". Kata appa lalu aku menunduk tepat 90° darjah kepada Mr. Kim.

" Annyeonghasaeyo. Gembira saya berkenalan dengan kamu semua " Senyum Mr. Kim lalu dia memperkenalkan keluarganya. Aku hanya mendengar satu per satu dari mulut Mr. Kim.

" Ini ialah my wife Kim Soo Ji and this is my son. His name is Kim Tae Hyun "

What!!! Adakah saya salah dengar ataupun sebaliknya?

" Mwo!!! " Aku membuat mereka terkejut dengan suara aku dengan nada yang sedikit terkejut.

" Em....maksud saya tak de pape... Hehehehe... "

Ohmohyah!!! Malunya. Aduhai pipi dah mula jadi tomato bling bling ~. Habislah aku,Youngji!!! T^T.-Jerit dalam hati aku.

Biar betul! Mamat depan aku ni alien?! Wow daebak! Macam mana pulak aku tak boleh cam muka dia? Aku je kut tak perasan?

Haishh asal dengan dia ni huh? Senyum senyum depan aku tak habis-habis sejak aku masuk sampai sekarang.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Selepas sahaja mendengar cerita Pn.Kim menceritakan pasal si Alien salah tandas disebabkan dia berpakaian seperti budak perempuan.

Bab tu memang tak boleh belah lah memang lawak gila. Hahahaha!!! Boleh buat bahan lawak aku ni. Hahaha!

Dan dah sampai waktu untuk kami semua makan malam.

__________________________________________

Sedang mereka menjamu selera,seseorang pula sedang mengalami sakit perut nelfosa. Orang itu ialah Youngji.

Dia memegang perutnya. Terasa amat perit. Youngji tahu punca itu datang dari mana.

Youngji cuba mengingat pada waktu rehat di sekolah. Dia teringat pasal Jimin bagi babana shaker untuk dia,Haeyeon dan Taehyung.

Pabo Jimeng nih...kau bubur apa kat banana shake sampai aku dengan alien sakit perut ni?!!!! - Desis hati Youngji kerana tidak dapat menahan lagi.

Dengan itu,Youngji bangun secara menegak diikuti oleh Taehyung.

" Saya nak pergi tandas " Serentak Youngji dan si Taehyung. Mereka berdua saling bertentang mata.

[On-GOinG] My Love from You [KIM TAE HYUN X BTS]Where stories live. Discover now