♡♬♪♥
Akhirnya loceng dah berbunyi.
Akulah orang yang first datang ke kelas sebelum yang lain datang. Aku tiap-tiap hari aku jeguk tempat minah yang perasan yang dia tu ‘ miss world '.
Penuh dengan coklat serta bunga. Bukan dia je yang dapat, aku pun ade tapi sikit. Aku rasa sedih pulak...rasanyala. Aku hanya tengok je.
Apa kata aku buang je.
Itu naluri dari hati aku yang devil ni. Aku pun setuju juga dengan naluri aku. Aku tergelak devil maker apabila aku pergi ke tempat minah acah ‘ miss world ' atau ‘ DSV '. Aku tersenyum devil.
♡♬♪♥
Aku dan Jimin berjalan menuju ke kelas. Secara mengejut, aku di tarik oleh Jimin dan menyorok di sebalik tiang di belakang pintu kelas kami.
“ Cuba kau tengok?! "
Aku petah arahan Jimin. Aku melihat di dalam kelas. Ada seseorang yang berada di dalam kelas dan orang itu sangat mencurigekan apabila melihat gerak-gerinya seperti pencuri.
Adakah itu tempatku?!
“ Wei,tu bukan ke... tempat kau! "
Jimin pandang ke arah aku.
Jimin terkejut apabila meja aku di ceroboh oleh pencuri tidak dikenal pasti.
Aku hanya perhati dari jarak jauh dan pencuri tidak dikenal pasti itu menoleh ke belakang dengan mengangkat barang-barang yang banyak dan barang itu milik aku yang diberikan oleh fan aku yang berada di tangan si pencuri.
Aku dan Jimin hanya perhati dari jarak jauh dan nak tahu siapa pencuri itu apabila dia menoleh ke belakang. Aku tidak akan melepaskan pandangan aku daripada pencuri tu.
Kami berjaya mengesan wajah si pencuri itu yang ingin pergi ke arah tong sampah.
Tong sampah!!
What the hxxx!!
OMG!!
Pencuri itu ialah V?!
Jimin tak sangka si pencuri itu ialah V!? Dia ceroboh, lepas tu dia ambil barang aku dan lepas tu dia nak buang barang-barang milik fan aku!
Sedap taik ayam je dia suka-suki nak buang barang aku! Jaga kau,V!
Jimin memberi isyarat untuk pergi ke pintu belakang kelas dan di tepi belakang pintu kelas ialah tong sampah. Kami berdua gerak secara perlahan-lahan. Jimin berdehem.
“ Eh Hmm! Kau buat ape pencuri "
“ Kim.Tae.Hyun!! "
Habis suara aku bagai nak rak! Hampir satu bangunan sekolah yang dapat di dengari. Yang berjalan di korido pun terkejut dan pandang ke arah aku dengan pelik.
“ Oops! Hehehe...miandae "
Habis barang aku jatuh dari gengaman oleh V di lepaskannya tadi dan V membuat aegyeo di depan kami.
YOU ARE READING
[On-GOinG] My Love from You [KIM TAE HYUN X BTS]
FanfictionSinopsis: "Oi! Kau ingat kau hebat sangat ke? Hah! Popular sangat ke kat sini?! Aku tak kisah kau ni artis ke tak,janji aku lebih hebat kat sekolah ni! Faham tak?!"-Kata Youngji panjang lebar. "Lantak ah! Apa kisah aku! Memang pon yang sebenarnya ak...