-Part 3-

64 3 0
                                    

♡♬♪♥

“ Korang lupakannya taw! "

Kata aku yang tidak dapat menahan perasan malu. Aku mula tukar topik dan aku mula rasa diri aku macam tak betul lepas kejadian tadi yang amat memalukan.

“ Em... V dan Jimin buat ape kat sini? "

Jimin hanya mengaru tengkok belakang.
“ Kami nak buat latihan "

“ Latihan apa? "

“ Untuk masuk pertandingan ni "

Dia tunjuk poster yang berada di sebuah pintu bilik muzik.

“ Oh yang tu ke "

Jawab ku dengan ringkas.

“ Maknanya, korang berdua pun masuklah?! Macam tu? "

Jimin menganggukkan kepala tandanya ya.

“ Jom kita masuk? "

Tanya Hani pada ku.

“ Jom kita masuk? "

Aku membuka pintu dan ada sesuatu menghalang pegerakan kami berdua

“ Nanti dulu! "

Siapa lagi kalau bukan V!  V yang halang aku untuk membuka pintu bilik muzik.

“ Aku kan yang sampai dulu dari kau "

Dia betul-betul di depan pintu bilik muzik dan dia berdiri di depan aku. Aku buat-buat tak dengar. Aku tarik tangan Hani ke bilik muzik. Aku tepis dia. Semasa aku tepis V, aku sempat katakan sesuatu.

“ Lantak akulah "

Bisik ku di telinga V dengan jarak rapat sedikit.

“ Eh! Budak ni! Ach! "

Aku rasa V macam nak carut dekat aku. Kalau kau berani, cubalah. Aku percaya aku akan pasti kau dapat balasan apa yang kau buat kat aku tadi.

♡♬♪♥

“ Haeyeon! Apa kau buat ni? Lama sangatlah"

“ Alah sabarlah! "

“ Tengok tuh dua ekor tu dah start menari dah tu! "

“ Kan aku dah kata sabar. Tunggu sekejap"

Aku tak habis-habis tengok Hani yang asyik leka bermain telefon dari tadi. Apalah dia buat dengan telefon tu. Kata datang sini nak berlatih!

“ Yang ni! Nak tak!? "

Aku terkejut. Secara mengejut apabila dia tunjuk sesuatu ke arah aku secara tetiba. Nasib tak dapat serangan jantung.

“ Em? Twice Likey?! Boleh tahan! "

Aku tunjukkan ‘ thumb up ' dekat Hani.  Aku membuka phone aku dan menekan aplikasi ‘ JOOX ' . Aku cuba mencari lagu ‘ As If It's Your Last ' dari BLACK PINK.

“ Ni cam mana pulak? "

“ Oh! Lagu ni rupanya! Boleh jugak! "

“ Oi! "

[On-GOinG] My Love from You [KIM TAE HYUN X BTS]Where stories live. Discover now