Emergency!!!
Hai,readers!
Author ada buat story lagi satu,story tu pasal citer seventeen. Tajuk dia 'Fear:It's you '. Hero dia Jeonghan dan Heroin Yeoreum.
Nanti korang tengok lepas tu please share taw yg lain bagi yg carat sekalian!!! XDXD
Tolong promotekan citer kita
Tapi slow update
And author pasti x akan jadi macam 'My Love From You' oky XDOky,guys!
Continue to read and enjoy!
____________________________________
" Woi! Kau tengok apa tu! Youngji!? " Tanya Haeyeon yang tengah berada di sebelah Youngji.
" Eh aku cuma... "
Belum sempat Youngji habiskan katanya,Haeyeon mula mencelah masuk.
" Dahlah! Aku laparlah jom pegi kantin? " Haeyeon mula berungut.
" Okylah,jom! " Kata Youngji yang sedang berpura gembira kerana dia ingin melihat orang kelas sebelah.
Sementara itu,
" Youngji? " Kata namja itu sendiri apabila seseorang menjerit satu nama.
Namja tu ingin keluar tapi tidak boleh kerana dia sekarang sedang di kelilinggi oleh sekumpulan yeoja.
Agar susah dia nak bergerak.
Aku harap kau boleh tunggu sekejap lagi - kata namja itu yang sedang berkata dalam hatinya.
____________________________________
Kring!!
" Youngji? " Panggil Taehyung.
" Nae " Sahut Youngji yang sibuk mengemas barang yang berhambur di atas mejanya.
" Aku nak kau balik dululah "
" Wae? Bukan ke kita balik sama-sama? " Youngji mula memandang Taehyung pelik.
" Anyi,tak jadi sbb aku ada hal jap balik ni. Mianhae " Pujuk Taehyung.
" Okylah,bye " Kata Youngji sambil melambai ke arah Taehyung lalu keluar dari kelas.
____________________________________
Youngj p.o.v
Fire! ~
" Eh mak kau fire! Eh?! "
Aku terkejut apabila phone aku berbunyi. Aku mula melihat siapa yang cuba call aku tengah berjalan kaki balik sekolah dalam keadaan musim panas yang terik.
" Ini macam sama je tapi entahlah "
Tanpa buang masa,aku mula tekan butang berwarna hijau tanda sedang berbual di dalam talian.
" Yeobeosaeyeo? "
" Hai,Youngji "
Apa!
Dia tahu nama aku!!??
" Sape awak ni? Nape awak tahu nama saya? "
" Cuma ada orang bagi tahu "
" Tapi awak sapa? "
" Orang yang paling kau cinta iaitu dari ex kau "
Tup...tup...tup...
YOU ARE READING
[On-GOinG] My Love from You [KIM TAE HYUN X BTS]
FanfictionSinopsis: "Oi! Kau ingat kau hebat sangat ke? Hah! Popular sangat ke kat sini?! Aku tak kisah kau ni artis ke tak,janji aku lebih hebat kat sekolah ni! Faham tak?!"-Kata Youngji panjang lebar. "Lantak ah! Apa kisah aku! Memang pon yang sebenarnya ak...