____>.<______3.3_______=.=______^.^
Youngji p.o.v
Keesokan harinya,
Pagi macam biasa,aku bangun lalu terus ke bilik air.
Dalam beberapa minit,aku selesai mandi dan pakaian sekolah pun sudah siap di pakai oleh ku.
" Youngji!! Sarapan dah siap!! " Jerit Taehyung di bawah.
" Nae! " Sahut ku dari atas.
Memandangkan perut ni dah lapar,aku terus berlari turun ke tangga.
Yeah,aku tak sabar nak makan!!!
" hati hati sikit kalau nak turun tangga nanti jatuh tak sudah...sape yg susah? aku jugak yg susah " kata Taehyung di bawah apabila dia dengar aku turun tangga dari atas macam bunyi tapak kuda berlari.
" hehehe. apa yg susah? " kata ku sambil tersengih melihat Taehyung.
" susah sbb kau tu berat nak angkat kau pergi hospital kalau jatuhdari tangga " katanya sambil mencebik.
Aduhai~
Kenapalah kau bi cute sangat bila kau buat macam tu.
" kau asal senyum kat aku mcm tu? Mcm joker tau tak senyum kau tu " katanya lalu duduk di atas kerusi meja makan manakala aku hanya tergelak besar bila aku perasan yang dia lupa nk buka apron eomma aku punya.
" Nanti kau nak pergi sekolah dengan pakai apron eomma aku ke? " Kata aku sambil tergelak tapi aku tapis menggunakan tangan aku.
Dia mula perasan apa yang aku bagi tahu sebentar tadi.
Mukanya mula blusing sedikit tapi boleh nampak kemerahan sedikit.
Comelnya lahai~
Taehyung terus membuka dan campak ke atas meja kerja di dapur.
Aku hanya ketawa kecil sambil meluruh ke tempat meja makan lalu duduk di tepi Taehyung.
" Dahlah gelak tu! Mari makan! " Kata Taehyung dengan mmemk muka macam budak kecil tak dapat gula-gula.
" Kau ni comel lah, Taehyung~ " Aku mula menyuap nasi goreng kimchi yang di masak oleh air tangan Taehyung itu ke dalam mulut ku.
Pop!
Bunyi bunga api!
Wow!
Rasanya sedap gila!!!
" Sedapnya! Pandai betullah kau masak! Mcm Baek Jeon Won! " Kata ku sambil makan dengan gelojoh.
Rasanya ada orang perasan.
" Makan tu kunyah elok-elok nanti tercekik " Katanya sambil terukir satu senyuman di wajahnya.
" Nae! " Kata ku dengan pernuh gembira.
=_=______=_=_______=_=________=_=
Taehyung p.o.v
Di sekolah,
Aku dan Youngji meluruh masuk ke dalam kelas.
" Hai! Taehyung oppa! "
Aku mula menoleh anak sapa yang jerit nama aku sampai satu kelas boleh dengar suaranya.
Irene...
Haishh pompan ni...
Boleh tak satu hari je aku nak aman tanpa sesiapa jerit nama aku pagi pagi macam ni?
YOU ARE READING
[On-GOinG] My Love from You [KIM TAE HYUN X BTS]
FanfictionSinopsis: "Oi! Kau ingat kau hebat sangat ke? Hah! Popular sangat ke kat sini?! Aku tak kisah kau ni artis ke tak,janji aku lebih hebat kat sekolah ni! Faham tak?!"-Kata Youngji panjang lebar. "Lantak ah! Apa kisah aku! Memang pon yang sebenarnya ak...