CHOI MIN HO.....
_____________________________________________
" Uggh wouuuk!! Mengantuknya!!! " Rengek Youngji sambil meregankan badannya.
" Malasnya nak belajar~ " Rengeknya lagi sambil memegang buku matametik.
" Baik kau baca buku daripada kau merungut kat situ~ " Kata Jimin yang berada di sebelah Youngji.
Youngji hanya memandang tajam kepada Jimin yang hendak berkata ' aku mengantuk lah pabo~ '
Dengan malasnya,dia meyambung baca buku semula yang berada di tangannya.
Youngji mula hairan sebentar.
" Mcm mana kau ada dekat sini? Bukan ke kau x nak ikut aku pergi perpustakaan ke.....? " Kata Youngji kepada Jimin.
" Yah!!! " Marah Youngji disebabkan confuses.
" Woi! Bisinglah! " Kata Jimin sambil menunjal kepala Youngji.
" Jimeng! Double chim! Sakitlah! " Lalu Youngji menggosok kepalanya yang rasa sakit itu.
" Wey? " Panggil Jimin.
" Mwo?! " Kata Youngji dengan ada tengking tapi slow sebab dia kat perpustakaan kan?
" Sejak seminggu ni,aku nampak kau lain bila kau baik lepas tu rapat dengan si Taehyung,kan? " Jimin menaikkan sedikit kening kirinya.
" Huh? Rapat? Alah,salah ke aku nak baik dengan dia ke,rapat ke? Daripada kau ngan dia jalan terkepit kepit,makan sesama,jalan sesama, dah mcm gay dah aku tengok korang dua. Tak habis habis berkepit sana sini " Ujar Youngji melebih sambil mengankat buk dan dirapat supaya dapat tapis gelak dia.
Jimin hanya memberi death glare yang jarang anda lihat.
" Paboya " Bisik Jimin sambil kepala letak di atas lengan.
Youngji yang bertelinga tajam,dia dapat mendengar dengan pantas daripada Jimin biarpun secara busik atau pelahan.
Dengan itu,Youngji mengeluarkan senjanta sepit ketam untuk mencubit belakang badan Jimin.
Serta merta dia menjerit kuat sampai satu bilik perputakaan dengar dengan jeritan Jimin yang macam buat high note(?) katakan.
" Yah! Sakitlah! " Rengek Jimin dalam menahan kesakitan.
" Eh, kau yang mula dulu oky " Kata Youngji sambil membuat kerja semula.Pada masa yang sama,seseorang telah memberi satu surat kecil dengan lipatan yang comel diberi kepada Jimin.
" Uhhh~ Peminat bagi surat ke Jimin~ " Kata Youngji dalam keadaan berbisik sebab mereka berada di dalam perpustakaan.
Jimin senyum gembira.
" Apa ni? Setiap kali aku pergi perpustakaan,mesti ada orang bagi aku surat macam ni... " Lalu dia membaca lipatan kertas kecil itu.
" Kalau awak bising lagi....saya campak awak ke bilik disiplin. Ini AMARAN TERAKHIR..... "
" Haishh! Surat apa nih!? " Jimin melepaskan keluh yang berat selepas membaca surat yang disangkakan itu ialah surat peminat rupanya surat amaran daripada pengawas perpustakaan.
Sedih betul. XD
" Kenapa? Dia tulis apa kat dalam kertas tuh? "
" Dia cakap aku ni hensem dan lepas tu dia ajak aku dating dengan dia "
" Tipu! " Lalu dia memberi penumbuk di kepala Jimin.
Lalu Youngji pergi meninggalkan Jimin di perpustakaan.
YOU ARE READING
[On-GOinG] My Love from You [KIM TAE HYUN X BTS]
FanfictionSinopsis: "Oi! Kau ingat kau hebat sangat ke? Hah! Popular sangat ke kat sini?! Aku tak kisah kau ni artis ke tak,janji aku lebih hebat kat sekolah ni! Faham tak?!"-Kata Youngji panjang lebar. "Lantak ah! Apa kisah aku! Memang pon yang sebenarnya ak...