-------------------
" Tak boleh~ tak boleh~ Hahahaha!! Kesian pulak aku tengok kau ni. Maklumlah kaukan pendek hahaha!!! "
V ketawa begitu kuat sekali sambil membawak roti Youngji ke tengah jalan raya di kawasan sekolah.
" Apa ni! Bagi baliklah bahlol!! "
Target hari ni katanya,Youngji tak nak carut tapi sudah terlepas dari kata-katanya di sebabkan oleh V yang mengambil rotinya.
Dari jauh Jimin dan Hani melihat V sedang bermain dengan Youngji.
" Oi! V! Kau nak kemana tu! "
Jerit Jimin yang masih mengunyah kimbap Hani.
" Jimin. Makan sampai habis barulah boleh cakap "
Tegur Hani dengan suara yang amat merdu di telinga Jimin.
" Ahuk! Ahuk! Ahuk! "
Terbatuk Jimin di buatnya.
Pada masa yang sama Hani menoleh ke arah kanannya kedengaran seperti lori yang sedang memandu dengan had laju.
Hani terasa panik melihat lori itu membawa lori begitu laju dan lori itu hampir menghampiri V dab Youngji.
" Jimin...Lori tu nak detang kat arah doranglah... "
Kata Hani sedikit rasa pilu sambil menepuk lembut bahu Jimin.
" Huh! V! Hati-hati! Lori tuh nak langgar korang berdua! V! "
Jerit Jimin yang hampir terkeluar anak tekak.
----------------------
" Hahahaha~ " Ketawa V dengan begitu kuat.
V terdengar satu suara dan tangannya masih memegang roti empuk milik Youngji sambil mencari suara itu.
" V! Hati-hati! Lori tuh nak langgar korang berdua! V! "
Dia terkejut apabila pemberitahuan tadi dan segera menoleh ke kanan lalu menarik tangan Youngji.
" Lori "
" Youngji! Mari sini! "
Youngji melepaskan tangan V. Dia yang masih marah lalu dia memperendahkan kata-kata V .
Youngji ade terdengar sesuatu.Sesuatu yang ingin hampir dengannya. Dia menoleh ke kanan.
" Huh? "
" Youngji! " V menjeritnya sekali lagi.
Youngji berasa sudah tidak tahu nak buat apa kerana dia terkaku di situ seolah-olah ada orang yang memaku kakinya.
Youngji hanya mampu munutup matanya sahaja.
V menarik Youngji ke dalam dakapannya manakala Youngji membalas dengan keadaan panik.
V badannya terjatuh atas tanah kerana menarik tangan Youngji begitu kuat sampai terjatuh.
Youngji terbaring mengiring dalam dakapan V dan kepalanya berada di atas lengan V.
V menyelakkan rambut Youngji yang tertutup muka dengan rambutnya di selak ke belakang telinga Youngji.
Youngji yang tidak perasan apa-apa dan masih menutup mata dan tangannya memegang baju di bahagian tepi abs.
Dia merenung lama di wajah Youngji.
Asal kau cute ni? Kau dah buat aku cornfess yang aku suka dekat kau,Youngji-Guman hati V sambil membelai rambut Youngji.
YOU ARE READING
[On-GOinG] My Love from You [KIM TAE HYUN X BTS]
FanfictionSinopsis: "Oi! Kau ingat kau hebat sangat ke? Hah! Popular sangat ke kat sini?! Aku tak kisah kau ni artis ke tak,janji aku lebih hebat kat sekolah ni! Faham tak?!"-Kata Youngji panjang lebar. "Lantak ah! Apa kisah aku! Memang pon yang sebenarnya ak...