______>_<_____^_^_______°_°___________~_~_______>_>_________
Aku still keliru pasal semalam sebab aku dapat mesej daripada orang lain.
Takkanlah tu nombor baru Jimin or Haeyeon or Taehyung? Takkan dorang nak panggil aku sayang kecuali Jimin but aku rasa Jimin tak tukar nombor punlah.
Takkan dia nak taip macam tu dekat aku kalau tiap tiap hari aku jumpa dia dekat sekolah sampai siang malam aku jumpa dia tapi kekadang itu pun sebab kalau parents aku suruh duduk rumah Jimin sebab dorang ada kerja dekat oversea.
Wey~ Macam mana aku nak tahu siapakah geragan yang mesej aku malam tadi T.T.
" Woi! "
" Woi! "
Aku peliklah siapa yang pepekak dekat telinga aku ni?
" Wahai Anak Song Joongki!!!! "
Lalu aku memandang ke arah suara yang aku biasa dengar.
Yang pasti aku kenal jeritan itu ialah Jimin.
Berani tul dia jerit nama bapak aku! Ni nak marah ni!
" Apa kau nak anak Park Minhyung! " Jerit aku setelah disahkan apabila aku melihat wajah dengan suara itu sekali.
Kan aku dah cakap ini suara si Jimeng tu.
" Dengar pun. Nak juga aku sebut nama appa kau baru kau nak dengar ya " Kata Jimin dengan rasa tak puas hati sebab aku pun pergi sebut nama bapak dia juga.
Hahaha padan muka padan muka hahaha padan muka...bwek.
XD" Alah,janganlah marah chim " Kata aku sambil membuat aegyo di depan dia.
Lalu dia megeluh.
" Hrmm kau pikir kau comel ke? Hek!? " Kata Jimin yang terasa marah sedikit.
" Alah sorrylah bosskur " Kata ku segera meminta maaf.
Daripada aku tunggu dia balas apape baik aku tukar topik.
" Kau nak apa sampai jerit nama appa aku? " Kata ku untuk menanyakan soalan kepada dia.
" Kau asal termenung jejauh sampai tak dengar? " Tanyanya.
" Ouh just perkara kecil jer yang aku fikir tadi " Jawab ku ringkas.
" Fikir apa? " Tanya Jimin.
" Takde pape. Lagi pun tuk tak penting " Kata ku sambil merenung keluar tingkap.
" Betul ni tak penting? " Tanya dia. Dia rasa risau akan jawapan aku tadi.
" Betul dan aku sumpah benda tu tak penting. Kalau benda penting dahlah lama aku cerita dekat kau kan ? "
Kata aku untuk cuba yakinkan dia dengan jawapan daripada aku.
" Oky. Aku percayakan kau " Katanya sambil usap rambut aku perlahan.
" Ni barulah kawan aku yang comel ni "
Pantas tangan aku terus mencubit pipi dia yang pau gitu dengan kedua belah tangan aku.
" Habis selama ni, kau tak rase aku ni tak comel ke? Cam tu? " Katanya lalu muncungkan bibir dia ke depan.
" Eh,mana adalah Jimin. Kau memang comel selalulah" Kata aku lalu mencebik.
" Hehehehe...aku gurau jelah chill lah bro " Katanya sambil menolak bahu aku ke tepi.
" Ermm...mana Haeyeon? " Tanya ku tetiba sebab aku tak nampak mana dia punya batang hidung dari aku masuk ke kelas sampai sekarang aku tak jumpa jumpa lagi.
YOU ARE READING
[On-GOinG] My Love from You [KIM TAE HYUN X BTS]
FanfictionSinopsis: "Oi! Kau ingat kau hebat sangat ke? Hah! Popular sangat ke kat sini?! Aku tak kisah kau ni artis ke tak,janji aku lebih hebat kat sekolah ni! Faham tak?!"-Kata Youngji panjang lebar. "Lantak ah! Apa kisah aku! Memang pon yang sebenarnya ak...