Öksürük sesiyle irkildim. Neden en güzel anlar bozuluyordu ki?
"Toplum içindesiniz gençler ayıp!" Demişti tanıdık bir ses. Taehyung'un üzerinden apar topar kalkıp arkamı döndüğümde Yoongi karşımdaydı. Taehyung kalkıp Yoongi'ye baktı bir süre.
"Gidelim Sunah!" Deyip kolumdan tutup beni sürüklerken."Taehyung!" diye bağırmıştı arkamızdan Yoongi. Taehyung durup arkasını döndüğünde Yoongi bize yaklaşmaya başladı.
"Neden benden kaçıyorsun?" Diye soran Yoongi ile. Bakışlarımı Taehyung'a çevirdim
"Senden kaçmıyorum" deyip önüme geçerek beni arkasına aldı. Baya havalıydı şuan.
"Bu kadar çabuk mu sildin beni?"Bilirsin bir çırpıda silerim insanları"
"Ben sıradan biri değilim Tae bunu biliyorsun. "
"Doğru ya sen Min Yoongi'sin değil mi? Babası zengin olan! Başını türlü beladan rahatlıkla kurtaran Yoongi"
"Bunun açıklamasını yapmıştım"
"Açıklamalar beni ilgilendirmez. Ben yaptığın piçliğe bakarım! "
"Taehyung! İleri gitmesen iyi olur""Gidersem ne olur?"
"Beyler!" Diyerek araya girdiğimde ikiside bana baktı.
"Geçmiş geçmişte kalmalı . Bu iş fazla büyümeden gitsek iyi olur bence." Dediğimde Taehyung arkasını dönüp giderken. Yoongi'ye kısa süreli bakıp hızla Taehyung'un peşine takıldım.
Taehyung sinirle yürürken ona yetişmeye çalışarak depar attım."Ya Taehyung bekle!" Diye bağırdığımda durdu, bu an tarihe falan geçilmeli. Nefes nefese ona yetiştim.
"Ne !" Deyip bana döndü."Neden bu kadar sinirlisin? Hem ne alıp veremediğiniz var Yoongi ile?'
"Sanane Sunah! Sanane!" Diye bağırdığında, sinirlenmiştim.
"Neden bu kadar dengesiz pisliğin tekisin! az önce beni Yoongi'den koruyan sendin. Peki şimdi ne oldu? Cidden sinir bozucusun" deyip gidiyordum ki kolumdan tuttu.
"Tamam! Biraz agresifim"
"Biraz? " diye sordum alay ederek.
"Tamam tamam fazlasıyla oldu mu? Yoongi ile aramızdaki mesele sır gibidir. Bunu biriyle paylaşmam bu sen ya da bir başkası olsa da paylaşmam o yüzden üstleme""Pekala! Bak böyle insan gibi açıklama yapınca seni anlıyorum. O yüzden daha sakin olmayı dene! Çünkü ben bir tek seninleyken mutluyum. Hayatımın içine etme!"
Ben az önce ne dedim! Ah bittim mal gibi bakıyor bana.
"Sunah.." dedi ciddiyetle ki bu ses tonu beni fazlasıyla korkutmuştu. Bakışlarımı gözlerine sabitledim. Ne diyecekti fazlasıyla merak ediyordum. Belki romantik bir kaç kelime? Ben de seninle mutluyum Sunah falan çok mu şey istiyorum?
"Ben acıktım hadi gidelim" deyip giderken şok olmuştum.
Hayallerimin içine edip gittiğin için teşekkürler
Taehyung!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'M HAPPY WITH YOU✔️ [1.Kitap](KİM TAEHYUNG)
FanficSunah, Taehyung ile aynı okulda okuyordur. Ona platonik bir şekilde aşıktır. Karanlık bir geçmişe sahip olan Taehyung için uğraşan Sunah kendini mutlu bir aşkın ortasında bulacağını düşünürken işler hiçte istediği gibi olmaz ve kendini bir bilinmezi...