1.1°•It was just sex•°

13.3K 312 20
                                    

"ЖИВОТЪТ Е ТОЛКОВА шибано прецакан. Всяка нощ прекарана по денонощните барове изцежда силите ми, но в същото време кръвта ми кипи от адреналин. След всяко следващо питие забравям проблемите си и алкохолът властва над мен. Сякаш не съм на себе си, сякаш съм друг човек. Но разликата не е голяма, дори и да съм трезва. Сексът е част от мен. Действа ми като неутрализатор на всички проблеми и болка.Той е моята нужда, начин на живот и котва, която да ме спаси от бурята на нищожното съществуване.

-Сипи още едно.-подавам празната си чаша към бармана пред мен.

Заведението, в което се намирам не е едно от най-престижните в града. Посещавам го често, заради хубавия бърбан и усамотението, което мога да получа. Тук никой не може да ме критикува за решенията и постъпките ми. То е нещо като малка паралелна вселена.

-Хей, малката, искаш ли да се позабавляваме?-някакво момче се настанява до мен и миризмата на евтин мъжки парфюм ме лъхва. Не е пиян, по-скоро отчаян за плътско удоволствие. Поне по това си приличаме. Познатото усещане на желание ме залива и хормоните ми започват да говорят и действат вместо мен.

-Следвай ме.- изкомандорвам със заповеднически тон и задърпвам непознатия към тоалетните. Влизаме в една от кабинките на женската тоалетна.

-Тук ли ще го направим?-гледа ме учудено.

-Да имаш други предложения?-вълната от помитащото чувство започва да се надига с бързо темпо и нямам търпение да разкарам дрехите от телата ни.

Той не ми отговоря и аз целувам грубо студените му устни и спускам ръцете си по кръста му. Пръстите ми хващат краищата на бялата му тениска и след секунди тя се намира на пода. Тялото му е хубаво и стегнато, а ръцете с добра мускулатура. Той следва примера ми и оскъдното ми потниче се намества върху земята. Късите ми панталонки не се задържат за дълго и скоро бедрата ми са на показ, оставам само по бельо. Погледът на момчето полазва по фигурата ми и той прехапва долната си устна. Не се бави повече и се доближава до мен, започвайки да оставя груби и влажни следи от устните си по цялото ми тяло, а когато стига до прашките, бързо ги сваля по краката ми и разкопчава джинсите си. Плъзга ме нагоре и гърбът ми опира плътно стената.

-Нямам презерватив.-изпуфтява русокосият и кичур коса пада на челото му при лекото поклащане.

-Взимам противозачатъчни.-смотолевям набързо и разбивам устните си в неговите. Ужасно много се нуждая да го усетя. Той се тласва в мен рязко и силен стон напуска гърлото ми. Постепенно забързва темпото, а аз едва се сдържам да не се разкрещя от насладата, която изпитваам. Целувките, които оставя по врата ми изгарят кожата ми по възможно най-сладкия начин. Почти съм към края си, когато той свършва в мен. Секунди по-късно тръпките на оргазма се разнасят по всеки инч от съществото ми.

-Добър си.-похвалвам го и започвам да събирам и обличам дрехите си.

-И ти не си зле.-погледът му отново обхожда полуоблеченото ми тяло.-Да се видим пак?

-Уоу, уоу! Без обвързване, скъпи.-приближавам се до него и го дръпвам за яката на памучната му тениска.-Беше просто секс.-прошепвам, подсигорявайки се, че ме е чул много внимателно и бързам да напусна мизерната тоалетна.

Поредната чаша бърбан ме чака върху масата на сепарето. Изпивам я на екс и се запътвам към квартирата си. За моя изненада улиците са студени и самотни и в  такива моменти се чувствам меко казано ужасно. Имам нужда от компания. Уличното осветление е слабо, но достатъчно, за да виждам накъде вървя. Лека мъгла забулва пътя пред мен, докато в далечината успявам да съзрея висок силует, който се приближава към мен, с бавни отмерени крачки. Това ще е интересно.

-------------------------------------------------------

А/Б

Такаммм.

Главата е кратка, зная. Но ще видим как ще потръгнат нещата. Ако има интерес ще бъдат и по- дълги.

<3

Sex Mania Where stories live. Discover now