ВРЪЩАМ СЕ в квартирата си, за да взема чифт бельо и чисти дрехи. Очаквам да видя Сара, но единствено дочувам стенанията ѝ, които пронизват тишината. Копелето я чука.
Идва ми да връхлетя в стаята и да му изпочупя зъбите. За кого се мисли?Вдишвам и издишвам бавно. Решавам да се успокоя и да изчакам подходящия момент. Взимам необходимите си неща и ги натиквам в една шарена чанта.
Хотелът не е много далеч. Щом пристигам една любезна жена ми се усмихва топло зад рецепцията. Стаята, за която получавам ключ се намира на седмия етаж и е с просторен изглед към града. Предупреждавам жената да пусне Хари веднага щом дойде, като ѝ давам обстойно описание.
Пъхвам ключа в лакираната в дъбов цвят врата и прещраквам патрона. Лъхва ме свеж и прохладен ветрец. За миг затварям очи и се наслаждавам на приятния момент. Завесите се издуват и полюшват ритмично с въздуха, който навлиза неканен през терасата зад тях.
Стоварвам чантата си близо до леглото и изваждам малка синя прозрачна рокличка. Взимам несесера си с принадлежности и бързам към охолната баня. В средата ѝ се намира дълбока ббяла вана, встрани, от която е разположена мивка с огледало. Общо взето съм доволна от интериора на хотела.
Премахвам дрехите си и позволявам на рокличката от копринена материя да се плъзне по тялото ми. Стига, едва ли не до средата на бедрата. Отдолу не нося никакво бельо и знаа, че това ще го подлуди и изкара извън собствената му кожа. Нанасям си лек слой грим, който подчертава очите ми и кара скулите ми да изпъкват, достатъчно за да придадат на лицето ми вид на невинно момиченце под прикритие. Оправям разрошената си коса и изважадам бутилка червено вино. Чашите чакат нетърпеливо да срещнат устните ни, които жадно да отпиват едри глътки.
Почукване от кокалчетата на Хари се разнася, няколко часа по-късно в тъмнината на стаята, която е осветена само от няколко свещи с червеникав пламък. Отварям вратата и се подирам на рамката.
-Готов ли си?-питам нетърпеливо.
Не получавам отговор. Той облизва устните си, ночаквано сграбва бедрата ми и ме повдига. Краката ми се обвиват около кръста му, а устните ни се сливат в едно.
Без да прекъсва контакта, ме полага върху леглото и оставя мокри целувки по врата и ключиците ми. Когато рокличката се превръща в пречка пред действията му, той я разкъсва и запраща на пода.бЗа момент погалва косата ми и се вкоппва в лицето ми. Приглушена мъка витае из добилите му тъмен нюанс на зеленото очи. Тогава ми се иска да мога да чета мисли,за да успея да разбера какво го мъчи. Осъзнавам, че сега не е подходящото време и ни преобръщам, така че аз да надделея върху контрола. Поглежда ме с очи изпълнени с неочаквана изненада. Аз само се усмихвам лукаво и прокаравам пръст през добре очертаните му татуси. Той настръхва и изстенва.-Не ме измъчвай...
Подсмихвам се самодоволно и захвърлям дънките, които прикриват бедрата му с кремав отенък на кожата. Намествам се измежду краката му и с помоща на зъбите си, свалям боксерките му. Лъскавата кожа на члена му проблясва и изважда на показ ерекцията му. Доближаван устни и с върха на езика си докосвам пениса му. Той потръпва, когато засмуквам силно и дръроа косата ми назад.
-Ще свърша, ако не спреш веднага!-гласът му ми подсказва, че действително опровергава истинското си желание. Отделям се, дразнейки го с дъха си, който закачливо се разбива върху атрибута му. Щом главата ми вече не се намира в обсега на чувствтелната му зона, светкавично бързо се намирам под него. Той изучава тялото ми, като ми доставя неземна наслада, преливаща в силна възбуда.
-Мамка му, желая те.-извикавам неконтрулируемо.жЕзикът му превзема крепостите на царството ми, карайки мускулите около корема ми да се затегнат здраво.
"Желая те",не беше изблик на насладата, която ми доставяше, беше различно. Чувствам непреодолимо желание и напрежение.
И двамата искахме страстен и удоволетворяващ акт между телата си. Акт, при който ада и рая се сливат и отприщват подсладяващата ни фантазия.
Той навлиза бавно през входа ми и прониква в утробата ми. Взаимно изпитваме близост и интимност, които правят момента вълнуващ и ненаситен. Забързва темпото, но се поколебава.
-Боли ли те?-поддържа непрекъснат зрителен контакт и притиска тялото си максимално до моето. Изследва всяка моя емоционална реакция.
Поклащам глава в знак на категорично отрицание.
-Нека бъда твоята робиня.-процеждам през зъби, стиснати от искрата на изтръпващото чувство, което нараства, докато дължината му просто си почива в мен.
Хати отново задвижва бедрата си срещу моите. Излиза от мен бавно, след което с бърз тласък отново се забива надълбоко. Крещя името му, мечтаейки си това да е един безкраен миг от вечността.
-Това е нечовешки страхотно!-не успява да удържи възторга си, миг преди силите на оргазма да се разбият на мощни вълни в телата ни.
Държа главата си отпусната върху края на ваната. Дочувам шум от пропукване на купче лед в чашата ми с червено вино. Отпивам жадно глътка и понечвам да избърша устните си. Вместо това, Хари се надвесва над мен и свирепо ме целува. Едната ми ръка, чийто контрол е недосегаем за мозъка ми, гали бузата му. Водата ни заобикаля и изпепелява кожата ми.
-Устните ти са превъзходни!-казва развеселено.
-А твоите са толкова шибано неустоими!-простенвам въодошевено и отново се заигравам с тях.
VOUS LISEZ
Sex Mania
Roman d'amour"Любовта е огън, но никой не може да ти каже дали ще стопли сърцето ти, или ще изгори душата ти." Внимание! Историята не се препоръчва за лица под 16 години!