1.10°•We slept together•°

4.1K 177 51
                                    

-Защо Хари си говори с Браян?-попита Сара,щом застанах пред шкафчето си.

Извърнах глава.

-По-важният въпрос е защо Хари изобщо е тук?-недоумявах.Той,нито учеше в този университет,нито познаваше Браян.А и за какво му бе да говори с човека,чието око вчера насини?
-Не мога да повярвам колко е секси.-въздъхна,пърхайки с мигли.

Не знам ревност ли беше или вроден инстинкт,но в онзи момент исках ръката си върху напудрената й буза.

-Имаш си гадже и не забравяй,че то стой на няколко крачки.-процедих през зъби.
-Говорех за Браян.Не се пали.-отвърна смутено и извади записките си по психология.
-Да бе,сигурно.-извъртях очи.Разрошената коса на Хари,прилепналите му дънки,сънените му очи...всичко в него беше шибано секси.Нищо чудно,че Сара му хвърли око.Идеше ми тук и сега да го заведа в тоалетните и да му направя толкова мръсни неща,че...
-Хеййй,Кейт?-получих побутване по рамото.

-Да?-попитах,все още изгубена из перверзните си мисли за Хари.

-Звънецът би и ако не си размърдаме секси задниците,ще закъснеем.

Засмях се и поклатих глава.Смешното беше,че допреди 5 минути исках да я ударя,а сега се смея.Ирония.

Поредният скучен ден отмина.В някои от часовете се засичах с Браян.Гледаше ме толкова странно и ужасното му око,сякаш искаше да ме изяде.Хари си тръгна веднага след като влязохме в часа по психология и от репликите,които си размениха успях да доловя нещо свързано с камери.

**************************************

-Няма да ми се сърдиш,ако разбереш,че съм направила най-откаченото нещо,нали?-Сара не знаеше границата между откачено и наистина откачено.Така че очаквах огромна издънка.

-Какво си направила Сара Питърсън?-изгледах я с парлив поглед.

-Ами може да съм поканила някой да преспи и да вечеря с нас.-тази нервна игра с пръстите ме караше да си мисля най-ужасното.

-Кого?

-По-точно кои.

-Мамка му,Сара,говори!-ядосах се.

-Браян и...

-И?

-Хар...

-Хари?Хари Стайлс?-не исках да повярвам.

-Не,Кейт!Хари Потър...-въздиша отегчено.

-Ти си шибано луда!

Sex Mania Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon