2.3 °•Are you okay?•°

2.4K 134 25
                                    

-Доколкото знам, аз съм съседът ти.- усмихна се закачливо и тръгна измежду претрупаните рафтове.

-Знаеш за какво говоря!-извъртях очи, макар че той не успя да види.Докоснах рамото му,карайки го да спре нервния си ход.

-Нямам какво да ти кажа.-скръсти ръце и ме погледна едва ли не сърдито.

-Аз пък мисля, че имаш. Не смяташ ли, че като твоя официална съседка имам правото да знам, че живея в близост до писател и съм потенциално застрашена от нападението на тълпа от фенове, борещи се за снимка и автограф?-започнах тихичко да се смея, което определено накара изражението му да омекне.

-Тук вече си права.Тогава нека пробваме отново.Аз съм Ерик Търнар, автор на книги, твой съсед и човек, който те кани на една приятелска вечеря в събота вечер.

За момент се стъписах от неочакваната покана, но секунда по-късно вече приемах предложението му с широка усмивка.

-За мен ще бъде удоволствие, г-н Търнар.- поклоних се превзето и двамата избухнахме в кикот след което напуснахме библиотеката, обсъждайки книгите, които току-що си бях взела.

На следващият ден пристигнах на работното си място в издателство "Pearl", където работех като редактор на най-известното им списание "Животът на американските знаменитости". Не само, че обичах позицията си, но от друга страна имах и достъп до най-големите клюки в света на известните.Въпреки това обаче трябваше да призная, че най-хубавото от всичко бяха дружелюбните ми колеги.Честно!Нямаше по-мили същества от тях, особено, ако говорехме за Хейли, която дори и тази сутрин не пропусна да ме посрещне с две все още дигащи пара, ароматни чаши кафе.

-Добро утро,Кейт!Как мина почивката ти?-усмихна се,подавайки ми топлата напитка, докато с другата си ръка ме приюти в прегръдка като за добре дошла.

-Мързеливо, но просто страхотно!Прекарах си добре в новия апартамент.А при теб как беше?-попитах, събличайки червеното си палто.

-Приказно!С Мейсън посетихме киното и китайският ресторант поне сто пъти!Казвам ти,той е чудесен!-възкликна и зае стола зад претрупаното си бюро, точно срещу мен.

През няколкото пъти, в които бях виждала Мейсън, впечатлението, което остави в мен не беше много добро, но щом с Хейли бяха щастливи, аз определено нямах право да се бъркам в отношенията им.

Sex Mania Donde viven las historias. Descúbrelo ahora