Стоях втрещена,наблюдавайки лицето й.
Всички бяхме като живи статуетки и никой не смееше да помръдне,камоли да обели и думичка.
Устните ми се отвориха леко,като че ли да изрекат нещо,но пръстът,застанал на входа на нейните ме възпря.-Искам да ми кажеш само едно единствено нещичко,Кейтлин.-тонът,с който проговори накара студени тръпки да посетят гръбнака ми.
-Каквото кажеш.-отроних без да я погледна в очите,които вероятно хвърляха искри.
-Истина ли е?
-Виж,Сара,аз мога да...-започна Браян,но треперещата й ръка се вдигна заплашително,в знак веднага да затвори устата си,освен ако не иска да се сбогува с двата лешника в шортите си.
-Искам тя да говори.-в този момент студените й очи опариха моите.Взех си дълбоко въздух и направих опит да започна:
-Да,Сара истина е,преспах с Браян.Но това беше преди да разбера,че вие сте заедно или че изобщо се познавате.В същата тази вечер,се запознах и с Хари...
-Браян,имаш ли да добавиш нещо?-Сара обърна глава към него и можех да забележа заоформилите се сълзи в очите й.
-Съжалявам,Сара,но аз...аз съм влюбен в друга.-вътрешно изкрещях.Как можа да й сервира тази информация,толкова безчуствено?
-В друга значи?-усещах как се опитва да не показва колко всъщност бе наранена от прекомерните му думи.-И коя е тя,ако смея да попитам?
-Няма значение...
-Браян,повярвай ми,има огромно шибано значение!-една самотна сълза се плъзна по зачервената й буза.
-Аз просто не мога!
-В мен!Браян е влюбен в мен!-изкрещях най-накрая и нервно прокарах пръсти през вече ужасната си коса.Прекалено много крих от нея и сега беше момента на истината.
-К-какво?-запъна се и ме погледна невярващо.
-Той е копеле,Сар!Не си струва да страдаш!И знам,че не ти казах по-рано,но...
-Копеле съм значи?Така ли Кейтлин?Знаеш ли какво?Аз съм копеле,което лично ще връчи касетата със записа на сина на Грифин!-сякаш забравил какво се случва,той веднага съжали за казаното и процеди едно сухо "Съжелявам".
-Каква касета,за бога?Защо аз нищичко не зная,мамка му!-развика се и стовари върху масата,ръката си,придобила формата на юмрук.
-Ако това ще те успокои,аз също разбирам сега.-подхвърлих сърдито.
-За каква касета говорите?-повтори,потраквайки нервно с нокти върху стъклената масичка.
-Знаеше ли,че в асансьора има камери?-не дочаках отговор-Е,с Хари се позабавлявахме онази нощ и...всичко е било записано.
-Значи си ги минала и двамата за една вечер?-Сара се опули невярващо и лека усмивка пробяга по устните й.
-Така излиза.-признах леко засрамена.
-А какво ще правиш със записа?Мога да помогна.-повдигна невинно рамене.
DU LIEST GERADE
Sex Mania
Romantik"Любовта е огън, но никой не може да ти каже дали ще стопли сърцето ти, или ще изгори душата ти." Внимание! Историята не се препоръчва за лица под 16 години!