КОГАТО БЕШЕ МАЛКА обожаваше уханието на кофеинонивите зърна преди да бъдат сварени. Беше някак натурално и приятно за сетивата ѝ. Сега обаче нещо не беше наред. Миризмата определено бе на кофеин, но там присъстваше и някакъв друг, по-специфичен елемент. Не ѝ отне дълго преди да осъзнае, че с обонянието си улавяше плесен. Стар, натрапчив и преобръщащ корема ти примес, витаещ във въздуха.Още не можеше да отвори очите си, главоболие разцепваше предната и задната част на главата ѝ. Дори надигането на гърдите ѝ се явяваше като болезнено движение.
Нещо не беше наред.
Нейните китки горяха. Пареха. Сякаш телта, обвита около тях провождаше слабо, но достатъчно болезнено електричество през себе си. Същото беше положението и с глезените ѝ.
Миг преди да надигне натежалите си клепачи, пое дълбоко въздух и изхриптя, досущ като дългогодишен пушач. Закашля се силно, направи опит да прикрие устата си с длан, ала единственото, което последва като резултат бе изтезаният ѝ писък.
А той едва сега започваше.
Отначало всичко изглеждаше размазано, потънало в гъста мрежа от ниска мъгла, но когато взорът ѝ се проясни трепна едва забележимо.
Не мина дълго преди да я завладее и паниката.
Очебийно беше, че се намира в мазе. Постройка, доближаваща се до зимник с доста масивни пропорции, ширина и дължина. Те обаче го правеха само по-зловещ и всяващ ужас в ума ти.
Стените преобладаваха в нюанси на черно и сиво и като че ли по тях лъщеше някаква нехарактерна за други подземни помещения слуз. Светлина струеше единствено от малкия процеп на огромна дървена врата, паралелно на нейното местонахождение в колосалната стая.
Оставил я беше сама да се събуди. Умишлено и даваше време да привикне и ефектът от приспивателното във водата ѝ да се уталожи, да се изпари. Искаше я будна и готова да изпълнява онова, което той разпореди.
Не беше болен, нали? Просто обичаше Кейтлин, по начин, който другите нямаше да разберат. Нямаше да приемат.
Това е и проблемът на нашето общество, помисли си. Не одобряват онова, което е различно, ново, непознато. Отхвърлят онова, което не могат да си обяснят, онова, което е чуждо за техните норми и тясноскроени личности.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex Mania
Romantizm"Любовта е огън, но никой не може да ти каже дали ще стопли сърцето ти, или ще изгори душата ти." Внимание! Историята не се препоръчва за лица под 16 години!