1.13°•Welcome•°

3.9K 162 39
                                    

Само мисълта за тази идея накара цялото ми тяло да се настрои за "Машината Хари(Sex God Edition)".Цялата обстановка с тъмната нощ в гората и накладеният огън,ни караше да се желаем неуписуемо.Но разликата между нас беше една и се равняваше на всичко общо помежду ни-аз исках нежност,а той груб секс.

В крайна сметка го получи,защото трансът,в който бях попаднала му позволи да си играе с тялото ми по всевъзможни начини,които съзнанието му раждаше с бясна скорост.Имах чувството,че раменете и шията ми бяха обляни с гореща вода,заради изпепеляващите целувки, които пръскаше на всеки сантиметър от кожата ми.Топлите му устни изпиваха моите и за момент се почувствах адски неловко,заради инцидента с морската храна.

Горката ми рокличка бе безпощадно разкъсана, а струваше цели 200 долара...

Почувствах как горещият език на Хари минава през настръхналите ми гърди и продължава устремено към централната ми точка,минавайки бавно през напрегнатите мускули на корема.Знаеше точно къде да ме докосне,погали,целуне.Знаеше всичките ми слаби места...места,с които те първа ми предстоеше да се запозная,въпреки натрупаният ми опит през годините.

Прехапах силно устна,когато усетих парливият му дъх на милиметри от дискретната ми зона.Беше толкова примамващ и загадъчен,пропит с огромна доза страст,но така й не последва нещо повече.Само гъделичкащият му дъх,който чувствах на пресекулки.

-Защо го правиш?Защо ме дразниш?-едва продумах и миг след това непозната тръпка полази цялото ми тяло и можех да усетя как вените ми се изпълват с живот.Беше велико...сякаш хиляди малки светулки кръжат в мен и пърхат с криле.

-Хареса ли ти?-попита Хари и дълбокият му дрезгав глас,подпали чувството с нова вълна.Не знаех как го направи,но бях сигурна в едно-никога нямаше да мога да се насладя достатъчно на това чудо.Освободих се от всякакви задръжки,заради прилива си на смелост и хванах яката на костюма му.

-Не ти ли е малко топло?-прошепнах със съблазнителен глас и дръпнах копринената вратовръзка.

-Определено градусите се вдигнаха.-промърмори и знаех точно какво има предвид.Изобщо не ставаше дума за бушуващите пламъци на няколко метра от нас.

Сложих пръст върху пухкавите му рози устни и процедих едно дълго "Шшшт".Беше като миг от вечността,защото както всички знаем,да обуздаеш машина като Хари е едно от най-големите предизвикателства,но някой ден и това щеше да е в списъка ми със "Златни способности".Костюмът му се сблъска с ронливата пръст наоколо,а той изръмжа доволно,сякаш му доставяше удоволствие да унищожава дрехи по време на секс.

Sex Mania Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon