-Моля?!Трябва да има някаква грешка,това е невъзможно!-изправих се на крака и впих поглед в лекарката.
-Боя се,че всичко е точно,г-це Дъглас.
-Божичко...-изхлипах и коленете ми се подкосиха.
-Вижте,знам,че на вашата възраст е трудно да приемете подобна новина,но..
-Моля ви,спестете си лекцията,защото не знаете абсолютно нищо!Грабнах с един замах чантата си,напуснах кабинета,а минута по-късно и шибаната болница.
Макар и да бързах,не можех да не забележа,че Хари си бе тръгнал.И по-добре.Нямаше да ми се налага да заеквам и да се оправдавам като някакво дете.Имах достатъчно време да събера мислите си и да се подготвя за момента,в който щеше да се наложи да застанем очи в очи,обсъждайки нещото, за което не сме очаквали дори да си помислим.Преди да се усетя,токчетата ми вече тракаха по полирания под на градската аптека.Трябваше да се уверя.Понякога стават грешки,нали?
-Здравейте,какво ще желаете?-чу се до болка отегчения глас на жената зад стъклената бариера.Имах чувството,че всеки един косъм на прошарената й коса символизираше дълбокото й отчаяние.
-Един тест за бременност.Всъщност нека са два.-очите на аптекарката сякаш ме пронизаха,крещейки "Уличница,как може?Виж се колко си млада!".Направих се,че нищо не съм видяла и търпеливо зачаках.
Не след дълго жената се появи с две кутийки в едната си ръка,а в другата държеше нещо малко.-Заповядайте!-платих необходимата сума и понечих да си тръгна.
-Почакайте.Това е подарък от аптеката.-обърнах се учудена и до касата съзрях малко пакетче "Durex" презерватив.
Аптекарката се кискаше тихо на реакцията ми и в онзи момент се радвах,че беше почти празно,защото сълзите ми избухнаха секунди след като прекрачих изхода.Чувствах с толкова унижена и злепоставена.Как е възможно да се подиграва така с хората?Вярно,че не бях светица,но не заслужавах такова отношение.По пътя към апартамента плачех и плачех.Донякъде заради случката и донякъде заради резулатът,който можеше да се окаже положителен.
В асансьора се погледнах в млакото огледало,разположено от лявата страна.Лицето ми бе прошарено от червени петна,а очите ми меко казано горяха от поря солени сълзи.Не ми се искаше Сара да ме види в такова състояние,но нямах магическа пръчица,която да възстанови подпухналото ми лице.
-Някой пак е копунясвал до зори,а?-веселият глас на Сар ме връхлетя като камбана в тишина,щом входната врата се хлопна.
-Идея си нямаш.-извъртях очи и побързах да вляза в банята.
-Мисля,че имам нещо за теб.-тъмнокосата ми приятелка се подпря на вратата в хола.
-И то е?
-Записите.С Браян успяхме да ги вземем.Нямаш идея на какво се подложихме,докато докопаме това порно филмче.-тя разклати малка кутия между пръстите си.
-Ти,сериозно ли?!Успели сте?-затичах се към нея и протегнах ръка.
-Нима си мислиш,че ще ти ги дам така лесно?Първо ще ми обясниш,защо по дяволите си толкова шибано червена?Плакала ли си?
-Дълга история.Но обещавам да ти обясня по-късно.
-Имаш късмет,че часът ми за маникюр не търпи отлагане.-тикна кутийката в ръцете ми и нахлузи коженото си яке.
-Сара?-попитах неуверено.
-Да?
-Сигурна ли си,че няма други копия?
-Бъди спокойна.Ние с Браян не се нуждаем от теб и Хари,за да свършим.-смигна ми закачливо.
-Чакай!Ти и Браян?Събрали сте се?
-Животът е пълен с изненади.-това бяха последните й думи преди да затръшне шумно вратата и стъпките й да заглъхнат по коридора.
YOU ARE READING
Sex Mania
Romance"Любовта е огън, но никой не може да ти каже дали ще стопли сърцето ти, или ще изгори душата ти." Внимание! Историята не се препоръчва за лица под 16 години!