- ТИ СИ един подъл кучи син!-изкрещявам в лицето му с бузи горящи от ярост.
-А ти си подла малка кучка!-извиква на свой ред.Поглеждам го за момент, уверявайки се, че тези думи излязоха от неговата уста. От устата на Хари.
С бързи крачки запристъпвам към вратата. Той просто няма право да ме наранява по този начин.
~Ретроспекция~
-Защо позволяваш на сестра ти да си играе така с теб?-почти съм преполовила чашата си с алено червено вино. Той затяга челюстта си видимо, карайки я изпъкне още повече.
-Тя не ми е никаква сестра.-изръмжва и отказва да направим очен контакт.
-Съжалявам,не знам какви ги плещя.-разклащам нервно глава и отпивам голяма глътка от ароматната течност.
-Нека не говорим за мен.-тонът му омеква и най-накрая успявам да зърна красивите му зелени очи.-Разкажи ми за детството си.
-Какво да ти кажа.-въздъхвам.-То никак не беше розово.
-Сподели. Може да се почувстваш по-добре.-Хари поставя ръката си върху лявото ми бедро.Да си отворя устата пред него няма да е най-доброто ми решение, при положение, че той беше такъв потайник. Въпреки това наистина може да се почувствам по-добре, ако позволя на спомените да ме освободят от тежките си окови.
Вдишвам дълбоко от въздуха напоен с миризмата от ароматните свещи и събирам смелост да проговоря.
-Родителите ми бяха пълни отрепки при това-извратени.-чувствам парене в очите си, но бързо изстрван ъгълчетата на очните си ябълки.-Баща ми той...той се напиваше. А майка ми...тя изпитваше страхопочотание към онзи изрод. Почти всяка вечер, откакто навърших четиринайсет,баща ми ме изнасилваше- завалвам думата и алкохола я кара да звучи даже смешно в главата ми-а майка ми, собствената ми майка наблюдаваше безучастно и се смееше иронично. Имаше случаи, в които тя го опътваше каква да е поредната помия, която да извърши с невръстното ми тяло.-завършвам и отново поклащам чашата между пръстите си. Сълзите напират.
-Сигурен съм, че му е харесвало.-Хари захапва долната си устна и съм на 99% сигурна, че си представя мен и баща ми в мръсните си фантазии. Той е първият човек (след Сара, разбира се), който научава за миналото ми.
И какво направи?
Точно така. Подигра се.~Край на ретроспекцията~
-Виж Кейт аз...съжалявам. Бях пиян и не знаех какво говоря.-опитва да се оправдае. Какво клише.
-О,така ли?-саркастично извъртам очи.-Значи и сега си пиян. Защото се държиш и говориш по същия начин.
-Наистина съжалявам. Аз може би...не знам.-отбва погледа си встрани.
-Ти какво?-питам и го гледам настоятелно.
-Аз мисля, че...изревнувах.
BINABASA MO ANG
Sex Mania
Romance"Любовта е огън, но никой не може да ти каже дали ще стопли сърцето ти, или ще изгори душата ти." Внимание! Историята не се препоръчва за лица под 16 години!