Κεφάλαιο 1

3.5K 199 14
                                    

25 Δεκεμβρίου..
(Μαμά -Μ)

Μ - Σήκω υπναρού
Ε- Άσε με λίγο ακόμα
Μ- Αντε σήκω να ανοίξεις το δώρο σου
Ε- Έρχομαι ....
Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου φόρεσα τις παντόφλες μου και κατέβηκα στο σαλόνι .....κοίταξα κάτω από το χριστουγενιάτικο δέντρο και δεν είδα απολύτως τίποτα μόνο έναν φάκελο που έγραφε το όνομα μου ....
Ε- Μαμά τι είναι αυτό ;
Μ- Αντε τι περιμένεις άνοιξε το
Πήγα από κάτω από το δέντρο και σήκωσα τον φάκελο τον άνοιξα και αυτό που είδα με ξάφνιασε.
Ήταν 2 αεροπορικά εισιτήρια το ένα έγραφε το όνομα μου και το όνομα της κολλητής μου (Αφροδίτη )δεν το πίστευα ήμουν τόσο ενθουσιασμένη που ούτε που θα πάμε δεν είδα .....σηκώθηκα αγκάλιασα την μητέρα μου της είπα πως την αγαπώ και πήγα γρήγορα στο δωμάτιο μου να το πω στην Αφροδίτη ....την πήρα τηλέφωνο μετά από λίγα λεπτά το σηκώνει....της το λέω και το μόνο που είπε είναι 《κάτσε έρχομαι 》.
Μετά από λίγη ώρα χτυπάει η πόρτα του δωματίου μου και μπαίνει μέσα η Αφροδίτη , κάθεται μαζί μου πάνω στο κρεβάτι και μου λέει
Α- Έλα λέγε τι σου έδωσε η μάνα σου να φας
Ε- Τίποτα
Α - Και τι είναι αυτές οι χαζομάρες που έλεγες πριν ;
Ε- Αλήθεια είναι ορίστε δες ... (και τις έδειξα τα εισιτήρια )
Α- Καλά παιδάκι μου και εσύ ΚΟΡΕΑ βρήκες να πάμε ;
Ε- Όπα όπα κάτσε Κορέα ; (είπα και κοίταξα τα εισιτήρια )
Είχα μείνει....
Πήγα στην μαμά μου και την ρωτάω πως σκέφτηκε να μας κλείσει για Κορέα και εκείνη μου είπε πως εκεί ζούσε μια θεία μου .....
Τέλος πάντων με τα πολλά η Αφροδίτη συμφώνησε και πήγαμε να φτιάξουμε βαλίτσες αύριο όπως βλέπετε θα έφευγα για ταξίδι ....
Το επόμενο πρωί (ώρα 5:00) Σηκώθηκα φτιάχτηκα και πήγα να πάρω πρωινό . Η μητέρα μου με περίμενε στην κουζίνα . Μόλις με είδε μου έδωσε μια αγκαλιά και αρχίσαμε για το αεροδρόμιο. Περάσαμε έξω από το σπίτι να πάρουμε την Αφροδίτη. Μόλις φτάσαμε έξω από το σπίτι την είδα να μας περιμένει ανυπόμονη την βοήθησα να βάλει την βαλίτσα μέσα στο αυτοκίνητο.
Α- άααα ιιιι οοοο εεεε (ανεξηγητοι ήχοι φώκιας στο νερό )
Ε- Έλα και εγώ καλά είμαι
Α- Επιτέλους νομίζω θα μείνω έτσι όπως πάμε
Ε - Εγώ να δεις
Σταματήσαμε να μιλάμε ώσπου φτάσαμε στο αεροδρόμιο. Μπήκαμε μέσα φτιάξαμε τα χαρτιά μας και τις αποσκευές. Ήταν η ώρα της αναχώρησης . Μπήκαμε στο αεροπλάνο βρήκαμε τις θέσεις μας ευτυχώς καθόμασταν δίπλα η μία στην άλλη κρατιόμασταν χέρι χέρι . Δεν το πίστευα ακόμα πως θα πηγαίναμε στην άλλη άκρη του κόσμου .......
..........................
Φτάσαμε . Μόλις βγήκαμε έξω είδαμε μεγάλα κτήρια και παντού γραμμένες πινακίδες γιατί όλα ήταν γραμμένα στα κορεάτικα αλλά τα καταφέραμε.
Πήγαμε στο ξενοδοχείο μας πήραμε την κάρτα για το δωμάτιο μας μόλις μπήκαμε μέσα πέσαμε και οι δύο ξερες στο κρεβάτι . Και πάνω που πήγε να μας πάρει ο ύπνος χτυπάει το τηλέφωνο. Ήταν από την ρεσεψιόν μας ήθελαν να πάμε κάτω αμέσως , άκουσα λίγο ανήσυχη την κοπέλα μόλις μας το είπε και της είπα πως αμέσως κατεβαίνω. ...δεν ήθελα να ξυπνήσω την Αφροδίτη ήταν κουρασμένη . ..
Κατέβηκα κάτω και είδα 7 αγόρια με κουκούλες και μάσκες και τη κοπέλα στην ρεσεψιόν. Πήγα κοντά και την ρώτησα .
- I am so sorry about that but unfortunately you and your friend have to go to another room.....
Ε- Why ;
- Because.....this room wasn't yours ...... (κοίταξε χαμηλά )
Ε- Ohhh ....well why do we have to change ;
Εκείνη την στιγμή ένας από τα αγόρια κατευθύνεται προς το μέρος μου και κατεβάζει την μάσκα του και μου λέει με ένα υφάκι
- Do you know who we are ?
E- should I ?
Με κοίταξε νευριασμένος μετά από λίγο αφού κοιταχτήκαμε για κάμποση ώρα πλησίασα στην ρεσεψιόν και είπα στην κοπέλα πως ήμουν πρόθυμη να τους παραχωρήσω το δωμάτιο αφού έτσι και αλλιώς δεν ήταν και το καλύτερο και της έκλεισα το μαζί μετά εκείνη με κοίταξε και μου είπε 《thank you 》 φαινόταν πως τους φοβόταν και έτσι πήρα την κάρτα για το καινούργιο δωμάτιο και πήγα πάνω .....
Το είπα στην Αφροδίτη και εκείνη αμέσως μάζεψε τα πράγματα της . Μόλις βγήκαμε έξω τους είδαμε αμέσως γύρισα το κεφάλι μου και έπιασα από το χέρι την Αφροδίτη και φύγαμε ξαφνικά παρατήρησα πως ο ένας είχε βγάλει την μάσκα του. Ήταν ωραίος και είχε πολύ ωραία χαρακτηριστικά τον είδαμε και εγώ και η Αφροδίτη. Φτάσαμε στο δωμάτιο μας ,μπήκαμε μέσα και η Αφροδίτη άρχισε να φωνάζει και να γελάει είχε γίνει κόκκινη.
Α- Αυτός αυτός αυτός
Ε- Εεε;
Α- Jin jin jin
Ε -Ηρέμησε και πες μου ...
Καθίσαμε και μου εξήγησε πως αυτοί ήταν ένα συγκρότημα που λέγονται BTS και πως αυτός που είδαμε ήταν ένα μέλος τους .
Α- Κατάλαβες ;
Ε- Δηλαδή εγώ πριν μάλωσα με έναν από αυτούς.....
Α- Τι έκανες ;
Ε - Τίποτα...
Ξαφνικά μας έπιασε και τις δύο μας μια πείνα και είπαμε να βγούμε έξω . Εγώ ντύθηκα απλά εξάλλου μέρα ήταν ακόμα (απόγευμα γύρω στις 6:30 ) .Η Αφροδίτη φόρεσε και εκείνη απλά ρούχα και βγήκαμε αλλά εκείνη πιο καλοκαιρινά βλέπετε έκανε έξω πολύ ζέστη ....

Κατέβηκα κάτω να ρωτήσω αν υπήρχε κανένα εστιατόριο εδώ κοντά και η κοπέλα μου είπε ένα που βρίσκεται στο τέλος του δρόμου μπήκα στο ασανσέρ. Δεν ήμουν μόνη στο ασανσέρ ήταν και αυτός μέσα που μάλωσα πριν με κοιτούσε από πάνω μέχρι κάτω δεν του έδωσα σημασία και μόλις πάω να βγω έξω από το ασανσέρ......

Αυτό ήταν το πρώτο κεφάλαιο. Είμαι καινούρια και δεν ξέρω πολύ από αυτά την γνώμη σας στα σχόλια θα ήθελα πολύ να την ακούσω ❤❤❤

An Idol's love Where stories live. Discover now