Κεφάλαιο 3❤❤

1.8K 164 14
                                    

Το πρωί σηκώθηκα λίγο πιο νωρίς από ότι συνήθως και πήγα στην τουαλέτα πλύθηκα και βάφτηκα ελαφρά . Δεν ήθελα να ξυπνήσω την Αφροδίτη ήταν και κουρασμένη από εχτές....Έβαλα το αγαπημένο μου άσπρο πουλόβερ ,ένα τζιν με σχισίματα και και τα άσπρα Vans μου . Ήταν νωρίς ακόμα (11:00 π.μ) και αποφάσισα να εξερευνήσω το μέρος και με την ευκαιρία να επισκεφτώ την θεία μου . Κατέβηκα στην ρεσεψιόν και είδα ακριβώς μπροστά στην πόρτα παρκαρισμένο ένα μαύρο βαν και επειδή ήξερα ποιος θα έβγαινε από αυτό το προσπέρασα και έφυγα. Είχα φτάσει στο κεντρικό δρόμο και από εκεί περνούσαν ταξί και ευτυχώς είχα μαζί μου ένα λεξικό και μπορούσα να πω στον οδηγό να με πάει εκεί που ήθελα . Μπήκα σε ένα ταξί και έβγαλα ένα χαρτάκι μέσα από την τσάντα μου που μου το είχε δώσει η μητέρα μου πριν φύγω για Κορέα και το έδωσα στον οδηγό και από ότι κατάλαβα θα πηγαίναμε στην πιο μεγάλη δισκογραφική εταιρία στην Νότια Κορέα .

Βγήκα έξω από το ταξί και μπήκα μέσα στην εταιρία αυτό που δεν περιγράφεται . Είδα όλα τα Idols που μου είχε δείξει η Αφροδίτη την προηγούμενη μέρα στον υπολογιστή της . Πήγα στο γραφείο μιας κοπέλας και της είπα πως ψάχνω την θεία μου και πριν προλάβω να πω το όνομα μου λέει

- You are Alice right ?

E- Yes...

- Please follow me .....

Και πριν καταλάβω καλά καλά τι είχε συμβεί βρέθηκα έξω από ένα τεράστιο γραφείο που έγραφε με χρυσά γράμματα στην πόρτα του <<Διευθύντρια>> στα αγγλικά . Η κοπέλα χτύπησε την πόρτα και κάποιος της απάντησε στα κορεάτικα. Μπήκαμε μέσα και είδα μία κυρία η οποία μόλις με είδε έτρεξε και με αγκάλιασε ....

-Αλίκη παιδί μου εσύ είσαι ?

Ε- Γεια σου θεία τι κάνεις?

-Καλά είμαι εσύ έλα κάθισε τι να σου προσφέρω να πιεις ?

Ε-Ένα ποτήρι χυμό πορτοκάλι αν είναι εύκολο ....

-Φυσικά

Και κάλεσε από το τηλέφωνο που είχε πάνω στο τραπέζι της μια κοπέλα που της μιλούσε άψογα κορεάτικα και έπειτα το έκλεισε και μου χαμογέλασε.

- Λοιπόν γλυκιά μου πόσο χρονών είσαι?

Ε- 19 και σε 2 μήνες θα κλείσω τα 20

-Κοίτα πως μεγάλωσες ....λοιπόν για πόσο καιρό θα μείνεις

Ε- Ακόμα 10 μέρες .....

-Ήρθες μόνη σου ?

Ε- Όχι μαζί με την Αφροδίτη , είναι μια φίλη μου

-Ωραία ...λοιπόν σήμερα η εταιρία μας θα κάνει μία εκδήλωση προς τιμή τα 30 χρόνια που κλείνει σήμερα θα θέλατε εσύ και η φίλη σου να έρθετε ?

Ε- Φυσικά ...

Και μου έδωσε μια πρόσκληση που έλεγε την ώρα και το μέρος .Την χαιρέτησα πήρα ένα ταξί και πήγα στο ξενοδοχείο . Μόλις έφτασα έξω από την πόρτα του δωματίου ένιωθα πως κάποιος με κοιτούσε έτσι γύρισα για να δω ποιος είναι και το θέαμα δεν μου άρεσε καθόλου ήταν αυτός που νομίζετε ......γύρισα και ήμουν έτοιμη να ανοίξω την πόρτα και τότε με τράβηξε πίσω στην αγκαλιά . Προσπάθησα να φύγω και τα κατάφερα ....

S-What's wrong? You don't like me ?
E- I don't ....now if you excuse me I have to go .....
Έφυγα από την αγκαλιά του και μπήκα στο δωμάτιο και άρχισα να ετοιμάζομαι . Η Αφροδίτη ακόμα να βρει φόρεμα και έτσι είχα όλη την τουαλέτα δικιά . Ετοιμάστηκα πρώτη και μετά από λίγο και η Αφροδίτη. Μπορώ να πω πως το αποτέλεσμα με εντυπωσίασε (πάνω τα φορέματα ) είχαμε βαφτεί ελαφρά....

***************************

Ήμασταν έξω από την εταιρία όταν μπήκαμε μέσα ένιωσα όλα τα βλέμματα να είναι στραμμένα πάνω μας και ανάμεσα σε αυτά ήταν και το δικό του . Τότε διέκρινα στο πλήθος την θεία μου και πήγα κοντά της την σύστησα στην Αφροδίτη και μετά ήρθε ένας σερβιτόρος και μας πρόσφερε ένα ποτήρι σαμπάνια . Ξανά ήρθε για περίπου 6-7 φορές και κάθε φορά έπαιρνα και καινούργιο ποτήρι ......Ξαφνικά έπαιξε η μουσική και ήταν σε στυλ ταγκό ευτυχώς που είχα κάνει κάτι μαθήματα τότε στην Ελλάδα το μόνο που μου έλειπε ήταν ο καβαλιέρος........

An Idol's love Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ