Η ώρα είχε πάει 01:00. Είχα πιει αρκετά μπορώ να πω . Η ατμόσφαιρα ήταν ήρεμη δεν είχαμε εντάσεις ώσπου σηκώθηκα και πήγα στην τουαλέτα. Κάθισα μπροστά από τον καθρέφτη έπλυνα τα χέρια μου και ανανέωσα το μακιγιάζ μου . Αμέσως ένιωσα δύο χέρια να με αγκαλιάζουν από την μέση . Περίμενα πως ήταν ο Yoongi αλλά τελικά δεν ήταν . Κοίταξα μέσα από τον καθρέφτη και είδα τον Chanyeol . Εντάξει δεν λέω φίλος φίλος αλλά εκείνος το πήγε πολύ μακριά. Αμέσως απομάκρυνα τα χέρια μου από την μέση μου γύρισα και τον κοίταξα . Φαινόταν να μην είχε πιει άρα δεν ήταν δικαιολογία.
C - Alice ....
E - Chanyeol oppa we are friends. ...only
C - I want more than friends baby ....
Κάτσε ...με είπε ...πως με είπε ; με πλησίασε έβαλε τα χέρια του και στις δύο μεριές του νιπτήρα και ήρθε πιο κοντά . Πολύ κοντά .
Πήγε να με φιλήσει όμως τον πρόλαβα και του έδωσα ένα δυνατό χαστούκι . Το κεφάλι του γύρισε από την άλλη μεριά . Γύρισε και με κοίταξε ....ωχ ! Αυτό το βλέμμα το είχε ο Yoongi όταν με φίλησε στην αίθουσα ... (ωραίες εποχές ) . Με έπιασε από το πιγούνι και κόλλησε τα χείλια του με τα δικά μου . Τον έσπρωξα με όλη μου την δύναμη αλλά ήταν πολύ πιο δυνατός .( 2 μέτρα παίδαρος τι περίμενες) ..... (Fangirl mode :ON)
E - Let me go ....
Είπα μόλις κατάφερα και ξεκόλλησα από πάνω του ....
C - And If I don't ....?
- I will kill you ....
Άααα ωωω εέε ....βρε καλώς τον . Όχι παιδιά δεν ήταν ο Yoongi . Ήταν ο Kookie . Καλά εέε maknae από τους λίγους . Όπου τον θες όμως να τος κατευθείαν. Τέλος πάντων . Πήρε τον Chanyeol από πάνω μου και του έδωσε μια μπουνιά . Ο Chanyeol έχασε την ισορροπία του και έπεσε ο Kookie του έδωσε και μια κλωτσιά στην κοιλιά .
Δεν έκανα κάτι πάρα να τους κοιτάω . Ξαφνικά μπήκε μέσα ο Kai για να τους χωρίσει . Βοήθησε τον Chanyeol να σηκωθεί . Βγήκαν έξω αμέσως ο Kookie έτρεξε δίπλα μου . Με ρώτησε αν είμαι καλά και εγώ του του κούνησε το κεφάλι μου καταφατικά και βγήκαμε έξω ο Chanyeol από ότι μου είπαν έφυγε με ταξί μαζί με τον Chen . Ο Kai μου ζήτησε συγνώμη για την συμπεριφορά του φίλου του . Καθίσαμε στο τραπέζι για λίγο και μετά φύγαμε . Αποφάσισα μαζί με την Αφροδίτη να κοιμηθώ στο δωμάτιο της σήμερα .
Το επόμενο πρωί με κάλεσε η θεία μου στο γραφείο της .
- Αγάπη μου το τραγούδι ήταν απόλυτη επιτυχία.
Ε - Ευχαριστώ αλλά αυτοί που αξίζουν συγχαρητήρια είναι τα μέλη ...
- Θα τα πούμε και με αυτούς ....Τώρα θέλω να ασχοληθείς με ένα καινούριο συγκρότημα ονομάζεται Boyfriend (αν δεν το ξέρετε ψάξτε το ) θέλω να τους γράψεις ένα καινούργιο τραγούδι . Είναι καινούργιο συγκρότημα και δεν έχουν πολύ εμπειρία και θέλω να τους βοηθήσεις .....
- Θα κάνω το καλύτερο που μπορώ ...
Τελικά θα τους συναντούσα αύριο και θα τους έδινα κάποιες συμβουλές.
Όλα πήγαιναν τέλεια δεν είδα δει τον Chanyeol από ότι μου φάνηκε ντραπηκε μετά το χθεσινό σκηνικό . Ούτε τον Suga είδα . Μάλλον θα ετοιμάζεται για το ταξίδι του αύριο . Πάνε περιοδεία και έτσι θα λείπει για αρκετό διάστημα .
Επόμενη μέρα .....
Σηκώθηκα και πήγα κατευθείαν στο δωμάτιο μου . Μπήκα μέσα πλύθηκα ντύθηκα και βάφτηκα ελαφρά . Έβαλα αυτό το συνολακι ⬇💜💜
YOU ARE READING
An Idol's love
FanfictionΕκείνος είναι Idol εκείνη στιχουργός . Τέλειος συνδυασμός διαφορετικές προσωπικότιτες ομως. Όλες η θαυμάστριες τον θέλουν εκείνος όμως θέλει μια . Όλα τα Idols την θέλουν εκείνη όμως έχει τον Oppa της ...❤