Κεφάλαιο 28

906 107 7
                                    

Μετά από 8 μήνες .....
Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως πέρασαν έτσι 8 ολόκληροι μήνες . Στην Ελλάδα η ζωή μου δεν ήταν και κάτι το ιδιαίτερο. Δεν έβγαινα έξω δεν μίλαγα με πολλούς λόγω του θανάτου της μητέρας μου . Ακόμα θυμάμαι την κηδεία της . Χριστούγεννα δεν έκανα αν και ήταν αμαρτία. Ούτε τίποτα . Δεν ήθελα να κάνω . Τώρα πια είχα πετάξει τα ρούχα της . Βασικά τα έδωσα σε φτωχούς . Θα το ήθελε και εκείνη να τα δώσει αν ήταν εδώ . Κράτησα μόνο την αγαπημένη της μπλούζα . Κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ μυρίζω το άρωμα της και νιώθω την παρουσία της .
Στην Κορέα ήθελα να ξανά γυρίσω . Μου είχαν λείψει όλοι . Με την θεία μου της είπα τι έγινε και ήρθε να με δει για περίπου 20 μέρες .......
Η Αφροδίτη ήταν καλά από ότι κατάλαβα . Μου είπε κιόλας αν ήθελα να έρθει αλλά δεν ήθελα να την βάλω σε περιπέτειες. Ο Youngi ήταν καλά . Έβλεπα νέα του από τον υπολογιστή. Δεν του είχα μιλήσει αν και το ήθελα πάρα πολύ . Μου είχε λείψει . Είχε αλλάξει τώρα ήταν ακόμα πιο όμορφος και πιο γλυκός .....

 Είχε αλλάξει τώρα ήταν ακόμα πιο όμορφος και πιο γλυκός

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Η Νεφέλη με πήρε τηλέφωνο να δει πως είμαι . Ο Kai(exo) με είχε πάρει τηλέφωνο όπως και ο Kwang (Boyfriend ) για να δουν τι κάνω και να μου πουν φυσικά συλλυπητήρια. Όλοι στην εταιρία το είχαν μάθει και ο καθένας μου έδινε συλλυπητήρια με τον δικό του τρόπο . Τουλάχιστον έχω ανθρώπους που ενδιαφερονται για εμένα αφού έχασα έναν από αυτούς .....
Είχα γράψει περίπου 3 τραγούδια και το ένα είχε σχηματιστεί με το θάνατο της μητέρας μου . Το έστειλα στον Taeyang να το τραγουδήσει . Λεγόταν Eyes Nose Lips ...Οπότε το άκουγα μου την θύμιζε ...και έτσι ήθελα . Ήθελα να την θυμάμαι . Φοβάμαι πως μια μέρα θα την ξεχάσω . Θα ξεχάσω την μορφή της . Την φωνή της . Τον τρόπο που μιλούσε . Πως όλα αυτά θα χαθούν μαζί με εκείνη .
Ξύπνησα . Η ώρα ήταν 11:00 π.μ. αν και είχα ξυπνήσει καθόμουν στο κρεβάτι με την μπλούζα της στο χέρι μου . Αφού δεν ήμουν πια κουρασμένη σηκώθηκα από το κρεβάτι αφήνοντας την μπλούζα να πέσει πάνω στο μαξιλάρι. Πήγα προς την τουαλέτα . Έριξα λίγο νερό στο προσωπό μου και βγήκα έξω . Ήθελα να πάω για τρέξιμο δεν ξέρω πως μου ήρθε αλλά το ήθελα τόσο πολύ να βάλω τα ακουστικά μου και να αρχίσω να τρέχω κάπου μοναχικά χωρίς κόσμο . Έτσι και έκανα . Φόρεσα την φόρμα μου και ένα άσπρο κολλητό μπλουζάκι και τα μαύρα αθλητικά μου . Έκανε και ζεστή έξω άρα δεν πήρα ζακέτα .
Ξεκίνησα με χαλαρό τρέξιμο δεν πήγα εκεί που είχε κόσμο πήγα κάπου απομονωμενα . Υπήρχε ένας ολόκληρος δρόμος μπροστά μου . Φόρεσα τα ακουστικά μου και ξεκίνησα . Άρχισα να τρέχω προς το τέλος του δρόμου . Είχα ιδρώσει τόσο πολύ που τα ρούχα είχαν κολλήσει πάνω μου . Ξαφνικά σταμάτησα γιατί δεν άντεχα άλλο . Έβαλα τα χέρια μου στα γόνατα μου και κοιτούσα το έδαφος . Στάθηκα στο ύψος μου και άρχισα να τρέχω ξανά ώσπου έφτασα στο σπίτι μου ....
Άνοιξα την πόρτα πέταξα τα κλειδιά στο βάζο που υπήρχε στον πάγκο της κουζίνας . Πήγα προς την τουαλέτα. Έβγαλα τα ρούχα μου και μπήκα στο ντους άνοιξα την βρύση και άφησα το νερό να τρέχει στην ζεστή μου σάρκα .
Έμεινα εκεί για περίπου 30 λεπτά . Δεν ήθελα να φύγω . Μου άρεσε το που το νερό έπεφτε πάνω μου . Αφού τελείωσα έβαλα τις πιτζάμες(κοντές πολύ κοντές πιτζάμες ) μου και έκατσα στον καναπέ . Άνοιξα την τηλεόραση και χάζεψα για λίγο ώσπου μου ήρθε η ωρεξη να φαω . Έτσι παραγκειλα μια πίτσα . Εδώ και 8 μήνες δεν έτρωγα δεν το θεωρούσα σωστό να φαω και δεν ήθελα .
Μόλις ήρθε ο ντελιβερας του άνοιξα και είχε μείνει με το στόμα ανοιχτό . Μόλις κατάλαβα πως ήμουν με τις πιτζάμες μου άρπαξα την πίτσα και του έδωσα τα χρήματα για να φύγει αλλά πριν κλείσω μου είπε ....
-Εππ...θα ήθελες να φάμε μαζί την πίτσα ;
Ε - Μου αρέσει να τρώω μόνη μου ....
Είχε περισσότερη δύναμη από εμένα και έτσι κράτησε την πόρτα ανοιχτή πριν προλάβω να κάνω καμιά κίνηση είχε βρεθεί μέσα στο σπίτι .
- Δεν μιλάς ωραία ....και είναι κρίμα για μια τόσο όμορφη κοπέλα να μην έχει τρόπους ....
Ε - Μάλιστα ...συγνώμη αλλά τα αν μου επιτρέπεις θα ήθελα να φύγεις ....
-Εεε εγώ δεν έχω πρόβλημα και εδώ να κάτσω .....
Ήρθε μέσα και έκλεισε την πόρτα . Εγώ έκανα αργά βήματα προς τα πίσω και εκείνος προς εμένα . Ξαφνικά ....
-Δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις από το να ενοχλείς την κοπέλα ;
Γύρισα πίσω και είδα τον Kwang ...... (Boyfriend) μπήκε μέσα και έπιασε τον ωμο του ντελιβερα . Έμεινα να τον κοιτάω τι δουλειά είχε αυτός εδώ; και πάνω από όλα που ήξερε το σπίτι μου ;
Αμέσως ο ντελιβερας έφυγε με ένα βλέμμα ήττας ζωγραφισμένο στο πρόσωπο του.
Εγώ να κρατάω την πίτσα στο χέρι σαν χάνος με την μαύρη δαντελοτη νυχτικια μου .Διαφήμιση και όχι αστεία .
Μπήκε μέσα και μου πήρε την πίτσα μέσα από τα χέρια μου και την άφησε στο τραπέζι . Ήρθε δίπλα μου και με έσφιξε τόσο πολύ στην αγκαλιά του που κόντεψα να σκάσω . Του το ανταπεδωσα και εγώ . Η αλήθεια μου είχε λείψει όλο αυτό τον καιρό. Μόλις με άφησε στάθηκε απέναντι μου και μου είπε ....
Kwang - Λυπάμαι για την απώλεια σου .... (είπε και κοίταξε το πάτωμα )
Ε - Σε ευχαριστώ....εσυ όμως τι δουλειά έχεις εδώ και που ήξερες που μένω ;
Kwang -Έχουμε περιοδεία στην Ελλάδα και επίσης είπα στην θεία σου να μου πει που είσαι γιατί πραγματικά μου έλειψες πάρα πολύ . (Κοκκίνησε)
Ε - Και εμένα μου έλειψες βρε ....και για πόσο καιρό θα μείνετε ;
Kwang - Σήμερα το βράδυ κατά τις 00:00 φεύγουμε .
Ε - Θα πατε κατευθείαν Κορέα;
Kwang - Εγώ ναι τα παιδιά θα πάνε για 4 μέρες Ιαπωνία.....
Kwang - Εσύ γιατί δεν πας ;
Ε - Πήγα την προηγούμενη φορά και άσε θα δουλέψουν μην φανταστείς τίποτα διακοπές....
Ε - Μάλιστα ....θα ήθελες τότε να φάμε μαζί αυτή την πίτσα που τόσο πολύ με βοήθησες να σώσω ; (είπα και χαμογέλασα )
Kwang - Φυσικά ....αλλά θέλω να σε ρωτήσω κάτι ;
Ε - Πες μου (είπα καθώς επερνα πιάτα από το ντουλάπι )
Kwang - Πότε θα γυρίσεις ;
Στο άκουσμα αυτής της ερώτησης πάγωσα . Τώρα τι θα πω ;.....βασικά είμαι έτοιμη να γυρίσω πίσω ; ...θέλω να γυρίσω πίσω ; ....
Ε - Ναι ίσως .... (το είπα χωρίς να τι σκεφτώ ....)
Kwang - Θέλεις να επιστρέψεις μαζί μου ;
Ε - Τι ;
Kwang - Αυτό που άκουσες ....αφού είσαι έτοιμη ....
Ε - Ναι αλλά ξέρεις θέλω να σκεφτώ λίγο να φτιάξω και βαλίτσες και όλα τα απαραίτητα....
Kwang - Εντάξει καταλαβαίνω.....
Και με αυτά Καθίσαμε στο σαλόνι βάλαμε ταινία και φάγαμε και την κρύα πίτσα .....ώσπου ήταν η ώρα που ο Kwang έπρεπε να φύγει πια ....
Τον καληνυχτισα και του ευχήθηκα καλό ταξίδι . Μόλις έκλεισα την πόρτα ήμουν μόνη μου στο σπίτι . Γύρισα πλάτη στον τοίχο και κατεβαινα προς τα κάτω έχοντας τα χέρια μου να καλιβουν το πρόσωπο μου . Δεν έκλαψα ....δεν έπρεπε να κλάψω . Ήμουν έτοιμη πια .....έπρεπε να προχωρήσω . Φτάνουν πια 8 μήνες αυτό ήταν . Έπρεπε να ξανά χτίσω την ζωή μου . Από την αρχή .
Έκατσα στον υπολογιστή και έκλεισα τα πρώτα εισιτήρια για την Κορέα . Καθώς όμως έψαχνα είδα τον Youngi με μια άλλη κοπέλα να της κραταιά το χέρι και από κάτω έγραφε στα σχόλια ...
《Suga from Bts and Jiyeon from T -ara are officially dating 》
Τι ; Πώς γίνεται αυτό ; Όχι . Όχι ....δεν μπορεί να είναι αλήθεια ...δεν πρέπει να είναι αλήθεια . Και σε μια άλλη φωτογραφία τους έδειχνε αγκαλιά .
Μα πως μπόρεσαν και ο ένας και ο άλλος . Η Jiyeon νόμιζα πως ήταν φίλη μου .....αλλά εκεί η με πρόδωσε . Ο Suga .....γιατί μου το έκανε αυτό ; .....μήπως με βαρέθηκε ;....μήπως πως κουράστηκε να περιμένει ; .....
Όχι . Δεν θα κλαις για κανέναν . Έκλαψα αρκετά για πολύ καιρό .
Αύριο θα πετούσα για Κορέα .
Πήρα τηλέφωνο την θεία μου και της το εξήγησα από ότι φαίνεται ενθουσιαστηκε στην ιδέα ότι θα επέστρεφα πίσω στην εταιρία.
Έπεσα για ύπνο αφού αύριο θα ήταν μεγάλη μέρα ......

**********
She is back......Έτσι ο κύριος Suga ? Καλά τώρα που θα πάει πάνω να δούμε ποιος κάνει κουμάντο . 8 μήνες πέρασαν και την ξέχασε ή μήπως όχι ;.......Επίσης θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για άλλη μια φορά για τις προβολές και φυσικά τα comments που διαβάζω κάθε μέρα ....να σται καλά ομορφιές μου ❤❤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
An Idol's love Where stories live. Discover now