Κεφαλο 23 ❤

983 113 13
                                    

Μόλις άνοιξε η πόρτα μπήκε μέσα ο L ....από τους Infinite . Παναγία μου κούκλος ήταν . Αλλά ήταν μόνος η Νεφέλη πουθενά . Μπήκε μέσα στο ασανσέρ και μου χάρισε ένα χαμόγελο, αμέσως ανταπεδωσα και εγώ . Μόλις άνοιξε η πόρτα πήγα να βγω αλλά με κράτησε πίσω . Με κολλησε στον τοιχο . Η πόρτα δεν είχε κλείσει ακόμα και υπήρχε πιθανότητα να μας είδε κάποιος . Μόλις έκλεισε τελείως η πόρτα με άρπαξε και με φίλησε. Αμάν! Τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση; . Τον έσπρωξα και του έδωσα και μια σφαλιάρα από πάνω αμέσως έφυγε από πάνω μου ....
E - Ya ....are you crazy ?
L - For you ....
E - Leave me alone.
L- I wish I could do that. ...
E - F#%@@ you ....
L - With you ....
E - You discussed me ....
Άνοιξε η πόρτα του ασανσέρ και βγήκα έξω τρέχοντας . Μπήκα μέσα στο δωμάτιο και ξάπλωσα . Ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό μου . Από την Αφροδίτη ήταν .
《Έλα αμέσως στο δωμάτιο μου . Πρέπει να μιλήσουμε σοβαρά 》
Λες να το έμαθε ; Αλλά πως ; Ίσως να μας είδε .....
Πήγα στο δωμάτιο και είδα την Νεφέλη να κλαίει . Πήγα κοντά της και εκείνη έφυγε μακριά μου .
Ν - Νόμιζα πως ήμασταν φίλες ....
Ε - Τι εννοείς;
Ν - Σας είδα στο ασανσέρ.....σε εμπιστευτηκα .
Ε - Δεν φταίω εγώ αλήθεια σου λέω δεν είχα καμία πρόθεση να σου πάρω το αγόρι ....πίστεψε με ....
Ν- Λίγο δύσκολο να σε πιστέψω ...
Ε - Εκείνος ήρθε πάνω μου εγώ ούτε τον πλησίασα ούτε τίποτα ....
Αμέσως ένιωσα ένα δάκρυ να κυλάει στο μάγουλο μου . Δεν έφταιγα εγώ . Η Αφροδίτη καθόταν και μας κοιτούσε . Μου έκανε νόημα να βγω έξω και μου είπε πως θα με πάρει μετά να τα πούμε .....
Βγήκα έξω ήθελα να κάνω μια βόλτα . Μπήκα στο δωμάτιο άλλαξα έβαλα μια φόρμα και κατέβηκα αυτή την φορά τα σκαλιά . Μόλις έφτασα στην είσοδο είδα 2 άντρες μέσα στο ασανσέρ να προσπαθούν να κάνουν κάτι . Η θεία μου μάλλον επέβλεπε . Πήγα κοντά της και την ρώτησα καθαρά από περιέργεια.
- Εππ καλώς την ....
Ε - Τι κάνουν εδώ τέτοια ώρα ;
- τους Κάλεσα για να φτιάξουν τις κάμερες ....
Ε - Κάμερες .;;;;
- Ναι παιδί μου πως κάνεις έτσι ....
Ε - Αν θέλω να δω τι έγινε πριν λίγο στο ασανσέρ θα μπορώ να το δω ....
- Ναι .....
Ε - Πρέπει να δω .....
-Καλώς έλα αύριο από το γραφείο ....
Ε - Εντάξει. ...
Αντε γεια ! Κάτσε να πάω αύριο στο γραφείο να δεις τι έχει να γίνει ....
Το επόμενο πρωί .....
Σηκώθηκα . Με τα χίλια ζόρια βέβαια αλλά σηκώθηκα . Πλύθηκα και βάφτηκα ελαφρά. Φόρεσα ένα απλό συνολακι ⬇

  Φόρεσα ένα απλό συνολακι ⬇

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
An Idol's love Donde viven las historias. Descúbrelo ahora