Κεφάλαιο 10 ❤

1.4K 149 4
                                    

Suga ? ...Τι κάνει αυτός εδώ ;
S - Hi ...
E - Baby ...
Μόλις το είπα αυτό με πλησίασε και δάγκωσε το κάτω χείλος του . Ξαφνικά με έπιασε από την μέση μου και με έφερε πιο κοντά του . Μπορούσα να νιώσω την αναπνοή του στο πρόσωπο μου .
E - Suga how did you ...
S - Shhh please don't talk anymore. ..
E - We can't. ..
S - I know. ..
Είπε και με φίλησε. Αμάν ! Στην αρχή ήταν ένα απαλό και γλυκό φιλί . Μετά όμως κάτι άλλαξε έγινε πιο άγριο πιο ερωτικό πιο παθιασμένο. Τύλιξα τα χέρια μου στο λαιμό του και εκείνος τα δικά του στην μέση μου . Με σήκωσε και εγώ έβαλα τα πόδια μου γύρω του . Του έβγαλα την μπλούζα . Με ενοχλούσε που την φόραγε ακόμα . Αμέσως μου έβγαλε και την δική μου . Με κόλλησε στον τοίχο και νομίζω ήμουν έτοιμη για το μεγάλο βήμα...

Πήγαμε στην κρεβατοκάμαρα. Με πέταξε στο κρεβάτι , ανέβηκε από πάνω μου και από το χαμόγελο που είχε σχηματιστεί στο πρόσωπο του ήταν έτοιμος για άγριες διαθέσεις όπως και εγώ . Μου έδωσε ένα γλυκό φιλί και έβγαλε το παντελόνι του . Είχε μείνει μόνο με το εσώρουχο .

S - You make me not to control myself
E - So don't ....
Με μια κίνηση μου έβγαλε όλα μου τα ρούχα και με είχε αφήσει εκτεθειμένη μπροστά του . Καθόταν και με κοιτούσε . Ντράπηκα λίγο . Έβγαλε το εσώρουχο του . Έβαλε ξέρετε τέλος πάντων τι έβαλε . Και .....
Μόλις τελειώσαμε μείναμε αγκαλιά .
S - Why it is so hard ...
E - I don't know
S - Baby ....
E - What ?
S - Stay with me ...ok ?
E - Ok ...I promise.
Του είπα και του έδωσα ένα φιλί . Έπρεπε να φύγει. Άνοιξα την πόρτα και είδα πως δεν είχε κανέναν άλλο έξω και έτσι του έδωσα το ελεύθερο . Καθώς έβγαινε μου έδωσα ένα πεταχτο φιλί .
Έκανα ένα ντους ντύθηκα και ήμουν έτοιμη να πάω μια βόλτα . Ξαφνικά ανοίγω την πόρτα και βλέπω την θεία μου .
- Παιδί μου τι κάνεις ;
Ε - ετοιμάζομαι να πάω βόλτα γιατί ;
- σε περιμένει η παρέα σου ;
Ε - Όχι απλώς να ...θα πήγαινα μόνη μου έναν περίπατο .
- Μάλιστα θες να πάμε μαζί ;
Ε - Ναι γιατί όχι ....
Είχα πανικοβληθεί εντελώς . Δεν ήξερα που το πήγαινε και κάτι μου έλεγε πως δεν θα μου έβγαινε σε καλό. Αρχίσαμε και φτάσαμε σε ένα πάρκο . Καθησα με σε ένα παγκάκι και μου είπε .
- Αλίκη θα ήθελες πότε σου να παρουσιάσεις ότι είδους βραβεία θα ήθελες εσύ;
Ε - Δεν ξέρω δεν το έχω σκεφτεί ποτέ ...
- Λοιπόν αύριο θα γίνουν τα μουσικά βραβεία (Melon Awards ) θα ήθελες να τα παρουσιάσεις ; ....θέλουν βλέπεις μια εμφανισιακά όμορφη κοπέλα και να μιλάει άπιαστα αγγλικά .
Ε - Φυσικά θα το ήθελα ...
- Ωραία θα πρέπει να φορέσεις όμως ένα άσπρο φόρεμα γιατί θα παρουσιάσεις .
Ε - Εντάξει. ...
- Πολύ καλά πάμε τώρα ;
Σηκωθήκαμε και φύγαμε πήγα στο δωμάτιο . Η Αφροδίτη άφαντη σαν να την κατάπιε η γη ! Έκατσα και είδα λίγο τηλεόραση. Ξαφνικά ακούω κάποιον να μπαίνει μέσα . Ήταν η Αφροδίτη. .
Ε - Ήρθες ;
Α - Όχι στον δρόμο είμαι. ..
Ε - Νευράκια βλέπω ...τι δεν μας έκατσε ;
Α - Βρε αντε μου στο διαολο και εσύ ...
Ε - Αφροδίτη ...
Μπήκε μέσα στο μπάνιο και κλείδωσε την πόρτα . Πρώτη φορά μου μίλησε έτσι ακόμα και καμιά φορά που τσακωνομασταν πότε δεν μου μιλούσε έτσι ....
Πήγα έξω από την πόρτα .
Ε - Τι έγινε ....;
Α - Τίποτα ...
Από τον τρόπο της φωνής της κατάλαβα πως έκλαιγε. ..
Ε - Άνοιξε μου ....
Αμέσως ξεκλείδωσε την πόρτα χωρίς όμως να την ανοίξει . Μπήκα μέσα και την είδα να κάθεται στο πάτωμα αμέσως πήγα και εγώ κοντά της .
Ε - Λέγε τι έγινε ....
Α - Χωρίσαμε είναι οριστικό ....
Ε - Τι λες ρέ αποκλείεται
Α - Και όμως ! Σήμερα πήγα στην πρόβα και τον αγκάλιασα τον φιλησα και εκείνος τίποτα . Μου είπε πως πρέπει να μείνουμε λίγο καιρό χώρια. Τον ρώτησα γιατί και εκείνος μου είπε πως πραγματικά θέλει να γίνει διάσημος και η εταιρία δεν τον αφήνει .
Καθόταν και έκλαιγε ενώ εγώ την είχα πάρει αγκαλιά . Δεν μπορούσα να κάνω κάτι . Ήθελα αλλά δεν μπορούσα .
Ε - Κοίτα σε αγαπάει απλώς δεν μπορείτε να είστε μαζί και ξέρω πως πονάει αλλά πρέπει να αντέξεις . Αύριο θα πρέπει να πάμε μαζί στα βραβεία ...θα βγούμε θα διασκεδασουμε και επίσης θα τα ξεχάσεις για λίγο όλα εντάξει,;
Α - Εντάξει. ...
Ε - Έλα σήκω πάνω ....
Σηκωθήκαμε και πήγαμε και κάτσαμε στο σαλόνι της έβαλα την αγαπημένη της ταινία ....( Notebook ) της έδωσα και μια κούπα με ποπ κορν και την είδαμε περίπου 2 φορές μέχρι που την πήρε ο ύπνος, την σκέπασα με μια κουβέρτα και εγώ πήγα μέσα στο δωμάτιο και ξάπλωσα.
Το επόμενο πρωί θα έπρεπε να ξυπνήσω από νωρίς ....και φυσικά να ξυπνήσω και την Αφροδίτη για να πάμε να επιλέξουμε φορέματα για βραβεία .....
...........................
Κάτι μου λέει πως θα περάσουν ωραία στα βραβεία . Πείτε μου την γνώμη σας .....πως σας φάνηκε ο άτακτος Suga ;❤😈

An Idol's love Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang