Πήγαμε μέσα στο κτήριο. Μου έδωσαν κάποιες πληροφορίες και κάρτες για να διαβάσω σε περίπτωση που θα τα χάσω . Η Αφροδίτη πήγε και έκατσε σε μια καρέκλα δίπλα από το τραπέζι που έλεγε Bts και αμέσως ζήτησα αν γινόταν να το αλλάξουμε αλλά μου είπαν πως όχι . Ευτυχώς ήταν και η Νεφέλη μαζί της και έτσι είχε κάποιον να μιλήσει . Έκατσαν όλοι στις θέσεις τους. Από την μία πλευρά ήταν οι celebrities και από την άλλοι οι fans . Η σκηνή χωρούσε περίπου 300 άτομα . Ήταν τεράστια. Αμέσως έσβησαν τα φώτα και επικράτησε σιωπή . Αμέσως μου έκαναν νόημα να βγω στην σκηνή και να περιμένω μέχρι να έρθει και ο άλλος παρουσιαστής. Δεν τον ήξερα και είχα αγωνία . Βγήκα έξω και είδα περίπου 5.000 άτομα έξω . Μην έχεις άγχος είπα . Όλα καλά θα πάνε . Η μόνη διάφορα σε βλέπουν 5.000 άτομα . Βγήκα και ήμουν μπροστά στην σκηνή και αμέσως άρχισαν να με χειροκροτουν και να φωνάζουν όλοι . Η Αφροδίτη μου χαμογέλασε και μου έδειξε τον αντίχειρα της . (👍) . Τα βραβεία πήγαιναν μια χαρά . Ώσπου έπρεπε να πω ποιος θα κέρδιζε στο μουσικό κομμάτι .
Exo vs Bts .....κρατούσα την κάρτα και έτρεμα.
Ε - And the winner is ...
Άνοιξα προσεκτικά την κάρτα .
E - Bts ...and the song Fire ..
Αμέσως σηκώθηκαν όλοι μαζί . Ήρθαν και πήραν το βραβείο αλλά πρώτα έκαναν μια υπόκλιση όπως έκανα και εγώ . Τους χαιρέτησα όλους . Ήρθε και η σειρά του Suga υποκλίθηκε μπροστά μου και όταν με αγκάλιασε μου είπε ....
S - You look so damm good .
E - Thank you Oppa
S -Don't do this to me ....not now not here ....
Απομακρυνθηκαμε έβγαλε λόγο ο Rap Monster και μόλις τελείωσαν ξανά βγήκα εγώ . Αμέσως εκεί που μιλούσα κάποιος βγήκε έξω και άρχισαν τα χειροκροτηματα. Ακόμα και οι celebrities είχαν πάθει πλάκα . Γύρισα και τον είδα . Αυτός είναι . Ο Chanyeol καλέ αυτός δεν ήταν στους Exo τι δουλειά έχει εδώ ..... . Τέλος πάντων ήρθε κοντά μου μου υποκλίθηκε και το ίδιο έκανα και εγώ . Μου έδωσε μια αγκαλιά και μου ψιθύρισε στο αυτί .
C - You look gorgeous tonight
E - Thank you ...you too
Αρχίσαμε και λέγαμε τα βραβεία έπειτα από λίγο μου πρόσφερε να πω εγώ ποιος νίκησε βραβείο για χρυσό δίσκο 2016 . Μόλις άνοιξα την κάρτα ....
E - And the winner is ....
Όλοι έμειναν να με κοιτάνε κρεμόντουσαν από το στόμα μου .
E - And the winner is Exo !!!
Φώναξα στον Chanyeol και αμέσως άρχισαν να φωνάζουν όλοι και να χειροκροτουν. Ο Chanyeol με αγκάλιασε σφιχτά....Αμέσως ήρθαν όλα τα μέλη κοντά μου μου έδωσαν συγχαρητήρια και ότι ήμουν πολύ όμορφη σήμερα . Κάναμε ένα μικρό διάλυμα και αμέσως θα χόρευαν οι Bts με ένα γυναικείο γκρουπ Twice. Μάλιστα ....
Άρχισε η παράσταση και αυτό δεν μου άρεσε καθόλου . Αυτές τριβόντουσαν πάνω τους στην κυριολεξία. Δεν τους άφηναν σε ησυχία μιλάμε . Άσε που παραλίγο να φιλήσει μια τον V και να γίνουν πρωτοσέλιδο. Ο μόνος που δεν έδωσε πολύ σημασία ήταν ο Jungkook . Αχου ...τι γλυκός μωρέ ..Μάλλον επειδή είναι ο μικρότερος δεν θέλει να δίνει δικαίωμα . Ο Suga πάλι με είχε κάνει έξαλλη. Καθόταν και απολάμβανε μου φαίνεται την όλη υπόθεση. Θα τον φτιάξω καλά μετά . Για τον Jin δεν θα το συζητήσω. Η Αφροδίτη μου φάνηκε πως πήγε να κλάψει . O Jin κατά την διάρκεια της παράστασης δεν είχε ξεκολλήσει τα μάτια του από πάνω της . Άσε που όταν παρουσίαζα άλλαξε θέσεις μαζί με τον J - Hope για να είναι πιο κοντά της .
Μόλις τελείωσε η παράσταση ανέβηκα για να χορέψω και εγώ γιατί όπως βλέπετε τόσο καιρό μια χορογραφία κάναμε και έπρεπε να την παρουσιασουμε. Χα! Τώρα θα δεις κύριε Suga μου . Πήγα στα αποδυτήρια και άλλαξα μαζί με την Αφροδίτη βάλαμε τα μαύρα κολάν μας και τα αθλητικά μας μπουστακια . Βγήκαμε έξω και τραγουδούσαν οι Exo . Μια χαρά πηγαίναμε ώσπου ήρθε η ώρα να χορέψουμε αισθησιακά πάνω τους . Εγώ ήταν να πάω στον Kai αλλά με μπρολαβε άλλη κοπέλα . Έτσι τι να κάνω πήγα στον Chanyeol όπου ήταν να πάει εκείνη . Άρχισα . Καθησα πάνω του έβαλα τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του είχε κοκκινίσει από την ντροπή του άρχισα να χορεύω .... και ....ξέρετε πως χόρευαν. Η Αφροδίτη πάλι το διασκεδάζει βλέπω . Καθόταν πάνω στον Sehun . Ο Jin να είχε σκάσει από την ζήλια του όπως και ο Suga . Να μάθετε άλλη φορά να κάνετε βλακεία . Τελειώσαμε . Και πήγε άλλη κοπέλα να παρουσιάσει και εγώ έπρεπε να αλλάξω δεν έβαλα το ίδιο φόρεμα ξανά . Έβαλα αυτό 👇Βγήκα έξω και αμέσως χειροκροτούσαν και φώναζαν . Τέλος είπα για το γυναικείο γκρουπ Twice την καλύτερη παράσταση . Σηκώθηκαν υποκλίθηκαν κτλ. Με χαιρετίσαν όλες αλλά αυτή που τριβόταν στον δικό μου μου χαμογέλασε απλώς . Αυτό μας έφτανε να ερχόταν και κοντά μου να γινόμασταν μπίλιες .
Τα βραβεία τελείωσαν στις 23: 00 . Μετά ήταν το πάρτι μόνο για τους διάσημους. Ήμασταν και εμείς καλεσμένες. Η Αφροδίτη τρελαινόταν στην ιδέα να πάει και να περάσει ωραία . Εγώ πάλι φοβόμουν μην μας μεθύσει και μας κάνει ρεζίλι .
Είμασταν στο αυτοκίνητο και πηγαίναμε στο κλαμπ . Μπήκαμε μέσα και γινόταν ο χαμός . Μερικοί ήταν μεθυσμένοι κάποιοι άλλοι χόρευαν και κάποιοι άλλοι ...
Καθίσαμε στο μπαρ . Παραγγείλαμε τα ποτά μας . Η Αφροδίτη πήγε να χορέψει εγώ δεν ήμουν και φαν και έτσι έμεινα να την κοιτάζω ... Ξαφνικά ο μπάρμαν έφερε τα ποτά μας . Έβγαλα να πληρώσω και ο μπάρμαν μου είπε ...
- No need ...
E - Why ?
- The are already payed
E- By who ?
- By him ...
Είπε και έδειξε άτομο που καθόταν στην άλλη άκρη του μπαρ . Του χαμογέλασα και αμέσως ανταπέδωσε και αυτός . Τώρα είχε σηκωθεί και ερχόταν προς τα εμένα ....Χελλο ! Λοιπόν πως σας φάνηκε ; Τελείωσαν και οι εξετάσεις. Πέρασα . (Με τα χίλια ζόρια )
Ποιος να ήταν άραγε αυτός που την κέρασε ;....❤❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
An Idol's love
FanficΕκείνος είναι Idol εκείνη στιχουργός . Τέλειος συνδυασμός διαφορετικές προσωπικότιτες ομως. Όλες η θαυμάστριες τον θέλουν εκείνος όμως θέλει μια . Όλα τα Idols την θέλουν εκείνη όμως έχει τον Oppa της ...❤