Κεφάλαιο 24❤

1K 111 19
                                    

Μετά από 20 μέρες ....
Ήταν μια εβδομάδα πριν τα Χριστούγεννα. Ήταν η πρώτη φορά που δεν κάνω Χριστούγεννα με την μητέρα μου . Μου λείπει αφάνταστα .
Το καινούργιο τραγούδι το είχα τελειώσει και το είχα παραδώσει στους Bts . Βασικά μόνο στον Rap -Monster , βλέπετε ήταν και ο αρχηγός . Σήμερα θα έβγαζαν το βίντεο και σαν στιχουργός θα έπρεπε να το δω . Όλοι στην εταιρία μου έδιναν συγχαρητήρια για το ταλέντο μου και κάτι τέτοια . Οι Bing bang μου μου είπαν συγχαρητήρια και με κέρασαν και γεύμα . Τους είχα σαν αδερφούς μου . Από ότι φαίνεται και εκείνοι με βλέπουν σαν αδερφή τους . Η εταιρεία είχε γίνει το σπίτι μου τώρα πια . Άρχισα να κάνω παρέα και με άλλες κοπέλες όπως cl (2ne1 ).....jiyeon (T-ara )....
Με τον Youngi δεν μιλάμε . Βασικά εκείνος έχει έρθει κοντά μου και προσπάθησε να μου μιλήσει αλλά εγώ δεν το άφησα . Τον απέφευγα στους διαδρόμους . Όταν έβγαινα για καμιά βόλτα στα κλαμπ ντυνόμουν προκλητικά και φρόντιζαν πάντα να με βλέπει . Χόρευα με άλλους άνδρες . Είχε σκάσει . Και καλά να πάθει δηλαδή. Δεν με πίστεψε όταν το παρακαλούσα να το κάνει . Και εκείνος όμως καμιά φορά όταν ήταν με καμιά αλλη κολλούσε πάνω της λες και θα ζήλευα . Ξέρω πως με θέλει ακόμα αλλά είναι ξεροκέφαλος και δεν θέλει να παραδεχτεί πως έκανε λάθος .
Θα βγαίναμε για καφέ εγώ και η Αφροδίτη. Η Νεφέλη δεν μπορούσε γιατί δεν ένιωθε καλά .
Ντύθηκα βάφτηκα και ήμουν έτοιμη . Είπα να ντυθώ κάπως λίγο πιο επισημα κατά κάποιο τρόπο από ότι συνήθως.⬇

Βγήκα έξω και με περίμενε η Αφροδίτη την πήρα και πήγαμε

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Βγήκα έξω και με περίμενε η Αφροδίτη την πήρα και πήγαμε .
Φτάσαμε Καθίσαμε και Παραγκειλαμε τις σοκολάτες μας .
Συζητούσαμε για διάφορα θέματα ώσπου τσουπ το φέραμε στα αγόρια .
Ε - Λοιπόν ;....εσυ και ο Jin τίποτα ;
Α - Εεε να τίποτα ακόμα ....προσπαθώ να τον αποφύγω όσο πιο πολύ μπορώ ....εσυ με τον Suga?
Ε - Μια από τα ίδια ....
Α - Δηλαδή ;
Ε - Σαν δυο ξένοι .......
Α - Το ξέρεις ότι σε θέλει ακόμα έτσι ; ....και εσύ τον θες ....
Ε - Το ξέρω αλλά δεν σημαίνει πως θα κάνω πίσω . Θα τον κάνω να τα χάσει τελείως .
Α - Έχω αρχίσει και σε φοβάμαι λίγο ....
Ε - Καλά κάνεις ......
Α - Αντε να δούμε τι θα δούμε ....
Τελειώσαμε τις σοκολάτες μας και πήγαμε στην εταιρία. Μπήκαμε μέσα και βρήκα την θεία μου έξω από την εταιρία. Την χαιρέτησα και αμέσως μου είπε πως θέλει να μας πει κάτι .
- Αλίκη παιδί μου έλα να σου πω μια .....
Ε - Έλα θεία πες μου έγινε κάτι ;
-Λοιπόν την Πέμπτη θα γίνει μια εκδήλωση με θέμα τα Χριστούγεννα. Σαν ένα γκαλά . Επειδή είσαι μια πολύ αξιόλογη στιχουργός θα ήθελα να είσαι εκεί και φυσικά μαζί με την Αφροδίτη αφού τώρα πια είναι trainer .
Ε - Ναι φυσικά ....
Φύγαμε και πήγαμε η καθεμία στο δωμάτιο της .
Πέρασε αρκετή ώρα και επειδή βαριόμουνα κατέβηκα κάτω στο δωμάτιο ηχογράφησης μπας και γράψω κανένα καλό τραγούδι .
Το Save me είχε βγει ήδη άρα είχα ελεύθερο χρόνο για ένα ακόμη τραγούδι. Μπήκα μέσα αλλά δεν ήμουν μόνη . Ήταν μέσα ο Jimin και ο Youngi . Μμ...θα περάσουμε ωραία . Μπήκα μέσα και χαιρέτησα μόνο τον Jimin . Ο Suga με κοίταζε σαν να ήθελε να με φάει . Καλά να πάθει θα του κάνω την ζωή κόλαση . Κάθισα στο τραπέζι Μάλιστα με σταυροποδι και κοίταζα το τετράδιο με τις σημιωσεις μου . Άρχισα και έγραφα κάτι στοίχους οι οποίο ήταν κάπως καλοί μπορώ να πω . Ο Suga δεν πήρε τα μάτια του από πάνω μου . Για να κάνω τα πράγματα λίγο χειρότερα είπα στον Jimin που καθόταν δίπλα του .
E - Jimin OPPA what did you think about the song ?
J - Girl ...it was great ....you have a talent. Iam really proud of you.
E - Thank you Oppa. ...
Ο άλλος εντο μεταξύ να βγάζει καπνούς από τα αυτιά του και το απολαμβανα.
Μετά από 30 λεπτά .....
Χαιρέτησα τον Jimin ΜΟΝΟ και βγήκα έξω . Πήγα στο δωμάτιο μου εκανα ενα μπάνιο και έπεσα για ύπνο . Το επόμενο πρωί θα πηγαίναμε να διαλέξουμε φορέματα μαζί με την Νεφέλη και την Αφροδίτη.
Επόμενο πρωί ....
Σηκώθηκα πλύθηκα βάφτηκα ελαφρά σχεδόν καθόλου και φόρεσα ⬇

Πήγα στην είσοδο και είδα τα κορίτσια της πήρα αγκαζε και πήγαμε για ψώνια

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Πήγα στην είσοδο και είδα τα κορίτσια της πήρα αγκαζε και πήγαμε για ψώνια .
Κάναμε περίπου 4 ώρες μέχρι να βρούμε η κάθε μία το φόρεμα που θα φορούσε . Και ναι αυτές οι 4 ώρες άξιζαν και με το παραπάνω .
Εγώ και η Αφροδίτη πήραμε στις αποχρώσεις του κόκκινου και η Νεφέλη πήρε ένα μαύρο απλό αλλά και πολύ σεξυ φόρεμα που τονίζει τις καμπύλες της .
Γυρίσαμε πίσω στην εταιρία και πήγαμε η καθεμία στο δωμάτιο της. Είχα πάρει ένα σάντουιτς από ένα μαγαζί και έτσι το έφαγα στο δωμάτιο . Άνοιξα την τηλεόραση και είδα αμέσως του Bts. Έδειχνε απόσπασμα από την περιοδεία τους . Μμμμ...ήταν θεός δηλαδή γιατί πρέπει να με κάνει τον ερωτεύομαι όλο και περισσότερο. Ήταν απλά υπέροχος αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν του είμαι θυμωμένη ....ήταν στο fanmeet και φορούσε ένα χνουδωτό άσπρο καπελάκι με ροζ αυτάκια . Αχου μου τον . Μην τον βλέπετε έτσι γλυκό και αθώο όταν θέλει εκείνος γίνεται ....

Τέλος πάντων αφού έφαγα έκανα ένα καυτό ντους που η αλήθεια με βοήθησε να χαλαρώσω και μετά κάθισα λίγο στα κρεβάτι έβαλα τα ακουστικά και άρχισα να σκέφτομαι τρόπους που θα τον έκανα να με παρακαλάει να γυρίσω σε αυτόν

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Τέλος πάντων αφού έφαγα έκανα ένα καυτό ντους που η αλήθεια με βοήθησε να χαλαρώσω και μετά κάθισα λίγο στα κρεβάτι έβαλα τα ακουστικά και άρχισα να σκέφτομαι τρόπους που θα τον έκανα να με παρακαλάει να γυρίσω σε αυτόν . Μήπως να την πέσω σε ένα από τα μέλη ;....να γίνω ακόμα πιο σεξυ ; .....μήπως να του δώσω ελπίδες και μετά να τον ρίξω στα πατώματα; ....όχι πολύ σκληρό .....αλλά αφού τον θελω τον χρειάζομαι . Έχω ανάγκη το άγγιγμα του ...τα φιλιά του ...την αγκαλιά του . Είναι το ναρκωτικό μου . Αλλά όχι δεν υπάρχει περίπτωση να τα παρατήσω έτσι εύκολα ....Τώρα θα δεις κύριε Suga μου....Τώρα αρχίζουν τα καλά ....

**********
Αγάπες Λυπάμαι που δεν μπορούσα να ανεβάσω νωρίτερα η μητέρα μου είχε πρόβλημα υγείας και έπρεπε να μείνω κοντά της . Ελπίζω να σας άρεσε . ❤

An Idol's love Onde histórias criam vida. Descubra agora