Το πρωί σηκώθηκα λίγο πιο νωρίς από ότι συνήθως. Ήθελα να φτιάξω και τις βαλίτσες μου για το αεροδρόμιο και έπρεπε να ήμουν έτοιμη η ώρα ήτα 7:00 π.μ και εγώ θα έφευγα κατά τις 3:00 μ.τ.
Ντύθηκα και είπα να ντυθώ απλά αφού θα πήγαινα στο αεροδρόμιο αλλά μετά το ξανασκεφτηκα και είπα να φορέσω κάτι τέτοιο ⬇Δεν είναι κάτι επίσημο αλλά ούτε και κάτι απλό . Βάφτηκα σχεδόν καθόλου και άρχισα να ετοιμάζω τις βαλίτσες μου .
Μετά από 4 ώρες ....
Είχα φτιάξει τις βαλίτσες μου και ήμουν έτοιμη τώρα απλώς θα έπρεπε να περιμένω λίγο να περάσει η ώρα και να καλέσω ένα ταξί να έρθει να με πάρει εφόσον εγώ δεν οδηγούσα .
Είχε περάσει η ώρα και είχα καλέσει το ταξί ......
Σε 10 λεπτά ήταν εδώ . Ο οδηγός με βοήθησε να βάλω τις βαλίτσες μου μέσα στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε . Δεν το είχα πει στην Αφροδίτη ούτε στην Νεφέλη πως θα ερχόμουν. Ήθελα να τους κάνω έκπληξη. Σε όλη την διαδρομή σκεφτόμουν τον Suga . Ευχόμουν πως όλο αυτό ήταν μια παρεξήγηση . Ή μήπως δεν ήταν ;
Με αυτές τις σκέψεις έφτασα στο αεροδρόμιο. Είχε πολύ κόσμο από ότι φαίνεται όλοι αυτοί θα πετούσαν για Κορέα. Αλλά τι δουλειά είχαν οι δημοσιογραφοι εδώ ; .....μήπως είναι κανένας διάσημος εδώ ; ...
Δεν έδωσα πολύ σημασία και πήγα στην καντίνα και πήρα μια γρανίτα . Κάθισα και άνοιξα το βιβλίο με τις σημιωσεις μου. Άρχισα να γράφω ένα τελείως άσχετο τραγούδι ....αλλά οι στίχοι είχαν βαθύ νόημα . Σε κάποια στιγμή εκεί που έγραφα κάποιος ήρθε από πάνω μου . Κοίταξα και είδα ένα χαριτωμένο αγοράκι από πάνω μου .
Ε - Γειά σου ....(είπα και του χαμογέλασα )
-Γειά .... (είπε και μου χαΐδευε τα μαλλιά μου. Έπαιζε με τις μπούκλες μου . )
Ε - Η μαμά σου που είναι ;
-Εκεί .... (είπε και έδειξε μια κυρία που μόλις μας είδε μας χαμογέλασε και μας πλησίασε )
Ε - Ωραία ...είσαι πολύ όμορφος ...
- Η δικιά σου μαμά που είναι ;
Μόλις μου έκανε αυτή την ερώτηση η αλήθεια είναι πως δεν στεναχωρήθηκα. Το είχα πάρει απόφαση πια .
Ε - Η δικιά μου μητέρα είναι εκεί πάνω .....στον ουρανό ....
Η μαμά του είχε έρθει και άκουσε την συζήτηση μας με το αγοράκι και μόλις της είπα την απάντηση τράβηξε το αγοράκι από μακριά μου
Μ - Νικόλα τι είναι αυτά τα πράγματα που ρωτάς ; Λυπάμαι για την απώλεια σου αγάπη μου . Και εμένα η μητέρα μου πέθανε πριν 4 μήνες .....
Ε - Λυπάμαι ...και συλλυπητήρια. ..
Μ - Να σαι καλά .....
Πριν φύγουν όμως φώναξα τον Νικόλα και του έδωσα ένα γλυφιτζουρι που είχα μέσα στην τσάντα μου και εκείνος με ευχαρίστησε με ένα φιλακι στο μάγουλο.
Ήταν η ώρα να πάω στο αεροπλάνο. Πέρασα από τον έλεγχο και πήγα στην αίθουσα αναμονής. Σε λίγη ώρα από τώρα θα βρισκόμουν στο αεροπλάνο για Κορέα .
Μετά από 16 ώρες ....
Είχα φτάσει στην Κορέα. Η θεία μου είχε στείλει ένα βαν να με παραλάβει από το αεροδρόμιο. Μόλις φτάσαμε έξω από την εταιρία μπήκα μέσα . Κανείς δεν με είδε ....δεν υπήρχε και πολύς κόσμος εκεί η αλήθεια . Το δωμάτιο μου δεν είχε αλλάξει ήταν τι ίδιο . Μπήκα μέσα με το κλειδί που είχα από πριν και άφησα τα πράγματα μου . Μπήκα στο μπάνιο και έκανα ένα φρεσκάρισμα το μακιγιάζ μου και τα μαλλιά μου . Άλλαξα και ρούχα Φόρεσα ⬇
YOU ARE READING
An Idol's love
FanfictionΕκείνος είναι Idol εκείνη στιχουργός . Τέλειος συνδυασμός διαφορετικές προσωπικότιτες ομως. Όλες η θαυμάστριες τον θέλουν εκείνος όμως θέλει μια . Όλα τα Idols την θέλουν εκείνη όμως έχει τον Oppa της ...❤