Κεφάλαιο 17❤

1.1K 121 8
                                    

Το επόμενο πρωί σηκώθηκα ντύθηκα . Δεν βάφτηκα καθόλου αφού έτσι και αλλιώς θα πήγαινα να παραδώσω το καινούργιο τραγούδι που έγραφα εδώ και καιρό . Monster ήθελα να το πουν οι Exo αφού ήταν και πολλά μέλη . Πήγα στο γραφείο το έδωσα στην θεία μου .
- Μια χαρά ....
Ε - Εγκρινεις;
- Ναι τώρα θα τους το πω και θα κανονίσω και μια συνάντηση μαζί τους ..
Ε - Ωραία ....
Βγήκα έξω και πήγα στο δωμάτιο ηχογράφησης . Μπήκα μέσα και αμέσως είδα τον Taeyang από τους big bang . Παναγία μου . Είναι πολύ πιο ωραίος από κοντά . Ήρθε κοντά μου και μου χαμογέλασε .
T- Hi ! You must be Alice ...
Ξέρει το όνομα μου . Ψυχραιμία.
E - Yes ....
T - I wrote your song and I must say it's pretty impressive that a girl wrote those hard lyrics. ...
E - Thank you ....
T - You are cute when you smile ....you must smile more often .
Χαμογέλασα . Αλλά όχι cute αλλά σαν βλαμμένο .
Αμέσως αρχίσαμε και βρήκαμε την μελωδία . Ήταν πολύ καλός . Και είχε και μια φωνή μόλις του έδωσα να πει κάποιους στοίχους είχα μείνει . Είναι 28 και μπορεί να τραγουδάει ψιλά χαμηλά να ραπαρει...και είναι και πολύ γοητευτικός σαν άντρας . Αλλά όχι σαν τον δικό μου .
Το μόνο που μας έλειπε ήταν οι Exo . Μόλις άνοιξε η πόρτα ένας ένας έμπαιναν μέσα . Μας συστήθηκαν και τους δώσαμε φωτοτυπίες με τους στοίχους . Άκουσαν μια φορά τον Taeyang να το τραγουδάει και έμειναν να χειροκροτούν όπως και εγώ .
Kai - Hyung.....that was amazing .....
T - Thank you ....
Αμέσως γύρισε με κοίταξε και μου έκλεισε το μάτι.
Ο Chanyeol τον κοιτούσε με μίσος . Αλλά δεν ήξερα το γιατί . Δεν τα πήγαιναν καλά μαζί ; Είχαν μαλώσει ; ......
Chen - The song it's amazing. Good job .
Με αγκάλιασε σφιχτά. Βρε σεις τελικά είναι πολύ γλυκά αυτά τα παιδιά και εγώ που νόμιζα πως ήταν τίποτα ψωναρες.
Μόλις έκαναν πρόβα το τραγούδι πήγαμε κατευθείαν για ηχογράφηση. Ήταν πάρα πολύ καλοί όλοι τους .
**********
Πέρασαν κάποιες μέρες το τραγούδι το είχαν εγκρίνει και τώρα έπρεπε να βγάλουν το βίντεο .
Εγώ με τον Youngi τα πάμε πολύ καλά . Συναντιομαστε κρυφά όμως . Δεν θέλουμε να μας δει κανείς γιατί τότε την έχουμε πατήσει . Πηγαίναμε για καφέ και καμιά φορά βλέπαμε ταινία στο δωμάτιο του ή στο δικό μου ( Netflix and Chill ) . Καμιά φορά τσακωνομασταν για ασήμαντα πράγματα. Αλλά πάντοτε τα ξανά βρίσκαμε. Ξέραμε πως δεν έπρεπε να είμαστε μαζί γιατί αν μας έπιαναν ....δεν θα άντεχα να περιμένω ακόμα 2 χρόνια για να τον ξαναδώ ......
Η Αφροδίτη πάλι με τον Jin ούτε μιλάνε . Είναι σαν δυο ξένοι . Βλέπω όμως πως κοιτάζονται . Θέλουν ο ένας τον άλλο . Απλώς φοβούνται .
Μετά από 6 μέρες .......
Ήμουν ξαπλωμένη στον καναπέ και άκουσα ένα χτύπημα στην πόρτα . Άνοιξα και ήταν η Αφροδίτη.
Α - Exo .....βιντ. ....καινούργιο. τραγούδι ...δικό ...σου ...
Ε - Με δικά σου λόγια ....
Α - Βγήκε το βίντεο. ....
Ε - Αντε βάλτο ....
Αμέσως το έβαλε και εγώ είχα μείνει .....ήταν τέλειο . Εγώ παίζει να ήμουν και χειρότερη από fangirl .
Α - Ο Kai ....είναι ....
Ε - Μαζεψου. ....
Α - Σαν τον ......δεν είναι ....
Ε - Έλα ρέ ......όλα καλά θα πάνε ....
Α - Ναι .....λοιπόν θα βγούμε το βράδυ για να το γιορτάσουμε ; ....
Ε - Φυσικά ......
Έφυγε και πήγε στο δωμάτιο της . Αφού ήταν μεσημέρι είχα όλοι την ώρα μπροστά μου. Η ώρα ήταν 15:00 και εμείς θα πηγαίναμε στο κλαμπ κατά τις 22:00 .
Μετά αφού ξύπνησα η ώρα ήταν 19:00 . Είχα χρόνο μπροστά μου . Έκανα ένα ζεστό μπάνιο . Βγήκα και κάθισα μπροστά από την ντουλάπα μου για να βρω τι θα φορέσω . Τελικά κατέληξα σε αυτό .

An Idol's love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin