Κεφάλαιο 15

1.2K 124 12
                                    

Η ζωή στην Ελλάδα ήταν ωραία . Λίγο βαρετά αλλά ωραία . Από τότε που έφυγα ξέχασα τι πάει να πει Κορέα . Το μόνο που έκανα ήταν να γράφω μερικούς στοίχους τραγουδιών έτσι για να ξεχνώ. Είχα αλλάξει τα μαλλιά μου δεν ήταν πια τόσο μακριά τα έκοψα και τα δώρισα σε παιδιά που τα είχαν ανάγκη .

 Είχα αλλάξει τα μαλλιά μου δεν ήταν πια τόσο μακριά τα έκοψα και τα δώρισα σε παιδιά που τα είχαν ανάγκη

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Στην σχολή τα πράγματα ήταν δύσκολα ήταν και η περίοδος των εξετάσεων . Φέτος τελειώνω βλέπετε έχουν περάσει 2 χρόνια από τότε που έφυγα από Κορέα .
Δεν τον ξέχασα . Κάθε βράδυ πριν πάω να κοιμηθώ αναρωτιόμουν πως είναι ....τι κάνει .... Δεν ήθελα να δω βίντεο του ούτε φωτογραφίες του . Ήθελα να τον θυμάμαι έτσι όπως τον είδα .
Ξύπνησα . Ετοιμάστηκα και πήγα να πάρω τα αποτελέσματα.
Πέρασα! Τώρα θα μπω σε μια μουσική σχολή . Αυτό μόνο . Θέλω να κάνω κάτι που αγαπώ και ας μου θυμίζει πολλά . Μετά από τα αποτελέσματα πήγα σπίτι της Αφροδίτης. Καθίσαμε στον καναπέ ανοίξαμε παγωτό (οικογενειακή συσκευασία ) πήρα δύο κουταλιά από το συρτάρι και αρχίσαμε να τρώμε . Βάλαμε εκεί μια ταινία να περάσει η ώρα , (The first time ) . Ξαφνικά την σιωπή την έσπασε η Αφροδίτη.
Α - Αλίκη ....
Ε - Πες μου ...
Α - Θυμάσαι ....;
Δεν χρειαζόταν να συνεχίσει είχα καταλάβει .
Ε - Θυμάμαι ....
Α - Έχουν περάσει δύο χρόνια από τότε ....λες να μας ξέχασαν ;
Ε - Όχι ! Δεν μας ξέχασαν . Το υποσχέθηκαν .
Τότε η Αφροδίτη άνοιξε τον υπολογιστή και μου έδειξε τα βίντεο τους και τις φωτογραφίες τους . Δεν ήθελα να κοιτάξω . Όμως το έκανα . Να τος αυτός είναι ! Έβλεπε ένα βίντεο που είχαν ανεβάσει πριν 4 μέρες . save me έτσι λεγόταν το τραγούδι . Δεν έχει αλλάξει καθόλου . Η Αφροδίτη έβλεπε τον Jin που τώρα πια είχε γίνει ξανθός . Κλείσαμε τον υπολογιστή γιατί αν μας άφηνες λίγο ακόμα θα μας έπιαναν τα κλάματα .
Πήγα σπίτι . Άφησα τα κλειδιά στον πάγκο και αγκάλιασα την μαμά μου . Της είπα πως πέρασα και πως θα κοιτάξω μια καλή σχολή μουσικής . Η μαμά μου πήγε να πει κάτι άλλα δεν μίλησε .
Ε - Μαμά τι είναι ;
Μ - Θες να γυρίσεις πίσω ;
Ε - Μαμά έχουν περάσει 2 ολόκληρα χρόνια.
Μ - Πήρε τηλέφωνο η θεία σου ...
Ε - Τι ;;;Πότε ; Που ;
Μ - Εχτές το βράδυ κοιμόσουν και δεν ήθελα να σε ξυπνήσω .
Ε - Και δηλαδή τι θα κάνω ;
Μ - Θα φτιάξεις βαλίτσες και μαζί με την Αφροδίτη θα πας πίσω . Η θεία σου νομίζω πως θέλει να δουλέψεις πραγματικά στην εταιρία αυτή την φορά .
Έτρεξα στο δωμάτιο μου έστειλα μήνυμα στην Αφροδίτη της είπα να έρθει από το σπίτι ήταν έκτακτο .
Χτύπησε το κουδούνι. Είναι γρήγορη τελικά . Μπήκε μέσα κάθισα στον καναπέ και άρχισα να της εξηγώ είχε ακριβώς την ίδια αντίδραση όταν της το είπα για πρώτη φορά . Ωραίες εποχές.
Α - Όχι ! Όχι !..(και έβαλε τα κλάματα )
Ε - Νόμιζα πως ήθελες να πάμε ...
Α - Θέλω. Αλλά όταν τον δω ...
Ε - Όλα θα πάνε καλά .... (ελπίζω )
Το επόμενο πρωί σηκώθηκα . Ευτυχώς θα φύγαμε βράδυ (23:00)και έτσι είχα πολύ ώρα να ετοιμαστώ . Έφτιαξα την βαλίτσα μου και ήμουν έτοιμη .
Η ώρα ήταν 22:00 και είμαστε ήδη στο αεροδρόμιο. Από εδώ ξεκίνησαν όλα . Οι καυγάδες. Οι έρωτες . Τα πάντα .....

*****************
Φτάσαμε . Μας πήρε ένα βαν και μας πήγε έξω από την εταιρία. Αυτό ήταν . Ξανά από την αρχή . Μπήκαμε μέσα και πήγαμε στο γραφείο της .
- Καλώς τες
Α+Ε - Γειά ...
- Λοιπόν αλλάξαμε τα δωμάτια και σας βάλαμε σε άλλο όροφο . Ελπίζω να μην έχετε πρόβλημα .
Α+Ε - Όχι ... (είπαμε χαμηλόφωνα )
- Ωραία . Αλίκη επειδή έχεις κάποια πείρα από χορό σήμερα θα γίνεις κριτής στα καινούρια παιδιά που ήρθαν από Ταϊλάνδη. Φυσικά θα σε βοηθήσουν και οι sunbenims.
Στο άκουσμα αυτής της λέξης πάγωσα . Παναγία μου . Θα τον δω . Λες να μην του αρέσω ;. Να μην με θέλει πια ;
Α - Καλά είσαι ;
Ε - Ναι ...
Α - Έχεις γίνει άσπρη ....
Ε - Όχι καλά είμαι .
Χαιρετίσαμε την θεία μου και πήγαμε πάνω στα δωμάτια μας ή καθεμία είχε το δικό της . Δεν με χαλούσε γιατί ήθελα να έχω και εγώ τον χώρο μου . Μπήκα μέσα . Ήταν ένα αρκετά μεγάλο διαμέρισμα. Είχε μπάνιο και κουζίνα . Μπήκα στην τουαλέτα και έκανα ένα ζεστό ντους . Βγήκα έξω ντύθηκα και βάφτηκα ελαφρά. Φόρεσα κάτι απλό δεν ήθελα κάτι φανταχτερό .

  Ήταν η ώρα να πάω

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Ήταν η ώρα να πάω . Είχα τρομερό άγχος δεν ήξερα τι να κάνω πως να φερθώ. Μπήκα στο δωμάτιο και είδα.... Εγώ περίμενα Bts αλλά τελικά ήταν Exo . Μόλις είδα τον Chanyeol του χαμογέλασα και εκείνος έτρεξε και με έσφιξε στην αγκαλιά του . Η αλήθεια μου είχε λείψει πάρα πολύ .
C - Yahh....where did you go ?
E - I had to go .....but I am back now ...
C - I missed you so bad ...
E - I missed you too ....
C - Let's go to the club tonight. ...
E - Sure ......
Πήγα και χαιρέτησα τα υπόλοιπα μέλη. Τους ήξερα τους είχα μιλήσει στο παρελθόν ήταν όλοι τους πολύ καλά παιδιά . Εέε καλά λίγο ο Sehun δεν μου πολύ άρεσε γιατί είχε γίνει και αυτό με την Αφροδίτη και όπως καταλάβατε ήταν αρκετά άβολα τα πράγματα μεταξύ μας ειδικά αν μάθει πω η Αφροδίτη επέστρεψε .
Chanyeol Pov ....
It's her ! she's here . Her hair ....she is beautiful no matter what. She smiled at me . That smile . I run to her . She is so small . I grabbed her and I gave her a huge hug . Tonight we were going to the club . We will have fun . And finally I will tell her my feelings for her .
Chanyeol Pov end
Καθίσαμε στις καρέκλες μας και περιμέναμε να έρθει το γκρουπ μόλις ήρθε βγάλαμε χαρτί και μολύβι και σημειώναμε στο χαρτί. Το γκρουπ ήταν αρκετά καλό . Όλοι δώσαμε θετικά σχόλια .
Μόλις τελειώσαμε πήγαμε ο καθένας στο δωμάτιο του . Μόλις έφτασα στο διάδρομο μου στο τέλος του είδα κάποιον μου φάνηκε γνωστός . Ήταν ο J - Hope.
Γύρισα από την άλλη και έφυγα πριν προλάβει να με δει . Την γλίτωσα αυτή την φορά όμως δεν θα γλυτώνω και για πάντα . Περίμενα να μπει μέσα στο δωμάτιο και μετά μπήκα και εγώ στο δικό μου . Έβγαλα τα ρούχα μου και είχα μείνει μόνο με τα εσώρουχα. Έκανε αφόρητη ζέστη .
Με πήρε ο ύπνος....έχοντας στο μυαλό μου τι θα κάνω όταν τον δω .
******************
She is back! !!! Λοιπόν πως σας φάνηκε ; ....❤❤ Γνώμη κάτω στα σχόλια και αν σας άρεσε μην ξεχάσετε ⭐.

An Idol's love Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang