4.8

5.2K 341 65
                                    

NUŽUDYKIT KAS NORS MANE ARBA ATIMKIT MAN KOMPIUTERĮ .


***

Kalifornija 05:09

Įėjome visi į mano butą ir Niall parodžiau , kad miegančia Abby nuneštu į mano kambarį . Ashley parodžiau vonią ir jį nuėjo susitvarkyti . Mes visi kritom ant sofų ir iš mūsų burnų išskrido nuovargio atsidūsimai . Harry patikrinęs kaip Lily , prisėdo prie manęs .

-Turėtum ir tu eiti pamiegoti , -jis apkabino mane .

Papurčiau galvą .

-Mes rasim jį , gerai? –Jis glostė mano galvą .

-Nebėra būdų kaip galim jį surasti , -Noah .

Harry griežtai pažiūrėjo į Noah ir jis sučiaupė lupas . Aš prisitraukiau kojas prie savęs ir rankomis apkabinusi jas , paslėpiau veidą jose . Stengiausi vėl nepravirkti . Dabar mano suknistas emocionalumas grįžta ir vėl .  Pajaučiau pabaksnojimą į kojas ir pakėliau akis . Pamačiau Sophia su stiklinę vandens . Padėkojau jai ir paėmiau iš jos rankų stiklinę . Noah telefonas suskambo ir jis greit atsiliepė .

-Grįžo . Mhm...Blogai ..Sakiau ..Žinau , kad nebėra .. Kažkaip ..Myliu .

Ir baigėsi jo pokalbis .

-Ko norėjo Welly? –sušniurkščiau nosimi .

-Pasakyti tai , ką patys žinot .

Jog nėra vilčių rasti Louis . Suskambo durų skambutis ir kažkas erzinančiai pradėjo jas daužyti . Vaikinai atsistojo ir išsitraukė pistoletus . Harry parodė mums su Sophia , jog eitume į virtuvę . Abi atsistojom ir greit nuėjom į virtuvę . Girdėjau , kai kažkuris iš vaikinų atrakina duris .

-Kas per velnias? –Harry .

-Jūs turit greičiau iš ten ištraukti Louis , -Zayn .

ZAYN ! Greit nubėgau į koridorių ir pamačiau sužeistą Zayn .

-Ačiū Dievui tu gyvas . Kur Louis? Pasakyk , jog žinai , -suėmiau Zayn ranką ir įleidau į vidų .

-Las Vegas . Mūsų būstinė . Jie kažką jam leidžia , kas daro jį bejėgiu , -Zayn .

Iš vonios išėjo Ashley ir kai ši pamatė Zayn , jos akys prisipildė ašarų . Ji puolė į jo glėbį ir jie apsikabino .

-Iš kur mums žinoti , jog tu nekiši mus į mirtį? –Liam .

-Jis sako tiesa . Važiuojam greičiau , -suurzgiau .

-Mes neturim plano , -Luke .

-Nuvažiuojam , visus išžudom ir bam . Sušikta pabaiga , -pavarčiau akis .

Visi rimtai pažiūrėjo į mane .

-Jūs girdit ką sako Zayn?! Jie žudo Louis !

-Ej , gi mūsų būstinė . Mes turim spąstų , -Niall išsišiepė .

Visi atsigavo ir čiupo ginklus .

-Sophia , lieki čia , -Liam .

-Bet .. –Sophia .

Jis ją pabučiavo ir tai priminė mane ir Louis . Nusišypsojau .

-Prižiūrėk čia visus , -įsakiau jai .

Ji linktelėjo . Ashley . Net ir ji važiavo . Susėdom visi į trejus automobilius ir nieko nelaukę , greit išvažiavome . Mane pykino nuo Harry greičio , tačiau vis tiek raginau jį važiuoti vis greičiau . Nors esu nemiegojusi visą parą , jaučiuosi pilna energijos .

Blogi žaidimai 2 (IV)Where stories live. Discover now