4.42

4.2K 262 13
                                    

+++++++

SEKANTI DIENA 12:08

   Metu suknistus pagaliukus į šiukšliadėžę ir nusiplaunu rankas . Net nežinojau , kad mane supykina , kai suvalgau daug ledų . Naaah ...

-Atidarysiu ! –surėkia Nath , kai nuskamba durų skambutis .

Išeinu iš vonios ir į mano namus įeina merginos .

-O labas . Senai matytos , -nusišypsau .

-Kaip šiandiena jautiesi? –Zoella .

-Kaip ką tik pavėmusi , tai puikiai , -iškėliu nykščius .

-Tu man įtartina , -Cara prisimerkia .

-Ją paliko du vaikinai , -Lily pavarto akis ir visos nueinam į virtuvę .

-Ir ji suprato , kad padarė gyvenimo klaidą , -atsidūstu .

Visos išsišiepia . Sophia padaužo į stalą .

-Ir kokia? –Michelle .

-Netapau lesbiete , -sukikenu .

Visos atsidūsta . Namų duris vėl prasiveria ir šį kartą įeina Tomlinson'ai .

-Sveiki , -šypteliu .

-Mes planuojam jau važiuoti ir norim pasiimti vaikus , -šypteli Johanna .

-Ką? –susiraukiu .

-Mieloji , jiems atostogos . Pailsėsi ir tu . Mes parvešim ketvirtadienį juos , -Lottie .

Vaikai pribėga prie manęs ir apkabina mane .

-Mama , prašom , -suzyzia Amelia .

-Žinoma . Jus irgi paliekat mane vieną , -dūsauju .

-Mes leidžiame tau pailsėti nuo mūsų , -Nath .

-Taip , man tikrai reikia pailsėti nuo jūsų , -nusijuokiu –Gerai , bet privalot klausyti senelių . Lottie , net nebandyk jų lepinti .

Ji pakelia rankas ir visi nusijuokiam . Nathan su Amelia nubėga krautis daiktus .

-Praleisk linksmai laiką , -Troy .

-Pasistengsiu , -numykiu .

-Nesijaudinkit . Su mumis jai bus tikrai linksma , -Welly .

-Tavim abejoti neįmanoma , -Lottie .

Welly nusivaipo ir aš trenkiu jai per petį .

   Kai vaikai susikrauna daiktus , įduodu jiems pinigų ir dar kartą pakartoju taisyklės , kurių jie turi laikytis .

-Mama , ate , -Nathan pavarto akis ir išeina pro duris .

Amelia pamojuoja ir su Johanna išeina iš namų .

-Jie tokie užaugę , -šypteliu .

-Pasakyk tai po dar aštuonių metų , -Lily –Pasauly , sustok . Aš net nepastebiu kaip mano Darcy užaugo .

Apkabinu per petį Lily ir šypteliu .

-Pažįstamas jausmas , drauge . Na , bet jus su Hazz apsidraudę dar vienu , -paliečiau jau išsikišusį jos pilvuką .

-Užteks kvailioti . Prisijunkit į mergaičių vakarą . –Barbara –Nors jau reikėtu sakyti moterų vakarą .

Trise nueiname į virtuvę , o čia jau paruošti užkandžiai ir vynas . Zoella įdavė man taurę raudono vyno ir ... šūdas .

Blogi žaidimai 2 (IV)Where stories live. Discover now