4.7

5.1K 311 24
                                    

***

SEKANTI DIENA 13:48

Išlipusi iš savo automobilio , mane pasitiko visi iki vieno . Pasiėmiau į rankas Nathan ir visiems linktelėjau į butą . Visi nusekė manę ir vos tilpę į liftą , pakilome į viršų . Atrakinau buto duris ir suleidau visu į vidų . Nuleidau Nath ant žemės ir jis nubėgo prie lango .

-Tai gi , šiandiena kažkas nakti važiuos sudėti kažkokias bombas? –peržiūrėjau vaikinus .

Čia buvo Niall , Harry , Liam , Grayson , Ethan , Noah , Michael , Ashton , Luke ir Calum , o iš merginu Abby , aš , Lily , Sophia , Cara ir Barbara .

-Aš ir Niall , -atsakė Calum .

-Kas tada? –paėmiau kartoninę dėžę nuo žemės su puodeliais ir kitais indais .

-Anksti ryte važiuosime ten , -Harry .

-Aš lieku prižiūrėti Nathan ir su manim lieka Noah , nes jis kažką stebės su Welly , -Lily .

Pažiūrėjau į Harry , kuriam nelabai patiko ši mintis . Menkai šyptelėjau .

-Kur Welly? –atsisukau į Noah .

-Ji Niujorke , -Noah padėjo man ruošti visiems kavas ir arbatas.

-Manot pavyks? –Abby .

-Svarbiausiai Calum , pasistatykit mašiną toliau nuo namo , jog nepastebėtu jūsų , -Luke .

-O jeigu jie pastebės ? Jie gali jūs nušauti ar kažką ,-Lily .

Abby išsigandusi pažiūrėjo į Niall , tačiau jis jai kažką pasakė , kas privertė ją atsipalaiduoti .

-Mes turėsim ginklų , -Calum .

-Galbūt važiuokit keturi , jog kiti du prižiūrėtu jūsų užnugarį ? –nunešiau puodelius į svetainę ir padėjau ant stalo .

-Ji teisi . Ashton ir Luke , jūs važiuojat kartu , -Harry .

-Svarbiausiai , jog Louis atpažintu garsus ir spėtu iš ten pabėgti , -Cara .

Visi sėdėjome tyloje ir linktelėjome galvas . Prie manęs pribėgo Nathan su sulčių pakeliu . Aš norėjau jį paimti , tačiau už mane pirmesnis buvo Luke .

-Oho , jo akys grynai kaip Louis , -Luke .

Visi nusijuokę pritarėm jam ir kas dar nematė Nathan , prisėdo prie Luke ir ėmė juo meilintis .

***

21:57

Niall , Calum , Luke ir Ashton sulipo į mano mašiną ir išvažiavo į Los Angeles . Jie apskaičiavo , jog ten pasirodys po dviejų valandų , nes viršys greitį . Su Rody tenai nuvažiavome per keturias valandas . Net nenoriu žinoti kokiu greičiu jie važiuos . Apkabinau Abby , kuri jaudinosi dėl Niall . Visi sugrįžome į butą ir šiandiena laukia ilga naktis . Nuėjau į Nathan kambarį , o jis jau saldžiai miegojo . Tikiuosi , jog viskas pavyks ir jau rytoj galėsiu pamatyti Louis . Po ilgų dviejų savaičių .

Pabučiavau Nath į kaktą ir atsistojusi nuo žemės , grįžau į svetainę .

-Pala .. tu rimtai laukiesi?

Sustingau . Ir prisiminiau , jog dariausi nėštumo testą .

-Taip , -atsidusau .

Abby ir Lily sucypusios , prišoko prie manęs ir apkabino .

Blogi žaidimai 2 (IV)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora