4.38

5.2K 309 111
                                    

PERSPĖJIMAS : JEI NORITE MIEGO , PERSKAITYKITE RYTOJ . ŠI SUŠIKTA DALIS TURI 1,7 K. ŽODŽIŲ . LABANAKTIS 

PENKTADIENIS 16:49

-Žinot ką mąstau? –Welly išsišiepia .

Visos atsisukam į ją .

-Manau , kad Selena turėtu dėvėti suknelę , su kuria ėjo į pasimatymą su Louis , -ji suploja rankomis .

Aš atsistoju nuo lovos ir nueinu iki spintos . Gerai pasiknisusi po ją , ištraukiu baltą suknelę .

-Ne . -galvą purto Zoella – Nauja suknelė sukelia jos krūtinę ir puikiai parodo jos gražias kojas , todėl ji dėvės naują suknelę .

-Pritariu , -Sophia –Ei ! Ar žinojot , kad šiandiena grįžta Dolan'ai ? Mes tai eisim į vakarėlį kurį jie rengia .

-Šiaip ir aš norėčiau , -sumurmu .

-O viešpatėliau . Tu gali ateiti su Charlie , -Lily .

-Juk sakiau , kad pasimatymas turi baigtis lovoje , -Welly varto akis .

Kambario duris prasiveria ir su lagaminėliu įeina Barbara .

-Makiažo specialistė jau čia . Girdėjau kažkas šiąnakt trali vali su Charlie , -ji pakilnoja antakius ir lagaminėlį padeda ant stalo .

-Galvoju apie pačiulpimą jam vidury miesto , -šypteliu .

   Netrukus visos praplūstame juoktis . Pavaidinu , jog nusivalau ašarą ir Barbara pasiruošusi atlikti man makiažą . Pirmiausiai apsimaunu baltą suknelę . Man net nereikia pakeliančio liemenuko , kadangi pati suknelę puikiai sukelia mano krūtine . Imu jaudintis , jog ji pakeliui neiškristu . Merginos nutaria , jog makiažas turi būti dūminis ir plaukai garbanoti .

-Tau reikia švarkelio , -Lily .

-Meile , kam skirti vaikinai? –vyptėliu .

-Negaliu patikėti , jog čia Selena , -ši atsidusta .

-Kalė Selena ! –visos surėkiam ir pavaizduoju , jog pasitaisau karūną .

Po dvidešimt minučių – makiažas baigtas .

-Kaip atrodau? –praeinu kambarį tarsi per podiumą .

-Praeik kaip bus baigta šukuosena , -juokiasi Barbara .

   Atsisėdu vėl ant kėdės ir Sophia pasiima į rankas plaukų garbanotuvą . Dar po pusvalandžio –baigta mano šukuosena . Lily paduoda juodus aukštakulnius ir juos apsiaviu . Pakedenus garbanas , Welly pajungia per telefoną kamerą ir filmuoja mane , kai vaikštau per ,,podiumą" .

-Turim dar dvidešimt minučių , -laikrodį patikrina Zoella –Tai gi einame į svetainę .

-Jūs einat man už nugaros . Kalės visada būna pirmos , -iškeliu pirštą .

   Visos sukikena ir einam į svetainę . Čionais vaikinai žiūri rungtynės . Zoella atsikremštė , jog atkreiptu vaikinų dėmesį ir jie atsisuko .

-Kaip mūsų darbelis ? –Welly apeina mane .

Aš apsisuku ir pasikeliu aukštyn šiek tiek suknelę .

-Kas ji tokia? –Hazza .

-Labai juokinga . Hahaha , -nusivaipau .

-Jeigu jau aš drėkstu , tai ką kalbėti apie vaikinus , -Zoella .

Louis iškėlė pagalvę .

-Todėl mums jos padeda paslėpti vietos trūkumą kelnėse , -jis nusišypso , tačiau netrukus pažiūri į mane rimtai .

Blogi žaidimai 2 (IV)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora